Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 8.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

5 sep 2014 - 15:51

827

10

435



8.

Image and video hosting by TinyPic hope you like it -X-

Olivia POV
Zo snel als ik kan wil ik naar binnen lopen. ik heb hun alweer zien staan. een zucht verlaat mijn mond als ik de bekende schooldeuren al in de verte zie. Nog zo’n 100 meter en dan kunnen ze me niks meer doen. Ik versnel mijn pas een beetje. Dan voel ik een hand op mijn schouder en knal ik tegen de dichtstbijzijnde muur aan. ‘waar dacht jij naar toe te gaan?’ de duistere stem vult mijn oor en verschrikt open ik mijn ogen die ik dichtgeknepen had. Ik zie dat de rest van de groep al weer om me heen staan. fijn ik kan geen kant meer op. opeens zijn mijn schoenen wel weer heel interessant. ‘ga je ons niet meer aankijken als we iets aan je vragen?’ ik zeg niks en kijk nog steeds naar mijn schoenen. Dan wordt mijn hoofd omhoog geduwd en moet ik hem en de rest wel aankijken. ‘neem dit dan daar wordt je wat losser van’ er wordt een zakje met wit poeder voor me gehouden. ‘nee’ ‘ow ons kleine meisje kan toch praten jongens. maar neem het nu maar’ ‘ik hoef dat spul niet’ ‘neem het!’ ik word nog meer tegen de muur aan geduwt. Ik schudde mijn hoofd. ‘dan gaan we de andere maatregelen nemen’ de jongens kwamen nog meer om me heen staan en hun handen worden vuisten. Ik bereide me voor op de pijn maar inplaats van dat hoorde ik alleen maar stemmen. Eentje was het hardst van allemaal. ‘NIALL WHAT THE FACK DOE JE?’ Niall dat was dacht ik de leider, een blondharige. ‘Chantal ga weg!’ nu hoorde ik ook andere namen, zoals Lindy, Jaylinn, Melina, Nola, Ashley, Esmeé, Ivana, Serena, Emma, Zoe, Rachel, Janita, Aan. wie zijn dat? Ik open mijn ogen en zie een meisje met blonde haren in discussie met de leider en zo’n gast met roze haren. De andere zijn ook allemaal in discussie maar dat kan ik niet verstaan. Dat ze niet bang voor de jongens zijn! Ik focus me op de drie die voor me staan. ‘WTF Niall en Michael zoiets doe je gewoon niet.’ ‘Chantal rustig het is niks’ hmm het meisje heet Chantal ze lijkt me aardig netzo als de andere meiden en een Jongen ik kijk naar de jongen. Wow hij is knap. Dan draait hij zich om en kijkt me aan terwijl hij een kleine glimlach op zijn gezicht tovert. Snel kijk ik naar mijn schoenen terwijl mijn wangen langzaam rood worden. ‘het is niks?!?! Niall zoiets doe je gewoon niet!!’ verschrikt wen ik mijn blik weer naar de jongens en het meisje voor me. ‘Chantal rustig okey!!!!!!’ ‘ik ben niet rustig als jij zo doet!!!! Dit ben jij niet Niall!! In ieder geval niet 2 jaar geleden!!’de jongens zeggen ff niks en het meisje dat blijkbaar Chantal heet went haar blik naar mij. ‘hey. Sorry voor mijn broer en zijn vrienden. Ik snap niet wat er mis. Maar misschien moet je maar ff uit hun buurt blijven’ het laatste zegt ze zachter, maar wel zo hard dat ik het kan horen. ‘bedankt dat jullie kwamen anders was ik weer in elkaar geslagen’ ‘wacht dit doen ze vaker?!’ ik knik. Chantal neemt me ff weg van de jongens. ‘hoe bedoel je vaker? Btw ik ben Chantal’ ‘Olivia. Maar elke dag zoeken ze een paar slachtoffers op. proberen drugs aan je te verkopen, als je het niet wil dan slaan ze je in elkaar. Soms gebruiken ze ook meiden voor hun behoeftes. Elke dag zijn ze dronken. 2 jaar geleden was het nog gewoon normaal hier. Okey je had soms van die pesters. Maar toen kwamen er een paar van die jongens. 5. Ze waren anders. Eerst waren ze wel okey, soms een grapje en dat was het. Een week daarna kwamen er nog 4 jongens. ook soms een grapje. Maar toen ze elkaar leerden kennen. Het grapje werd pesten. Na een paar weken waren ze niet meer zichzelf, tatoeages, piercings, drugs, alcohol. Niemand durft iets tegen ze te doen te bang om het volgende slachtoffer te zijn. Die blonde met die blauwe ogen is de leider. Geen enkele leraar weet ervan af. iedereen is bang voor ze.’ ik kijk haar aan en zie nu pas dat ze dezelfde ogen als de leider heeft. Bang zet ik een paar stappen naar achteren. ‘wat is er?’ ze kijkt me niet begrijpend aan. ‘zijn jullie hetzelfde als hun?’ ‘huh hoezo?’ ‘j-j je je ogen. Zelfde als de leider. Doe me geen pijn!’ En dan ren ik weg. Weg van Chantal. hoe kon ik zo dom zijn? Opeens voel ik 2 armen om me heen en wordt ik in een knuffel getrokken.

----------------------------------
zoals jullie kunnen zien is de winnaar Todd

ik zal haar ff voorstellen
todd as Olivia fray
leeftijd: 16
karakter: stil, verlegen maar als je haar kent echt heel lief en leuk om mee rond te hangen. Ze is heel onzeker over zich zelf en wilt andere graag helpen


reageren=melding


Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 30 aug 2014 - 12:44:
<3333


EsjuhXxXLove zei op 28 aug 2014 - 10:53:
Super!


Anne
Anne zei op 27 aug 2014 - 22:18:
Leuk!


justmissF24
justmissF24 zei op 27 aug 2014 - 21:48:
Oh ooohww


xHiimacookie zei op 27 aug 2014 - 18:26:
Olivia en Ross lijken in echt op elkaar hahaha.