Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my different life!! » hoofdstuk 3

my different life!!

4 aug 2014 - 16:07

312

5

227



hoofdstuk 3

jade pov
'Ik wil naar amerika,en naar spanje.'zegt Leigh-Anne.Perrie schrijft het op.'En jij Jessy?'vraag ik.'Ik wil naar Ierland,en naar Duitsland'zegt ze. 'Waar wil jij naar toe Jade?'vraagt Perrie als ze klaar is met schrijven. 'Eehh frankrijk en nederland'zeg ik. 'En jij Perrie?'vraag ik 'Italie en Griekenland'zegt ze en dat ook schrijft ze op.'En nu gaan we alvast inpakken'zegt leigh-anne.'

-uur later en we zijn klaar met inpakken.
'Ik ben kapot ik ga slapen'zegt jessie. 'Ja ik ook'zegt leigh-anne terwijl ze gaapt. 'heel vrouwlijk hoor Leigh-Anne gapen zonder je hand voor je mond'.zegt Perrie lachend.'Moet jij nodig zeggen pez,ben je soms vergeten hoe je die verschrijke grote boer liet en dat bijna heel de wereld het heeft gezien'.zeg ik lachend om Perrie te pesten. Perrie kijk me boos aan en zegt 'Nou ja zeg,ik liet 1 keer een klein boertje en ik kan het een jaar nog horen'. 'Ohja 1 klein boertje je liet er wel meer en trouwens zo klein was hij niet'.zegt jesy lachend.'oke genoeg met dat gekibbel ik ga slapen'.zegt Leigh-Anne. 'Ik ga straks slapen'.zeg ik 'Ja ik ook,ik ben nog lang niet moe'.zegt Perrie. we zeggen elkaar nog slaapwel.'ik ga skypen met Zayn kom je ook'. 'ja hoor'zeg ik.
We waren gezellig met Zayn aan het skypen.Komt Harry de kamer opeens binnen.'Jade luister ik moet me je praten laat het me uitleggen ik wil je weer terug als mijn zusje,Gemma en mama missen je ook'smeekt harry.


oeh wat zal jade zeggen zal ze hem een kans geven? oke eigenlijk moest ik dit hoofdstuk volgende week plaatsen maar who cares??? ik was blij met jullie reactie

oke ik heb dus een vraag later in het verhaal komt alles toch weer goed (i know ik verklap het maar elk verhaal heeft een happy ending)maar wat ik wilde vragen is of jade en niall bij elkaar moeten komen.
lots of xxxxxxxxxxxxxxxxx
Angel

ps. I LOVE YOU GUYS SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Reacties:


Horles
Horles zei op 4 aug 2014 - 19:52:
I LOVE THIS STORYYYY
IK BEN HARRY MEISJE. Maar kmeen het
bij 1ste hfst maakte hij mij boos -_-
Melding?? x


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 4 aug 2014 - 19:25:
Ze moeten echt wel iets krijgen!!
Super leuk hoofdstuk, super dat je mn tip hebt opgevolgd ]

-X-
Snel verderr


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 4 aug 2014 - 18:54:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Snel verder
-X-


x1Dx
x1Dx zei op 4 aug 2014 - 16:44:
Jha idd moeten ze wat krijgen!!
Het zou dan wel leuk zijn als er dan nog iets of iemand tussen komt ofzo.
Hoeft niet perse, was een ideetje!
Snel verder xx


Secret58
Secret58 zei op 4 aug 2014 - 16:31:
Jaa! Jade en Niall moeten bij elkaar komen! I love Niall!
Leuke hoofdstuk! Kan niet wachten tot de volgende hoofdstuk!
Snel verder! En Melding voor mij!

Xxx