Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 08 - the last day I

Everyting has changed || Harry Styles

29 juli 2014 - 20:30

398

3

305



08 - the last day I

Image and video hosting by TinyPic

"Oke"

"Rachel?"

"Ja Louis?"

"Je bent echt belangrijk voor me en dat zul je ook altijd blijven, maar alsjeblieft, beloof me dat je allen terug naar Harry gaat als je er honderd procent zeker van bent. Je kan hem niet nog een keer verlaten hij zal niet in staat zijn om dat te verwerken."

Ik slik, dus ik deed hem meer pijn dan ik gedacht had. "Ik beloof het"

"Goed"

"Uhmm... Louis ik moet nu gaan maar bedankt!"

"Je weet toch, ik zal er altijd voor je zijn."

"Doei"

"Doei"

Ik doe mijn telefoon weg en ga naar mijn kamer, ik val onmiddellijk in slaap.

De laatste dagen op het kinderdagverblijf gingen snel het is alweer vrijdag. "Darcy, Toby kom! We moeten gaan! Roep ik van onder aan de trap. Ik hoor zachte voetstappen en ik zie Toby in zijn nieuwe kleren en Darcy in het jurkje dat ik voor haar kocht. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. De avond staat in het teken "Gala" en iedere jongen moet iets van een pak aan en de meisjes een jurk. We stappen in de auto en rijden naar het kinderdagverblijf voor de laatste keer de komende jaren.

"Mama?"

"Ja Darcy?"

"Papa is er toch ook?"

"Tuurlijk lieverd, hij zou nooit zoiets moois willen missen als dit."

"Oké"

Als we aankomen staat Harry al daar in een witte blouse en zwarte broek. Zijn gezicht licht op als ik Darcy uit de auto help. Ze rent meteen naar hem toe. Toby rent ook naar hem toe en geeft hem een dikke knuffel. Ik kom dichterbij en Harry glimlacht naar me. Hij ziet er heel anders uit als toen ik hem zondag zag toen ik de kinderen ging ophalen.

"Hey Rachel!" zegt hij

"Hey!"

"Mijn moeder is hier ook vandaag, ze is naar Londen gekomen omdat ze Darcy en Toby al een hele tijd niet gezien heeft en ze vroeg me of ze, ze mee mocht nemen dit weekend."

"Naar Cheshire?"

"Ja"

"Tuurlijk! Ik bedoel je moet met ze praten maar ze zijn bij jou in het weekend dus als je wilt mogen ze ook naar Anne."

"Fijn." Zegt Harry glimlachend.

"Ga je met ze mee? Ik weet dat je al lang niet meer in Holmes Chapel bent geweest."

"Je hebt gelijk, ik mis het maar nadat Anne had gevraagd of ze de kinderen in het weekend mocht hebben heeft Louis me gevraagd of ik naar hem kwam in het zaterdag, hij wou wat bespreken met de rest van de jongens."

"Klinkt goed" zeg ik met een glimlach.


Reacties:


xHiimacookie zei op 1 aug 2014 - 21:06:
Wacht ik heb hier niet eens op gereageerd wtf ik ben dom haha.


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 29 juli 2014 - 22:10:
Super hoofdstuk! !!!!!!
Snel verder!!!!!!
-X-


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 29 juli 2014 - 21:49:
Super chappie! Snel verder! X