Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » chapter 12

Don't forget where you belong

27 juli 2014 - 20:03

1226

5

276



chapter 12

ayyee weer een nieuw hoofdstuk en deze is langer ghehe. ik wil iedereen bedanken die op mijn hoofdstuk reageren en die mijn verhaal leest. jullie zijn geweldig ily xx

We hebben echt heel veel leuke dingetjes gekocht en we zijn ook echt heel erg moe als we thuis komen. Perrie opent de deur en we gaan naar binnen. We zetten eerst onze tassen boven en gaan dan naar de rest in de woonkamer. Eleanor en Perrie lopen voor me. ' wie is dat?' Vraagt Perrie. Waarschijnlijk zit er iemand op de bank die we niet kennen. Als ik ook naar binnen loop zie ik wie Perrie bedoeld. De jongen zit met zijn rug naar me toe. Dan draait hij zich om. En het liefst wil ik weg rennen. Want het is geen onbekende die daar zit. Het is Jake. De jongen die me al zo'n vier jaar lastig valt. 'Wat doe jij hier?' Zeg ik bot. 'Ah rosie ben je niet blij om me te zien?' Zegt Jake. 'Nee.' Zeg ik.
'Maar je was toch een oude vriend van rose?' Vraagt Niall aan Jake. Hij snapt er duidelijk niets van, net als de rest. Ik weet niet wat Jake hun allemaal wijsgemaakt heeft. 'Hij is geen oude vriend van me.' Zeg ik tegen Niall.
Ik zie dat Jake opstaat en naar me toe loopt. 'Ik ben voor jou helemaal naar Amerika gekomen. Moet je niet een beetje aardiger tegen me doen.' Jake pakt mijn hand vast maar ik trek hem terug. 'blijf van me af.' zeg ik fel. 'wat is hij dan van je?' vraagt Niall. 'hij is mijn ex.' zeg ik. Niall kijkt verbaasd. 'gast wat de hell doe jij hier?' zegt Niall dan tegen jake. 'ik wil mijn meisje terug.' zegt Jake. ik schiet in de lach. 'dat gaat never nooit gebeuren.' 'maar ik hou van je.' zegt Jake. alsof ik dat moet geloven. 'ja dat had je moeten bedenken voor je me mishandelde.' zeg ik. 'dat spijt me, het was een fout.' is hij nu serieus aan het smeken. 'geef me nog een kans, alsjeblieft?' vraagt jake. 'het spijt me jake, ik heb nu een heel lief vriendje waar ik gelukkig mee ben.' Jake kijkt de kamer rond. 'wie dan?' vraagt hij. 'ik, en als je nu het huis niet verlaat dan schop ik je eruit.' zegt Niall. 'jaja, jij gaat mij eruit schoppen.' zegt jake. en ik merk dat hij een beetje boos word. 'wij allemaal schoppen jou nu het huis uit.' en opeens staat iedereen achter me. zelfs Ashton met zijn gips. Jake loopt eindelijk weg.

'dankje.' zeg ik tegen iedereen. Niall geeft me een knuffel en trekt me mee naar de bank. 'sorry dat ik hem heb binnen gelaten.' zegt Niall. 'had jij ook niet kunnen weten Nialler.' zeg ik. 'maar vertel is wat is er tussen jullie gebeurt dat het uit is gegaan. en wat bedoelde je met dat mishandelen.'

'nou ongeveer een half jaar geleden had ik jake ontmoet, en eerst was hij echt heel lief. maar hij was verslaafd aan drank en kwam bijna elke avond dronken thuis. hij wou dan seks maar ik was daar nog niet klaar voor. en als hij zijn zin niet kreeg ging hij me slaan schoppen en zo. hij heeft me ook heel vaak gesneden met een keukenmes.' Niall keek me geschrokken aan. de rest ook trouwens. 'waar heeft hij je gesneden?' vraagt Perrie. 'meestal in mijn armen, en een paar keer in mijn buik.' ik laat mijn onderarmen zien en er komen een paar hele dikke littekens tevoorschijn. Niall ziet ze en pakt mijn arm vast. hij brengt hem omhoog en geeft een kusje op de littekens. ik glimlach naar hem. 'na een tijdje had ik eindelijk de moed verzameld om het uit te maken, maar dat vond hij niet goed. omdat mijn ouders ook nooit thuis waren en ik altijd alleen was kwam hij heel vaak naar mijn huis toe. daarom ben ik een week bij Lisa gaan slapen. en na die week was het Concert van jullie en ben ik dus bij jullie gebleven daarna. maar hij is er nu dus achter gekomen dat ik hier zit. en is achter me aan gekomen.'

'geen zorgen rose, wij helpen je wel. hij kan je niets meer doen.' zegt Luke. ik knik. 'laten we hem gewoon vergeten en doen alsof hij niet bestaat.' zeg ik. 'ja goed idee.' zegt Calum.

'oh my god vergeten!' schreeuwt ashton opeens door de kamer. 'wat ben je vergeten?' vraag ik. 'morgen heb ik een Date met een meisje, en ik wou vragen of Niall en jij mee wouden zodat het een soort van dubbeldate zou worden.' ik kijk hem aan en zie dat het best belangrijk voor hem is. 'ja dat lijkt me heel erg leuk.' zeg ik. 'niall?' vraagt ashton. 'ja man lijkt me leuk.' zegt hij. ashton knikt dankbaar. 'hoelaat heb je met haar afgesproken en waar?' vraag ik aan ashton. 'om 1 uur bij de starbucks in de stad.' andwoord Ashton.

*

'Niall schiet op het is al kwart voor een.' schreeuwt ashton naar boven. hij heeft zijn krukken mee zodat hij kan lopen. 'jaa ik kom er aan.' roept Niall. 'de taxi is er all Niall kom nou!' roept ashton. Niall komt naar beneden en we stappen in de taxi. om 5 voor 1 staan we in de starbucks. er komt een meisje naar ons toe gelopen. 'hai, ik ben Kim.' zegt het meisje. 'hai ik ben Rose.' zeg ik en ik schud haar hand. 'ik ben Niall.' 'leuk jullie te ontmoeten.' zegt ze. ashton begroet haar met een knuffel.

we nemen plaats aan een tafeltje en Ashton besteld voor iedereen wat te drinken. 'dus..' zegt ashton. je ziet duidelijkd dat hij verlegen is. ook kim ziet er een beetje verlegen uit. 'vertel is wat over jezelf.' zegt Niall om de stilte te verbreken. ik zie dat ashton opgelucht ademhaalt. 'nou ik ben Kim, ik ben 18 jaar en ik kom oorspronkelijk uit nederland maar ik ben verhuisd toen ik 5 was.' zegt ze. 'ik kom ook uit nederland!' zeg ik. 'zijn jullie een stelletje?' vraagt kim. 'ja.' zegt Niall. 'awhh wat leuk jullie zijn echt schattig samen.' ze glimlacht. 'en hoe ken je ashton?' vraagt Niall. 'we kennen elkaar van vroeger, we woonde in dezelfde straat maar we durfde nooit met elkaar te praten.'

ondertussen komt de ober onze drankjes brengen en raak ik in gesprek met Kim. ik merk dat Niall onder de tafel mijn hand vast pakt. ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'awh jullie zijn echt heel schattig.' zegt Kim.

ook ashton en kim raken eindelijk in gesprek.

'ik ga even naar de wc.' zeg ik na een tijdje. 'ja ik ga met je mee.' zegt Kim. samen lopen we naar de wc's toe. er is niemand. ik ga voor de spiegel staan. 'is ashton altijd zo verlegen?' vraagt Kim aan me. 'nee echt nooit. hij moet je wel echt leuk vinden.' zeg ik tegen haar. 'vind je hem ook leuk?' vraag ik. ik zie dat Kim heel rood word. 'ja al een tijdje eigenlijk.' zegt ze. 'wat moet ik doen om zijn aandacht te trekken?' vraagt kim. 'je doet het prima hoor meid. maar geef hem als we weggaan een knuffel of als je durft een kus. dat zou hij zeker weten leuk vinden.' kim knikt. 'maar ik weet niet of ik dat wel durf hoor.' zegt ze. 'gewoon doen joh!' zeg ik. kim knikt. 'laten we maar terug gaan voor ze ons gaan missen.'


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 31 juli 2014 - 14:51:
Echt cute! X


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 28 juli 2014 - 0:43:
Omg zooo cute!!!!xxxx


1Dtjetanya zei op 27 juli 2014 - 22:43:
ahww zoo schattig!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 27 juli 2014 - 20:53:
Super! Love your story! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 27 juli 2014 - 20:15:
OMG!!!
super hoofdstuk!!!!
snel verder!!!!
-X-