Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong People||ZaynMalik » -1-

The Wrong People||ZaynMalik

27 aug 2014 - 14:29

735

7

308



-1-

Al zit ik ziek thuis, kan ik mooi voor jullie een nieuwe hoofdstuk er op zetten.

Pov. Elma.

Vandaag is het zo ver, ik ga op mijn eigen benen staan. Weg hier bij mijn liever ouders en natuurlijk mijn broer en zusje. Die ik heel erg ga missen. En mijn vrienden laat ik hier ook alleen achter. Gelukkig bestaat er Skype. Mijn leven gaat veranderen. Al ben ik best snel al vanuit huis.
Samen met mijn moeder pak ik de laats dingen in die ik nu mee wil nemen. En de rest haal ik dan wel later op. Want ik heb nog geen idee waar ik helemaal terecht ga komen. Alleen weet ik dat ik bij paar jongens in de kamer kom. Omdat alle meiden kamers vol zaten.

“Mam, Pap ik moet nu gaan.’’ Zei ik. Zo zenuwachtig was ik nog nooit geweest. Al voelde ik me wel goed nu.
‘’ik ga je missen kleintje’’ Zei men broer.
‘’ik jou ook hoor!!’’ Zei de rest.
Ik stapte de auto in. Ik hoopte dat ik niks was vergeten. Het werd nog een lange rijs voor dat ik er ben in Engeland. Al snel viel ik in slaap.

‘’Elma wakker worden, we zijn er bijna’’ Zei mijn pa
Ik werd wakker en deed mijn ogen open. Poosje er na zagen we de staart naam al; High way. En nu alleen nog maar nummer 111 te zoeken.
99,101,103,105,107 ik ben er nu al wel bijna…108,109,111. Hier is het pap. Ik deed mijn gordel los. En het eerst was dat ik zag. Dat er niet vaak schoon gemaakt word. En dat er mensen hier roken. Want er staat een sigaretten bakje hier op het trapje.

‘’Dankje papa dat je me hebt weg gebracht. Volgende week kom ik weer naar huis om meer spullen op te halen.’’ Zei ik.
‘’Is goed lieverd, veel plezier met je nieuwe kamer genoten.’’ Zei mijn papa.

Ik belde aan, alleen niemand deed open. Ik moest er volgens de brief hier om. 15:15 zijn. En het was nu al bijna tijd. Ik pakte mijn sleutel voor dit huis die ik had gekregen. Ik deed het in de slot. En draaide het open. Ik liep naar binnen en zag er niet zo fris uit als thuis. Mijn jas hing ik op de kapstok. En liep verder, en opende een deur waar ik naar binnen liep.

‘’SEPRISE!!! Welkom in je nieuwe huis!!’’ Riep iedereen.

Ik schrok, en keek verbaasd om me heen.
‘’Hoe wisten jullie dat ik zou komen?’’ Zei ik.
‘’We hadden een brief waar op stond dat jij zou komen bij ons’’ Zei een jonge met zwart haar en een kuifje.
‘’Ohw, okey. Ik zou me voorstellen ik ben Elma. En ik kom dus bij jullie wonen. Ik had al doorgekregen dat dit het laatste plekje was. En dus bij de jongens in huis.’’ Zei ik.
‘’Ja dat klopt. Dat hebben wij ook mee gekregen. Ik ben Zayn. En dit zijn je andere huis genoten, Niall, Liam, Louis en last but not least Harry.’’

Pov Zayn.

Damm…. Wat ik zei toch een leuke knappe meid…. Dacht ik bij mezelf.
‘’Zal ik dan maar aan Elma een rondleiding geven door ons studentenhuis?’’ Vroeg ik.
‘’Ja, hoor’’ Zei Niall.

‘’Loop maar mee, dit is de woonkamer wat je natuurlijk al zag. Hiernaast is de keuken en eetkamer. Wat je al kan zien is dat je gewoon je eigen rommel op moet ruimen, en de rest laat je maar staan.’’

‘’Ohw, das chill. Dan voel ik me nog beter hier dan thuis’’ Zei Elma lachend.

‘’Loop maar weer mee nu naar boven. Hier is de badkamer aan de rechterkant, met een bad en een douche, en de rest wat je nodig hebt. En dan hier heb je de kamer van Louis. Met daarnaast die van Harry. En dan gaan we nog een verdieping hoger. Dit hier rechts is die van Liam en er naast die van Niall. En als je nog een naar boven gaat kom je bij mijn kamer. Waar we ook muziek maken.’’

‘’Maar uhmm… waar moet ik dan slapen??’’ Vroeg Elma.

‘’Nou eigenlijk bij wie je wilt. Als je wilt mag je bij mij komen?’’ Vroeg ik.
Ik wou heel graag dat ze natuurlijk bij mij kwam.

‘’Ja is goed ik kom wel bij jou in jou kamer. En je hebt ook nog eens een hele mooie grote kamer.’’ Ze Elma.

‘’En weet je wat het leukste is. Dat we hier in dit hoekje met een trap naar boven kunnen. Naar het dak toe. Waar een mooi dak terras is. Die helemaal afgeschermd is bij de Buuren. En een jacuzzi staat.’’


_______________________________________________________________

Reactie = melding


Reacties:

1 2

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 9 dec 2014 - 21:01:
HELE late reactie, maar awesome story!
Xx


Nadja
Nadja zei op 11 okt 2014 - 15:15:
Jacuzzi is zoooo ___


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 28 aug 2014 - 18:45:
goshie dit is mooi (:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 27 aug 2014 - 20:25:
awesome!!!
-X-


Janitaa
Janitaa zei op 27 aug 2014 - 18:05:
NIALL NIALL NIALL NIALL

-X-