Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 1.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

2 sep 2014 - 17:21

746

7

349



1.

Image and video hosting by TinyPic hey eerste hoofdstuk hope you like it -X-

Clary POV
‘Clarissa je hebt wat gedaan?!’ ‘ik heet Clary! En ja ik heb mijn haren geverfd so what?’ ‘wat moeten onze collega’s hier wel niet van denken. Een dochter met lila haren, we moeten er niet aan denken, die blauwe verf was er bijna uit en madam verft het lila, je verft je haren nooit meer jongedame! Nou nu omkleden en trek deze over je haren!! Alsof we hem niet in de vuilnisbak hebben zien liggen, konden we weer een nieuwe kopen!’ mijn vader gooide een blonde pruik naar me toe. ‘best als je maar niet denkt dat ik mijn haren niet meer verf!!’ ik stormde de trap op naar mijn kamer en liet me op mijn bed vallen. ‘Clary kun je me helpen met mijn jurk dichtdoen?’ mijn zusje Floortje kwam mijn kamer in met een roze jurkje in haar handen. ‘tuurlijk’ op mijn zusje kon ik nooit lang boos blijven. Ze kleedde zich uit en ik hielp haar met haar jurkje. En ging toen weer op mijn bed zitten. ‘wat is er?’ ze klom met moeite op mijn bed en ging op mijn schoot zitten. Ze ging met haar handen door mijn haren. ‘er is niks. Moet ik je haren kammen?’ ze knikte terwijl ze van mijn schoot afging en op mijn bureaustoel ging zitten. ‘later ga ik mijn haren net zo verven als jou’ een glimlach kwam op mijn gezicht terwijl ik met de borstel door haar haren ging. Daarna zette ik er een tiara in. ik loop weer naar mijn bed en ga erop zitten terwijl ik mijn telefoon pak. ‘waarom waren papa en mama boos op je?’ Floortje klimt met moeite op mijn bed en gaat langs mij zitten. ‘om niks’ ik kijk naar Floortje die met haar blauwe ogen me nieuwsgierig aankijkt. ‘heeyyy zusjes, Clary nu je haren lila geverfd? Daarom waren pap en mam zeker boos’ Jace komt mijn kamer ingelopen en gaat op een stoel zitten. ‘jaa duh blijkbaar willen ze geen dochter die wil doen wat ze zelf wil’ ik laat me achterover op mijn bed vallen terwijl Jace met Floortje praat over hoe mooi die jurk van haar wel niet is. ‘Floortje kom je mama helpen?’ mijn moeder roept weer naar boven naar Floortje zoals altijd. Ik hoor voetstappen van mijn kamer naar de trap dus dat betekent dat Floortje naar mama is. Zoals altijd. ‘waarom doe je eigenlijk dan nog mee met deze poppenkast?’ ik kijk naar Jace die langs me op het bed komt zitten. Ik haal mijn schouders op. waarom doe ik dat dan nog? ‘nou ik ga. Veel plezier he’ Jace staat op en steekt zijn tong nog ff uit. Aarrggg. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik nog berichten heb. ik zie dat er in de groep van mij en mijn besties nog wat berichten zijn.

Lindy: ik verveelll meeeeeee
Melina: me2!!
Afspreken???
Nola:jep plzzzzzzzz.
Lindy: maar wat dan?????
Melina:I DON’T KNOW. MAAR PLZZZ IK VERVEEL ME
Nola:gewoon ons vaste plekje?
Melina:top
Lindy:hoelaat?
Clary kom je ook?
Nola:hallo jullie weten toch
Dat ze elke avond die
collega’s van haar ouders heeft.
Melina: owja, sorry Clary
Lindy: owja shit

IK KOM!!!!!

Nola:weet je het zeker?
Krijg je dan niet
problemen met je ouders??
Lindy:je ouders gaan dat
toch nooit goed vinden
So what!
ze kunnen niet
alles voor me bepalen
Ik heb mijn eigen leven!


Melina: yay! Over half uur
Ons vaste plekje

Zal er zijn




Ik sluit mijn telefoon af en pak mijn skateboard. Ook doe ik een snapback op en stop mijn telefoon in mijn zak. Ik ren naar beneden. ‘ben buiten!!’ ik ren de deur uit en ga naar het parkje waar ik en mijn vriendinnen altijd zitten. Als ik de straat van het parkje zie ik de bekende rode haren van Lindy al. Op het bankje daarachter zie ik Melina en Nola al zitten. Ik ga er naar toe en geef ze allemaal een knuffel. ‘wowowwow heb je nou je haren lila geverfd????’ Nola en Melina kijken me aan alsof ik gek ben. ‘OMG AWESOME!!!!!!!!!!!!’ Lindy springt op en doet een vreugde dansje. ‘dussee ik krijg geld van jullie he’ ze houdt haar hand op naar Melina en Nola die er allebei 5 euro inleggen. ‘jullie hebben serieus gewed om welke kleur ik mijn haren zou verven?’ ‘jep’ Lindy kijkt me blij aan. ‘GAST JE HEBT DEZELFDE KLEUR HAREN ALS HAAR!!’ ik draai me om en zie hun aankomen lopen.

---------------------------------------------------------------------------------
eerste hoofdstuk
ben er zelf niet helemaal tevreden mee. maar had ff nie meer inspiratie
maar anyway hope you like it
-X-
reageren=melding


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 30 sep 2014 - 20:48:
Nice! X


justmissF24
justmissF24 zei op 6 sep 2014 - 22:53:
Awesomee


Anne
Anne zei op 31 aug 2014 - 11:20:
Leuk


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 31 aug 2014 - 11:09:
s nice sis c:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 31 aug 2014 - 11:06:
Yaaaay ik weet nu al dat ik verslaafd ga taken aan deze story! hahh x