Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my different life!! » hoffdstuk 2

my different life!!

30 juli 2014 - 20:58

675

4

210



hoffdstuk 2

jade pov
maar net voordat harry wil opstaan.hoor ik opeens een meisje schreeuwen 'OMG dat is jade van little mix' en als snel zie ik een groepje naar me komen terwijl ik met ze op de foto ga en handtekeningen uitdeel. zie ik harry verbaasd naar me kijken en langzaam glijd er een traan langs zijn ogen.als ik klaar ben met handtekening uitdelen komt harry naar me toe en ren ik zo snel mogelijk de strabucks uit ik zie dat harry me achtervolgd ik ben moe maar ik zet mijn laatste kracht in.
ik draai me om en ik zie niemand gelukkig ik ben hem kwijt. ik kom thuis en ik word bedolven met knuffels. 'waar was je?'vroeg jessy 'vlugten voor harry hij kwam achter me aan'zeg ik ik zie de meiden kijken dat ze het begrijpen.alleen zij weten dat ik de zus ben van harry en ik vertrouw ze met heel mijn hard. opeens begint jessy ons nieuwe liedje always be togheter te zingen en samen zingen we mee.ik pak mijn liedjes schrift en ik zie dat ik madhouse en turn youre face nog moet afmaken ik hoop dat de meiden de liedjes leuk vinden.

volgende ochtend
ik ben happy want ik heb eindelijk mijn liedjes afgekregen. en de meiden vonden ze mooi dus gaan we het straks opnemen voor ons nieuwe album salute en we hebben nog een fotoshoot druk druk druk dus.

in de studio
we zijn nu 1 en een half uur bezig me het opnemen van de liedjes we hebben veel liedjes in gezongen zoals:
- DNA
-going nowhere
-boy
-just don't know you
-about the boy
-love drunk
-salute
-a different beat
-change youre life
-how ya doin
-good enough
-competition
-nothing feels like you
-turn you're face
-we are who we are
-little me
-towers
-word up
gelukkig zijn we bijna klaar
alleen nog madhouse en daar zijn we nu mee bezig.

we zijn nu in onze kleedkamer ons aan het opmaken voor onze album salute.

een uur later-
de fotoshoot verliep prima.
'girlzzzz'roept leigh-anne. 'wat is er?'vraagt jessy.
'we krijgen toch ongeveer 3 maanden vakantie'. 'ja,hoezo?'vraagt jessy
'oke,ik heb echt een heel leuk idee' zegt leigh-anne.'en dat is? zeg nou'zeg ik.'nou per persoon mag je 2 landen kiezen dan gaan we lootjes trekken,er staat daar naar wat voor land we gaan en daar blijven we een week en dan trekken we weer een land en blijven we daar een week.' 'vet idee leigh-anne'roept perrie entousiast. 'ja vind ik ook en jij jade vind jij het een goed idee?'vraagt jessy. 'een goed idee? ik vind het een fantastisch idee,ik heb ook een leuk idee'.zeg ik 'en dat is?'vraagt perrie. 'nou is het niet leuk als we een soort diary maken en dan kunnen de fans mee kijken wat wij mee maken in andere landen.'zeg ik 'ja dat is leuk een soort reality'.zegt leigh-anne. 'ja we hebben hele leuke ideeen en zo maar moeten we het niet overleggen met onze manager marc?'.vraagt jessy. we bellen marc en we vragen of hij even langs wil komen. na een tijdje komt marc. 'nou meiden waarom moest ik komen?'vraag hij aan ons. 'leigh-anne kwam met het idee dat per persoon 2 landen mag uitkiezen waar je graag naar toe wilt en dan trekken we loodjes en er staat daar een land en dan blijven we een week in dat land en zo ga je verder tot dat de kaartjes op zijn'.zegt perrie. 'ik weet niet meiden'zegt mark twijfelend.'we zijn nog niet klaar met praten mark'zeg ik. 'ja want jade kwam op het idee dat we dan de reis kunnen filmen een soort diary film'zegt jessie.'ja en dat is toch leuk voor de fans dan kunnen ze zien op tv wat wij mee maken en het trekt meer fans'vul ik aan. 'ja dat zou wel eens kunnen werken ik vind het goed'.zegt marc. 'wacht wanneer gaan we' vraagt leigh-anne. 'over 2 dagen'zeg ik. 'oke'zeggen ze.'zullen we eerst de lootjes maken?'vraagt perrie.'ja is goed'zeg ik. 'ehm,ik laat dit aan jullie over oke ik ga maar weer dag'zegt marc.'oke dag marc'roepen we.'naar welke twee landen wil jij naar toe?vraagt perrie aan leigh-anne.

Sorry,sorry en nogmaals sory ik had geen wifi in de auto.
Xxx angel


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 4 aug 2014 - 16:38:
Heel leuk! X


Secret58
Secret58 zei op 3 aug 2014 - 9:48:
Neeee, Jade waarom vlucht je van Harry? Jullie moeten het uitpraten.
Super leuk! Ik kan niet wachten tot de volgende hoofdstuk!
Snel verder! Melding!

Xxx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 3 aug 2014 - 9:47:
Leuk
Snel verder
-X-


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 3 aug 2014 - 3:11:
Leukk

Mag ik je een tip geven?
Misschien is het ook fijner om te lezen als je hoofdletters gebruikt.
Dit is totaal geen kritiek, want ik vind het een super leuk verhaal, maar dat is fijner te lezen en het is alleen een tip van mij naar jou

-X-