Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my different life!! » hoofdstuk 4

my different life!!

6 aug 2014 - 0:40

743

6

342



hoofdstuk 4

harry pov.
Het was Jade ik zag Jade de vorige keer in de starbucks.

- flashback
'Hee harry kom je mee naar de starbucks'?vraag Liam. 'Waarom vraag je het als je het antwoord toch weet'?vraag ik.Liam zucht en zegt dan:'Nee hazz dat weet ik niet daarom vraag ik het'. 'Jongens gaan we hier echt om kibbelen jullie lijken wel een getrouwd stel'.zegt Zayn 'Wat Harry Edward Styles ga je nou vertellen dat je vreemdgaat met Liam'!!!roept Louis nep huilend.'Jemig,jongens gaan we ik heb honger'.roept Niall.
we zijn net aangekomen bij de starbucks
Opeens hoor ik vrouw de naam van Jade noemen ik draai me om en zie dat het mijn zusje Jade was langzaam viel er een traan van mijn wang.Ik had heel veel spijt wat er 3 jaar geleden was gebeurd het hele gedoe met Ashley en mama en Gemma hadden ook veel spijt Gemma ging zich zelf snijden en mama raakte in depressie.ik wou naar haar toe maar toen schreeuwde een meisje.'OMG dat is jade van little mix'!!! Er kwam toen een groepje meisjes naar haar toe en jade gaf ze allemaal een handtekening en ging met ze op de foto.Ik begrijp er niks van is mijn zusje beroemd.Ik liep naar haar toe en ze rende meteen naar buiten ik rende haar achterna maar na een tijdje raakte ik haar kwijt.Sh*t maar ik weet dat ze nog leeft en dat ze beroemd is dat is heel wat.

Toen ik thuis kwam keken de jongens me niet begrijpend aan.mpf.'Jongens ik moet jullie wat vertellen'.zeg ik. 'Oke want ik begrijp er niks meer van waarom rende je achter Jade aan?'vroeg Zayn 'Omdat...wacht wat jij kent jade?' vraag ik. 'eh ja ze zit in little mix een bekende girlband en mijn vriendin Perrie zit daar ook in'.zegt zayn. 'Jup ze hadden de x factor gewonnen'zegt liam. 'Ooh oke'zeg ik. maar wat heeft jade er mee te maken'?vraagt Louis. Ik leg hun het verhaal uit.'dus jade is je zusje'?vraagt Niall voor de duidelijkheid. 'Jup ik ga naar mijn kamer wat slapen'.zeg ik 'Weltruste' krijg ik terug. ik ga op mijn laptop en ik zoek Little mix op en jade.Wow ik wist niet dat jade kon zingen. ik voel mij ogen langzaam dicht gaan.

Einde flashback
'Mama'roep ik door de telefoon.'Harold lieverd wat ben ik blij dat je belt Gemma en ik missen je zo erg je staat op luitspreker dus Gemma is er ook en...'rateld ze door maar Gemma kapt haar af 'Ja genoeg zo mam Harry ik mis je wanneer kom je terug'?vraagt ze. 'Over een maand maar dat is niet waarom ik bel ik zag Jade'. 'Omg ze leeft,heb je met haar gepraat,we missen haar zo erg,hoe gaat het met haar'? vragen ze door elkaar. 'Goed denk ik ze zit in een band little mix en heeft de x factoer gewonnen'.
Na een kwartier met mijn moeder en Gemma gepraat te heben wou ik richting's Zayn's kamer lopen tot ik hem hoorde praten. Ik doe de deur open en ik zie dat hij aan het skypen is met Perrie en JADE!!!!! 'Jade luister ik moet me je praten laat het me uitleggen ik wil je weer terug als mijn zusje,Gemma en mama missen je ook'smeek ik. 'Ehm ik denk dat jullie tijd alleen nodig hebben dus ga ik en Zayn ook'. zegt Perrie. ik kijk haar dankbaar aan.Nadat Zayn en Perrie de kamer uit zijn. 'Oke,je mag alles uitleggen maar niet nu'.zegt Jade. 'Oke wacht wanneer gaan we praten'?vraag ik blij. 'eh over drie maanden'zegt ze. 'WAT zo lang'!!! roep ik 'Harry je moet blij zijn dat je het mag uitleggen en trouwens de meisjes en ik gaan op vakantie messchien komen we elkaar tegen als jullie gaan touren toch'.zegt ze. 'Oke we praten later'zeg ik. 'Goed ik ga slapen Harry weltrusten'zegt Jade. 'Weltrusten'zeg ik.
'OH harry.........'?vraagt ze. 'Ja wat is er'?vraag ik. 'Ik hou van je en van Gemma en mama.'zegt ze en ze sluit meteen skype af.
Mijn grijns is niet meer weg te slaan. Zayn komt binnen lopen. 'Bedankt zaynie'zeg ik
'Graag gedaan maar ik ga slapen weltrusten'antwoord hij weer terug.
'Weltrusten'zeg ik nog.
Ik denk dat ik ook mijn bed in duik.


Niall's POV (een klein stukje) dit is wat hij denkt.
Mpf Harry vertelde dat Jade zijn zusje is.Ik denk niet dat Harry me wilt laten daten met Jade ik bedoel het is zijn zusje.WACHT waarom denk ik aan Jade??? ik date met Thalia. ben ik verliefd op Jade of Thalia????

Hope u like it eindelijk een harry pov.

lots of xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Angel


Reacties:

1 2

5soske
5soske zei op 12 okt 2014 - 9:33:
Snel verder!!


x1Dx
x1Dx zei op 6 aug 2014 - 20:47:
Heel leuk!!
Snel verder! X


Horles
Horles zei op 6 aug 2014 - 18:35:
I LIKE THIS CHAPTER GIRL O_O
I WANT ICE CREAM en donuts ^^
EN starbucks weetje laat maar xd
verder en melding?? xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 6 aug 2014 - 12:50:
Super leuk
Snel verder
-X-


Secret58
Secret58 zei op 6 aug 2014 - 7:54:
Oeeee! Zo leuk! Je verhaal is echt geweldig! Ik kan niet wachten tot de volgende hoofdstuk!
Snel verder! Melding! (P.s doe maar altijd een melding)

Xxxx