Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Adopted By Hazza (Finished) » ~Hoofdstuk 10~

Adopted By Hazza (Finished)

24 aug 2014 - 14:31

2328

6

372



~Hoofdstuk 10~

Ruth Pov.

We zitten net in het vliegtuig, maar we moeten nog wachten tot die vertrekt. Ik was niet bang toen we naar de… Douane? moesten, want papa vertelde me, dat ze me gingen controleren of ik niets bij me heb wat niet mag, en hij was ook de hele tijd bij me gebleven. Ik mocht van papa ook aan het raamkant zitten, maar dat durf ik niet, want ik heb hoogtevrees.
‘Papa?’ We kijken elkaar aan.
‘Wanneer moet ik naar school?’ Vraag ik dan.
‘Nou, ik en de jongensgaan binnenkort op tour, weet je wel?’ Ik knik. ‘Dus we regelen een leraar, die met ons mee gaat, zodat je ook met ons mee kan en toch kan leren.’ Ik knik.
‘Vind je dat oké?’ Ik knik weer.
Ik druk meneer konijn dicht tegen me aan, zodra ik te horen krijg dat we bijna vertrekken. Papa pakt mijn hand en geeft er een kusje op.
‘Niet bang zijn. Het is maar even.’ Ik knik een beetje haastig. Ik voel het vliegtuig in beweging komen, en ik raak een beetje in paniek. Papa houdt mijn hand stevig vast. Oké, Ruth! Rustig! Papa heeft gezegd dat het goed komt, dat hij bij me blijft, en dat het maar even duurt. Ik knijp mijn ogen dicht en herhaal alles wat papa tegen me zei in mezelf, tot het voorbij is.
‘Het is al klaar.’ Hoor ik papa fluisteren. Ik open mijn ogen en glimlach.
‘Goed gedaan.’ Fluistert hij weer en kust mijn wang. Ik glimlach verlegen, maar tevreden.
‘Holy shit! Harry Styles!’ Hoor ik naast me. Ik kijk op en zie 3 meisjes staan.
‘Hallo.’ Antwoordt papa.
‘Je bent echt geweldig Harry! Oh my god! Ik heb nooit durven dromen dat ik je in een vliegtuig zou ontmoeten! Ik hou echt zoveel van je! Je moest eens weten! Je betekend alles voor me!’ Een meisje begint te huilen. Papa staat op en geeft haar een knuffel.
‘M- mag ik misschien met je op de foto?’ Vragen ze na een tijdje.
‘Natuurlijk!’ De meisjes maken een paar foto’s met papa erbij en kijken dan naar mij.
‘Is dat Ruth?’ Vragen ze. Ik knik verlegen.
‘Awwhh! Wat is ze schattig! Hoeveel jaartjes ben je al?’ Een van de meisjes gaat voor me op haar hurken zitten. Ik kijk naar papa die geruststellend naar me knikt. Ik steek 6 vingers omhoog.
‘Zes jaar al? Wat een grote meid!’ Ik kijk naar mijn voeten.
‘Dat is wel weer goed… Melis? Kom je mee?’ Vraagt een van de meisjes. Ze lopen weer weg, en papa komt weer zitten. Als we weer gaan landen, ben ik niet meer bang, maar heb wel nog papa’s hand vast. We lopen het vliegtuig uit, en pakken de tas.
‘Juist, uhhmm… Ik moet dus een taxi zien te krijgen…’ Ik giechel.
‘Zal ik gewoon bellen? Wacht, waar zitten we eigenlijk?’ Ik lach harder.
‘Lach niet!’ Lacht papa met me mee. Hij pakt zijn telefoon en wilt een nummer intypen.
‘Maar met welk nummer moet ik hun bellen?’ Hij haalt een hand door zijn haar.
‘Misschien moet je vragen aan iemand.’ Zeg ik.
‘Dat is waar. We gaan een informatiebalie zoeken.’ We lopen verder en na even zoeken hebben we het gevonden. (A/N Alles wat nu Engels gesproken wordt, verstaan en spreken Ruth en Harry, en in het Nederlands het omgekeerde, maar dat lijkt logisch… hehe… Btw, sorry als er fouten in zitten, ik ben niet de beste in Engels don’t judge!!!)
‘Goedemiddag, waar kan ik jullie mee helpen?’ Vraagt de vrouw in een vreemde taal.
‘Errmm, I’m sorry, Where can I find a number for eermm a Taxi or so?’ Antwoordt papa
‘Ohh, uuhh, Just a minute please, I will call for you.’
‘Thank you.’ De vrouw begint te bellen, maar weer versta ik er niks van.
‘They will be here in 10 minutes. You can go to the exit, in that way.’
‘Alright. Thank you. Goodbye!’
‘Goodbye, have a nice day!’ We lopen naar de uitgang en wachten op de taxi die niet veel later voor onze neus stopt.
‘Hello! Where can I Drive to?’
‘Hello. Uhh to Des Indes?... In Den Haag?’
‘Okay! We will be there in a quarter!’
‘Thank you.’ Antwoordt papa en we rijden weg.
‘We need to tell the boys we’re in the Netherlands.’ Zegt papa en pakt zijn telefoon weer. Hij begint te tikken.
‘Can you say, I miss them?’
‘Of course, babe!’ Papa glimlacht. Hij begint weer te tikken en doet hem niet veel later weer weg.
‘We are here!’ Zegt de chauffeur na een tijdje als de auto stopt.
‘Thank you very much! How much money, do you want?’
‘€15,00 please.’ Papa pakt zijn beurs en halt er een paar briefjes uit.
‘Thank you! Have a nice day!’
‘Have a nice day to!’ We stappen uit de auto, gelijk het hotel in.
‘Hallo, welkom in Des Indes, waar kan ik u mee helpen?’
‘Ermm, hello, can I check in here?’
‘Of course! What’s your name?’
‘Styles.’
‘Oh here it is! 2 nights, with a man and child?’
‘Exactly.’
‘Good, here’s you key. Breakfast is every morning between 8 and 11 am.’
‘Thank you. And, ermm, maybe.. uuh.. Can you give a sign of there are some crazy fans or just people who want to know my room number or so?’
‘Always!’
‘Thank you!’ De vrouw achter de balie geeft papa een knipoog.
‘Oh, and the room number is, 547.’
‘We’ll find it. Goodbye!’ Papa pakt mijn hand en we lopen naar de lift.
‘Can I press the button?’ Vraag ik.
‘Sure.’ Ik duw op het knopje en als snel gaat de lift open.
‘You can press here now.’ Papa wijst op een knopje met “300 t/m 380” erop. Ik duw erop en de liftdeuren gaan dicht.
‘Last year when I was with the boys in the Netherlands, we were in this hotel to. But maybe you’ve heard that yesterday when Niall was in your room with us.’ Ik knik. We lopen de lift weer uit als de deuren weer open gaan. We zoeken onze kamer en papa maakt de deur van onze kamer open.
‘Wooahh, It’s beautiful here!’ Ik kijk mijn ogen uit.
‘Do you like it?’ Vraagt papa onzeker.
‘yeahh! It’s so perfect!’ Ik draai me om en geef hem een knuffel.
‘Why this hug?’ Vraagt papa met een glimlach.
‘I didn’t have one from you. And I love you.’ Zeg ik zacht.
‘I love you to.’ Antwoordt papa en geeft me een kus in mijn haren.
‘Are you hungry?’
‘A little bit.’
‘We can walking around here, and maybe find a Mc Donald’s?’ Ik knik hevig. Ik hou van Mc Donald’s!
‘Well, come on!’ We pakken de sleutel en lopen naar buiten. Als we buiten komen, gaan we naar buiten en lopen naar rechts. We lopen een half uurtje als we er een vinden.
‘What do you want? A smoothie?’ Ik knik. Papa loopt naar de kassa en kijkt op het bord.
‘Ermm, Hello… What do you want?’
‘Uhh, good question. A smoothie.. Babe, what smoothie do you want?’ Papa kijkt me aan.
‘Is there one, with banana?’
‘Of course! One smoothie banana strawberry? And for mister?’
‘A Mc Flurry uuhh stroopwafel. Wait, how do you say that?’ Papa grinnikt een beetje.
‘Okay, do you want something to drink or not?’
‘No thanks.’
‘Well, than it is €4,90 please.’ Papa betaalt en wacht op de smoothie en Mc flurry.
‘Thank you. Goodbye.’
‘Have a nice day!’ Zegt de vrouw en we draaien ons om.
‘Where do you like to sit?’ Ik kijk rond, en zie een gezellig tafeltje een beetje in de hoek.
‘There.’ Ik wijs er met mijn vinger naar. We lopen ernaartoe en gaan zitten. Ik begin met mijn voeten te wiebelen, en drink langzaam mijn smoothie.
‘Do you like it here?’ Ik knik.
‘Maybe, tomorrow we can go to Amsterdam or so.’ Vult papa zichzelf aan.
‘I don’t know. I’ll still like it if we’re just… I don’t know. I think I’d like everything.’
‘Maybe we can do a tour on water in Amsterdam… Or just shopping here.’ Ik haal mijn schouders op.
‘I think, I’d like everything. It sounds awesome!’ Ik maak een heel klein sprongetje op mijn stoel. Ik hoor vanuit hier dat er nu al een heleboel fans zijn.
‘Daddy.’ Hij kijkt me aan. ‘I’m scared. What if the fans don’t like me?’
‘Come here.’ Hij opent zijn armen. Ik klim van mijn stoel en loop naar hem toe om vervolgens op zijn schoot te klimmen.
‘Don’t be afraid. I’m here with you, and if I’m not, one of the boys, or bodyguards will. You’re safe. Okay?’ Ik knik.
‘Thank you daddy.’ Zeg ik zacht en geef hem een knuffel.
‘You’re welcome babe. Are you done with your smoothie?’
‘Yes, I’m sorry.’
‘It’s okay. It was a big smoothie. Do you want to go outside?’
‘But the fans? They’re…. Crazy…’
‘Don’t worry. We will just walk between them like they’re not here.’ Ik knik en glimlach. Papa staat op om me vervolgens op te tillen en mee naar buiten te dragen. Ik kijk door het raam en zie super veel fans. Ik vraag me af hoe ze hier zo snel met zoveel komen.
‘Don’t talk to the fans. They will follow us.’ Ik knik liefjes. Als papa met zijn hand de deur open maakt, klinkt er luid gegil. Ik maak me zo klein mogelijk en druk mijn gezicht in de jas van papa. Ik voel de hand van papa kalmerend tegen mijn rug strelen. Ik voel dat ik wordt aangestaard. Iets waar ik echt niet van hou. Ik voel iets trillen.
‘Paul? Why do you call me?’ Papa neemt de telefoon op.
‘You’re here? Oh thank you! You’re our hero! Where are you?.. Alright, we’re coming. Bye. Yeas, bye.’
‘Ruth, don’t worry, Paul is here.’ Ik knik. Papa begint weer te lopen, en het gegil wordt harder. Er wordt aan me getrokken en ik raak in paniek. Ik begin raar te ademen en ik hou papa steviger vast.
‘Shhh, don’t worry babe. I’m here you- HEY! don’t do that again!’ Papa onderbreekt zichzelf als ik iets hards tegen me aan voel. Het was niet alleen hard, het kwam hard aan, en nu doet het vreselijk pijn. Tranen springen in mijn ogen en al snel stromen ze over mijn wangen.
‘Babe shh, It’s okay.’ Papa geeft me een kus in mijn haar, en loopt snel door.


Harry Pov.

Toen Paul belde, was ik ongelooflijk blij dat hij 3 straten naar links stond te wachten met een auto, dat ik wel een gat in de lucht kon springen. Alleen, ik moet me rustig houden. Als ik tussen de fans door moet lopen, raakt Ruth in paniek. Er wordt aan ons getrokken, en ik weet me geen raad.
‘Shhh, don’t worry, babe. I’m here you- HEY! Don’t do that again!’ Ik onderbreek mezelf als ik een meisje iets tegen Ruth zie slaan. Ik kon niet zien wat het is, maar het is al erg genoeg dat ze het bij haar doen! De tranen stromen langzaam en stilletjes over haar wangen. Ik loop sneller door de fans heen.
‘Babe, shh, It’s okay.’ Probeer ik, ook al weet ik dat het niet zo is. Ik geef haar nog een kus in haar haren en zie al een zwarte auto staan. Ik loop ernaartoe en stap in.
‘Paul, I love you so much! Ruth is so scared! One of the fans did hit her with something.’ Begin ik te ratelen. Ik kijk naar Ruth, die blijft huilen van de pijn.
‘Babe, where does it hurt?’ Vraag ik.
‘Here.’ Ze wijst naar haar rug.
‘What happened?’ Vraagt Paul.
‘A fan did beat her with something.’
‘Is she okay? I think it really hurts. Maybe you should look at her back.’
‘Can I?’ Vraag ik voorzichtig aan haar. Ze knikt, en ik trek haar jasje voorzichtig uit.
‘You can say if it hurts, okay? I will stop.’ Ruth knikt langzaam en droogt haar traantjes. Ik haal haar truitje omhoog, maar zie alleen een rode plek.
‘Does it hurt right here?’ Ik streel over de rode plek. Ruth hapt naar adem en knik haastig.
‘Shh, It’s okay.’ Fluister ik, en geef er een kusje op.
‘You’re a good dad, Harry. I like to see how you love you adoption daughter.’
‘Thank you Paul.’
‘Are you okay now, Ruth?’
‘Yes, thank you Paul.’
‘Where do you want to go now?’ Ik haal mijn schouders op.
‘I don’t think we can go shopping now.’ Antwoord ik.
‘Would you think!’ De sarcastische toon laat ons alle drie lachen.
‘Maybe, you can go back to the hotel and look what you can do tomorrow?’
‘Okay. Thank you so much Paul.’
‘You can call me, if I should drive you to somewhere, I’m in the same hotel.’ Ik knik. We rijden naar het hotel en ik til Ruth weer op. Ze is gestopt met huilen, maar ik weet dat ze op dit moment niet lekker in haar vel zit. Waarschijnlijk omdat ze aan haar vader denkt. Zou ze hem stiekem toch missen? Ik denk dat ik het dadelijk gewoon moet vragen.. Haar vingers frummelen met het knoopje aan mijn jas. Haar hoofd rust tegen mijn borst. Ik stap in de lift en druk op het knopje.
‘Ruth, can we talk about your father?’
‘You’re my Daddy.’ Zegt ze zacht.
‘No, I mean, your real dad.’
‘I don’t want to talk about it. I’m sorry.’
‘I understand, but I think, you need it. Don’t you?’ Ze blijft stil.
‘Do you still miss him?’
‘I do, because it’s my real daddy.’ Ik loop naar onze kamer.
‘But you’re scared, that girl was the same as your dad.’
‘Yes. But I know, I’m safe if I am with you or the boys, or bodyguards because you said that to me.’
‘Exactly.’ Ik zet Ruth neer op een stoel die er staat.
‘I need to tell you something.’ Zegt ze zacht.


------

muhahahhaa beetje cliffhanger? Als ik vandaag 5 reacties krijg, doe ik vanavond nog een iniminie hoofdstukje

Xxx


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 12 okt 2014 - 18:07:
Super !! xx


Liekekusje1D zei op 24 aug 2014 - 20:39:
Snelllllll verderrrrrr
X


x1Dx
x1Dx zei op 24 aug 2014 - 16:52:
Heel leuk!!
Spannend!!
Snel verder!! X


Nadja
Nadja zei op 24 aug 2014 - 16:47:
Omygod jij snel verder ik tel voor 10 hahah


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 aug 2014 - 15:42:
awesome!!!!!!!!!!!
ik wil echt weten wat Ruth wil vertellen!!!
snel verder!!!!!
-X-