Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » chapter 14

Don't forget where you belong

31 juli 2014 - 15:02

968

4

204



chapter 14

nieuw hoofdstuk ayeeeeh laat weten wat je er van vind x

Een week later

Laten we gaan kamperen. Zegt Harry. hij kijkt ons aan. 'dat lijkt me eigenlijk best leuk!' zegt Louis enthousiast. 'alleen kan eleanor niet mee. ze heeft volgende week een shoot.' zegt Louis. 'perrie kan ook niet mee ze heeft optredens.' zegt Zayn. 'Maar het lijkt me wel leuk om te kamperen.' voegt hij eraan toe. 'jaa, ik heb altijd al eens willen kamperen.' zegt Niall. ook Liam vind het een leuk idee en mij lijkt het ook wel wat. 'maar Calum, Luke, Ashton en Michael kunnen ook niet mee. die zitten de hele week in de studio.' zegt Harry.
'dan gaan we gezellig met zijn zessen.' zeg ik. 'hebben we tenten dan?' vraagt Zayn.
'ja die heb ik vanmorgen eigenlijk gekocht. zo ben ik ook op het idee gekomen.' zegt Harry.
'morgen vroeg gaan we. ik weet de perfecte plek om te kamperen.' Zegt Niall.
'oh god. ik weet niet of ik nu nog wel wil.' zegt Louis voor de grap. 'nou dan blijf je lekker thuis.' zegt Niall nep beledigt. 'maar dan kunnen we beter nu gaan inpakken.' zegt Liam. 'ja dat lijkt me handig.' zegt harry. 'oh rose neem niet je hele kledingkast mee.' zegt Zayn. 'haha, grappig hoor Malik.' zeg ik sarcastisch. iedereen loopt naar boven en duikt zijn eigen kamer in om in te pakken. ik ga op mijn bed zitten en check eerst mijn telefoon even. Niall gaat naast me zitten en legt zijn arm om mijn schouders. hij komt dichterbij met zijn hoofd en zoent me.
ik leg mijn hoofd op zijn schouder en Niall speelt met mijn haar. 'we gaan wel samen in een tent toch. zonder iemand anders erbij.' zegt Niall. 'jaa dat sowieso.' zeg ik.
'je haalt toch wel alle spinnen en andere beestjes voor me weg als ze in de tent zitten. ik ben echt doodsbang voor die dingen.' ik kijk Niall aan. 'ben je serieus bang voor die dingen?' vraagt Niall. en hij begint te lachen. 'ja lach me maar uit.' zeg ik.
'ik lach niet.' zegt Niall nog half lachend. ja heel erg overtuigend. 'uhu, ik merk het.' zeg ik. 'sorry babe.' zegt Niall. 'het is dat je zo leuk bent.' zeg ik tegen Niall terwijl ik naar hem toe loop en hem een knuffel geef. helaas ben ik zwaar onhandig en struikel ik over mijn tas. ik gooi mezelf en Niall hard op het bed. waardoor ik op hem kom te liggen. 'oeps.' zeg ik. 'je bent ook zo onhandig he.' zegt Niall. terwijl hij met zijn duim langs mijn wang strijkt. ik merk dat ik rood word. 'je bent schattig als je bloost.' zegt Niall. 'nee niet echt.' zeg ik en ik rol opzij zodat ik naast hem kom te liggen.

‘Louis help ook eens mee.’ Roept Liam. ‘als we tenten opzetten ben ik meestal de gene die doet alsof hij bezig is.’ Roept Louis terug.
‘Spreekt er iemand deze taal? Ik snap het niet.’ Zegt Niall die met het instructieboekje in zijn hand staat. Ik loop naar hem toe en zie dat het nederlands is. ‘ja ik snap het het is nederlands.’ Zeg ik. Ik leg het uit en ga naast louis in van die uitklapbare stoeltjes zitten. Terwijl de rest de tenten opzet. Het ziet er best grappig uit. Liam en Zayn zijn als eerste klaar en gaan een vuur maken. Nu is Louis opeens wel geïnteresseerd. ‘ik ben een pro in kamp vuur maken!’ roept hij. Ze verzamelen hout en louis maakt het vuur aan. ‘en nu.. Marsmallows!’ zeg ik. Samen met Harry verzamel ik stokken waar we ze op kunnen doen. We zijn de prikkers namelijk vergeten. Ieder krijgt een stok en we houden ze in het vuur. Dan pakt Niall zijn gitaar erbij. Hij begint little things te spelen. Iedereen krijgt al snel door wat hij wilt en Zayn begint te zingen.

Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you
Oh,

I've just let these little things slip out of my mouth,
Because it's you,
Oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,

I won't let these little things slip out of my mouth,
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to,
And I'm in love with you,
And all your little things.


als Niall zijn gedeelte zingt kijkt hij naar me met een glimlach. En ik krijg er vlinders van in mijn buik. Ik heb zo veel mazzel dat juist ik met hun om mag gaan. Wie weet wat er was gebeurt als ik lisa niet was kwijt geraakt. Dan was ik nu nog gewoon een fan en wisten ze niet eens dat ik bestond.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 31 juli 2014 - 18:40:
zoo schattig!!


x1Dx
x1Dx zei op 31 juli 2014 - 16:07:
Leuk!!
Snel verder! X


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 31 juli 2014 - 15:27:
Super goed geschreven! Snel verder! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 31 juli 2014 - 15:10:
OMG!!!!!!!!!!!
Snel verder!!!!!!
-X-