Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My stalker murdered my best friend || Harry Styles » Ten

My stalker murdered my best friend || Harry Styles

20 aug 2014 - 20:18

1510

8

370



Ten

OMG! spijt me zo erg ik wist niet dat ik al weken niet geschreven had. Dus heb ik heel snel een extra lang hoofdstuk geschreven! Sorry dat het niet perfect is!!

De eerste POV is van '.... Tja I can't say ' maar mochten sommige het spannender vinden om niet te weten wat hij/zij/het wil scroll dan door tot de Jaylinn POV!!




... POV


‘’Heb je het?’’ vraag ik. Zachtjes knikt hij naar me en overhandigd mij het tasje waar de camera in zit. Met een glimlach pak ik het apparaat beet en bekijk de vele vele die zich erop bevinden. ‘’Yes,’’ fluister ik. Blij spring ik op en spring in zijn armen. ‘’’Je bent geweldig babe,’’ fluister ik waarna ik mijn lippen op de zijne plant. Ik voel hoe hij glimlacht tegen mijn lippen na een tijdje trekken we ons terug en ga ik weer op de vloer staan. Ik geef hem een dankbaar knikje, waarna ik mijn jas van de kapstok haal en de voordeur uitloop. Eenmaal daar loop ik naar mijn auto en stap in bij de bestuurderskant. Nadat ik de auto heb gestart rijd ik de oprit af naar mijn bestemming. Zachtjes luister ik naar de nummers op de radio terwijl mijn vingers mee timmeren op de beat van de muziek. Na ongeveer tien minuten ben ik aangekomen. Ik raap snel de camera op en ren zo snel als ik kan het huisje binnen. Eenmaal binnen knip ik het lampje aan en loop naar het geheime deurtje dat zich onder de trap bevind. Snel check ik of niemand me ziet, als ik zeker weet dat ik echt de enige ben hier, open ik het deurtje en wandel de trap af naar de kelder. Als ik daar eenmaal het lichtknopje heb gevonden, knip ik snel het licht aan om door de ruimte heen te kunnen kijken. De camera zet ik naast mijn computer neer, zodat ik zo meteen de foto’s over kan plaatsen. Grinnikend maak ik een dansje door de kamer terwijl mijn vingers langs de vele materialen glijden. Voor het bed blijf ik staan terwijl ik me inbeeld, hoe ze hier straks zal liggen vormt er een grote grijns mijn gezicht. Met mijn vingers glijd ik over de leren riemen die haar straks vast zullen houden. Ik hoor haar al roepen om hulp die ze waarschijnlijk nooit zal krijgen en dat gevoel laat me stralen. Na enkele minuten laat ik mijn ogen vallen op mijn collage muur. Hier is ze aan het eten, hier loopt ze. Overal straalt ze. Oh en kijk hier is ze met haar vriendje of moet ik zeggen ‘beste vriend’ maar wie geloofd dat nou. Hoofdschudden ga ik de foto’s langs totdat ik bij de foto’s van de laatste weken ben. Haar ogen staan bang op elke foto kun je zien hoe ze om haar heen kijkt hopend dat niemand haar volg. Ik grinnik kort als ik terug denk hoe haar bange stem me steeds beantwoord door de telefoon. Maar niet voor lang meer op een dag is het voorbij, op een dag….. Ik schud de gedachte weg, dat komt nog wel. ‘’ ''Let's go to sleep, sleep sleep sleep. Sweet dreams……’’ Ik grijns kort, sluit mijn ogen en bedenk hoe het zal zijn. ‘’Dag Jaylinn,’’ fluister ik.

Jaylinn Sandrio POV:


‘’And we dance al night.’’ Grinnikend kijk ik naar Selena die bijna kwijlend naar het podium kijkt waar de jongens aan het optreden zijn. Toen ze hoorde dat ik iets had met dé Harry styles was ze boos geworden, omdat ik haar nooit had verteld dat ik hem kende. Toen ik hebben Harry en ik haar uitgelegd dat we vanwege het management er niks over mochten vertellen, vanwege onze privacy. Kalmeerde ze een beetje en was ze erg blij voor me. Lindsay daarin tegen geloofde er niks van en heeft me een week lang bijna niet aangekeken, gelukkig heeft Selena haar omgepraat en staat ook zij hier nu vrolijk mee te dansen. Backstage achter het podium. Van mijn stalker krijg ik bijna geen opdrachten meer, wat ik wel krijg is rare berichten zoals. ‘’Ik houd je in de gaten’’ ‘’Ik zie je wel’’ of ‘’Ik hoop dat je koffie smaakt, geniet ervan Jaylinn….’’ Vreemd genoeg weet die persoon steeds wat ik aan het doen ben ook al zit ik in een ruimte zonder ramen of gaten.

‘’Vonden jullie het wat?’’ vraagt Louis zodra ze het podium af zijn. ‘’Jullie zijn Ama-zayn,’’ roept Selena lachend terwijl ze Zayn een knipoog geeft om haar ondertussen saaie ‘’Zaynwoordgrap’’ Zayn schenkt haar een kleine glimlach, maar er echt om lachen doet hij niet. ‘’Hey babe.’’ Twee armen pakken me van achteren beet en ik voel de bekende lippen van Harry in mijn nek. ‘’Did you like it?’’ Vraagt hij als hij me weer aan kijkt. Ik knik met een gemeende glimlach. Iets wat ik de laatste tijd weer kan doen. Glimlachen met een echt lach, dat allemaal door Harry. Mijn liefde voor hem is versterkt. Ik doe nu niet meer alsof ik verliefd ben maar ik ben het ook echt. Of het wederzijds is weet ik niet, maar voor nu voelt het goed ondanks ik weet dat het niet voor lang is. ‘’Yoo Love birds.’’ Ik word brut uit mijn gedachte gehaald door Louis die een paar sokken op ons gooit. Als we hem aankijken staren 5 gezichten ons grijnzend aan. ‘’Gaan jullie mee naar ons hotel?’’ vraagt Louis nog altijd grijnzend. Harry rolt geïrriteerd zijn ogen maar al snel staart hij me vragend aan. Ik knik snel als teken dat ik maar al te graag mee ga, wat word beantwoord door een warme glimlach. ‘’Dan kleed ik me snel om oke?’’ vraagt Harry als ik een ja heb geantwoord, plant hij snel zijn lippen op die van mij om vervolgens in de kleedkamer te verdwijnen. De rest van de band volgt. ‘’Jaylinn Sandrio?’’ hoor ik plots een strenge stem zeggen. Verbaasd kijk ik op en zie Selena met haar armen over elkaar me aanstaren. ‘’Waarom mevrouwtje?’’ vraagt ze op dezelfde toon. Verbaast staar ik haar aan, niet begrijpend wat ze bedoelt. Maar al snel zie ik haar strenge gezicht veranderen in haar bekende over-blije gezicht. ‘’’Waarom zijn jij en Harry s’werelds schattigste stelletje aller tijde?’’ vraagt ze met zwijmelende ogen terwijl ze denkend voor zich uit staart. Ik schiet in de lach vanwege haar slechte acteer talenten en haar rare vragen, maar mijn lach verdwijnt als ik Lindsay me hoofdschuddend zie aanstaren. ‘’Wat is er Linds?’’ vraag ik bezorgt. Ook Selena ontwaakt uit haar trans en staart Lindsay bezorgt en verbaast tegelijk aan. ‘’Wat er is?’’ vraagt Lindsay met een boze uitdrukking op haar gezicht. ‘’Jij en Harry is wat er is!’’ roept ze na een korte stilte boos. Selena en ik kijken elkaar kort aan. ‘’Wat is je probleem?’’ vraagt Selena geïntimideerd door Lindsays gedrag. ‘’Mijn probleem?’’ roept Lindsay boos terwijl ze met haar handen zichzelf aanwijst. ‘’zij is hier het probleem, ze heeft weken tegen ons lopen liegen, met haar sorry mijn ouders zijn er terwijl ze zeker te weten gewoon lag te neuken met die klootzak van een Harry,’’ ratelt ze boos door. ‘’Pardon?’’ De kleedkamer deur zwaait open en Harry verschijnt in de deur opening. ‘’Hoe noemde je mij?’’ vraagt hij met een emotieloos gezicht. ‘’Je hoorde me wel Styles,’’ sist Lindsay boos. Verbaast staren Selena en ik elkaar aan, beide niet wetend wat er aan de hand is. ‘’Nee ik hoorde het volgens mij niet goed,’’ vertelt Harry, hoewel we allemaal wel weten dat hij het weldegelijk gehoord heeft. ‘’Ik zal het voor je spellen.’’ Lindsay stapt dichter naar Harry totdat hun gezichten nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd zijn. ‘’Ik noemde je een K-L-O-O-T-Z-A-K,’’ sist ze boos. Harry die ondertussen rood is geworden van woede maakt een aanzet. Maar twee brede armen trekken hem terug. Selena trekt Lindsay terug voordat ze hem bozer maakt. Terwijl ik versteend sta te kijken naar het gebeuren dat zich hier afspeelde.

Na enkele minuten wat eigenlijk uren leek te duren is iedereen gekalmeerd. Harry en de jongen stappen de kleedkamer uit. Alle Lindsay’s blik ontwijkend. ‘’Ga je mee babe,’’ vraagt Harry terwijl hij zonder ook maar op antwoord te wachten me aan mijn hand meetrekt. Ik versnel mijn pas zodat ik nu langs Harry loop. ‘’Harry?’’ vraag ik voorzichtig terwijl ik een poging doe hem te stoppen. Maar het heeft weinig zin, want hij loopt gewoon door. Zuchtend probeer ik het nog eens maar pak ik zijn schouder beet. ‘’Harry wacht nou.’’ ‘’Wat!?’’ Verbaast zet ik een stap naar achteren,totaal geschokt van zijn boze antwoord. Harry lijkt ook geschokt en ik zie hoe zijn blik veranderd. ‘’Sorry,’’ fluistert hij terwijl hij me zachtjes naar achteren duwt waardoor mijn rug de muur raakt. ‘’H-het is oke,’’ fluister ik stotterend. Harry plaats zijn voorhoofd tegen de mijne, met zijn vingers streelt hij zachtjes mijn gezicht. ‘’Sorry babe,’’ fluistert hij weer waarna hij zijn lippen op de mijne plant en me zachtjes begint te zoenen. Verbaast zoen ik hem terug. Wat gebeurt er toch?


---------------------------------------------------------------------------------------------

Pfoew wat the hell is daar aan de hand? Een agressieve blondie en curly <== maak je niet elke dag mee "HA-HA'' okey slechte sarcastme sorry!! haha

Het volgende chappie volgt snel!


hope u like it

REACTIE=melding voor next chappie!


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 22 aug 2014 - 16:00:
Leuk!!
Snel verder plsss!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 21 aug 2014 - 18:51:
Love this!! Snel verder! X


juutjee19
juutjee19 zei op 21 aug 2014 - 12:46:
Super leuk hoofdstuk!!
Snel verder ((:
X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 21 aug 2014 - 10:00:
awesome!!!!
snel verder!!!!!!!!
-X-


xcarrotx
xcarrotx zei op 21 aug 2014 - 6:38:
Lindsay! Je noemt Harry fuckin' Styles geen klootzak!!
Dat is tegen de regels!