Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 07 - Dillema's

Everyting has changed || Harry Styles

28 juli 2014 - 11:00

414

4

292



07 - Dillema's

Image and video hosting by TinyPic

Chapter 7

We halen Darcy en Toby om 1 uur op en rijden naar huis. Het is mooi weer zoals altijd in juni dus we gaan naar buiten en spelen wat met de kinderen. 'S avonds is het laatste ding dat we samen doen de kinderen naar bed brengen. Het is zo lief hor Luke met de kinderen om gaat. Hij behandelt zet alsof het zijn eigen kinderen zijn en hij doet alles voor ze. Het is nooit een probleem voor hem geweest dat ik al kinderen had. Maar dan is de tijd aangebroken en moet Luke weer gaan. Hij geeft me nog een laatste kus voordat hij in de taxi stapt. En toen was ik weer allen.
Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en stuur Eleanor een smsje:

"Kun je nu even praten? Xx"

Niet veel later hoor ik mijn telefoon gaan. Het is Eleanor. Ik neem op.

"Wat is er lieverd? Vraagt ze bezorgd

"Vandaag kwam Luke voor een dag van New York naar hier. Ik was er zeker van dat ik verliefd op hem ben, maar nu hij weg is weet ik niet meer wat ik ervan denk. Misschien is het beter om met Harry te zijn maar ik kan Luke niet verlaten.”

"Rachel, je zit in een moeilijke situatie. Je bent vroeg getrouwd en nu wordt je weer een alleenstaande vrouw. Ik denk niet dat het goed voor je is om meteen weer te trouwen nadat je bent gescheiden. Je moet wat tijd voor jezelf nemen en je niet meteen weer binden aan de volgende man."

"Maar hoe kan ik tegen Luke zeggen dat ik niet meer met hem wil trouwen."

"Nou gewoon toegeven dat je er nog niet klaar voor bent."

“El, Hij gaat bij me weg als hij dat hoort."

"Ik denk van niet"

Ik adem diep uit. Op de achtergrond hoor ik Louis wat tegen Eleanor zeggen.

"Luister, ik moet Cara gaan kalmeren, ze heeft een nachtmerrie gehad. Ik geef je aan Louis. Doei Lieverd!"

"Hey, Rachel, vertel wat is er aan de hand?"

"Vindt Harry me nog steeds leuk?"

"Ho niet zo snel dame." Zegt hij lachend.

"Louis, ik moet het echt weten."

"Waarom?"

"Ik moet een beslissing maken. Het is misschien een grote fout geweest om het uit te maken. En ik wil weten of hij me weer terug zou nemen of niet."

"Oké, als eerste moet je niet zo'n grote beslissing nemen gebaseerd op of Harry je nog steeds leuk vindt of niet. Ten tweede hij houdt nog steeds van je maar ik weet niet of hij je nog terug zou nemen."


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 29 juli 2014 - 18:13:
OMG!!!!!!!!!
Snel verder!!!!!!
-X-


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 28 juli 2014 - 12:12:
Oeehh, ik hoop dat ze weer terug bij elkaar komen! XX


xHiimacookie zei op 28 juli 2014 - 12:02:
Omfg Harry houdt nog van dr maar Luke ook ;ooo


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 28 juli 2014 - 11:46:
Snel verdeeeerrr
Super geschreven!
Kuzzzz