Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » proloog

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

2 sep 2014 - 17:20

167

6

289



proloog

Image and video hosting by TinyPic hope you like it -X-

Elke avond weer hetzelfde liedje. Pruik over mijn haren. Nette kleren, nette schoenen, nette oorbellen. Je mag alleen op je gewone gitaar spelen niet op die zwarte met die kruisjes. Doe dit doe dat. Stel je voor als Clarissa. Elke avond weer. Waarom doe ik nog mee met die poppenkast? Jace snapt er ook niks van. Maar hij komt altijd later. Ugh en Floortje, die doet echt alles wat papa en mama vragen. Alleen bij mijn vriendinnen kan ik dingen kwijt.

Clary. Eigenlijk Clarissa is een meisje wat doet wat ze zelf wil. Op school dan. Elke avond komen er collega’s van haar ouders. Elke avond moet ze zich kleden en gedragen als het perfecte meisje. Niemand behalve haar vriendinnen weten ervan. Maar wat als er dan collega’s van haar moeder met hun zonen komen. zal ze haar geheim geheim kunnen houden of zal ze het toch vertellen door 2 redenen.

1.Haar vriendinnen hebben verkering en ze doen vaak dingen met zijn allen.
2.Of omdat ze verliefd is?

reageren=melding


Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 28 aug 2014 - 18:59:
smooi meis xx


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 27 aug 2014 - 20:38:
Snel beginnen! x


justmissF24
justmissF24 zei op 27 aug 2014 - 15:53:
Echt wauwie super leuk!! Love it allready!


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 26 aug 2014 - 19:52:
Leuk!!!
Heel snel beginnen!!


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 26 aug 2014 - 19:49:
Spannend!!!!
Xx