Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 09 - The last day II

Everyting has changed || Harry Styles

31 aug 2014 - 20:01

442

5

270



09 - The last day II

laat ik maar eens mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik zo lang niet meer geschreven heb. Ik ben twee weken op vakantie geweest in die weken hen ik niet echt de gelegenheid gehad om te schrijven. De laatste week van mijn vakantie was nogal druk en gaf me wederom weer geen tijd om even een hoofdstukje voor jullie te schrijven en te posten. Maar nu ben ik er weer! Met een nieuw hoofdstuk! veel leesplezier! xx Image and video hosting by TinyPic

"Ah, dat herinnert me eraan: wij jongens nemen de kinderen mee dus jullie meiden kunnen samen wat gaan doen als jullie willen." Zegt Harry.

"Goed plan! Ik ga de meiden bellen, bedankt!"

"Graag gedaan."

"Oh hey Rachel!" Hoor ik iemand achter me zeggen. Ik draai me om en zie Anne met een wijde glimlach op haar gezicht."

Ze geeft me een knuffel dan geeft ze Harry een knuffel en fluistert iets in zijn oor.

"Hoe gaat het Anne?" Vraag ik blij, ik heb haar al heel lang niet gezien
“Met mij gaat het prima en met jou?
“Alles is oke” zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Anne kijkt bezorgt naar me en dan gaat ze naar Harry”

“Hey lieverd waarom ga je niet naar binnen, Rachel en ik komen zo.

“Is goed” zeg Harry en hij loop naar binnen.

“Wat is er aan de hand lieverd? Ik zie aan je dat er iets is.”

“Ik kan een lachje niet onderdrukken, het is dan maar een heel miniem lachje maar dan nog. Ik ben blij dat ik Anne heb. Ze is als een moeder voor me. Mijn ouders zijn overleden bij een auto ongeluk toen ik 16 was. Ik was dus alleen totdat ik Anne ontmoete.”

“Mark heeft me gevraagd of ik met hem wil trouwen.”

“Wat? Super? Echt, ik ben zo blij voor je!” Roept ze en ik weet dat ze het meent. Anne is een van de mensen die vertellen wat ze denken en niet tegen je liegen.

“Nou... het is... ik weet niet wat ik voel. Ik weet niet of ik nog steeds van Harry hou en of mijn liefde voor Mark genoeg is. Ik ben bang, Anne.”

“Je denkt dat je weer van Harry bent gaan houden?”

“Ik denk dat ik nooit gestopt ben met van hem houden ... niets tegen hem zeggen, … ik … ik moet eerst er achterkomen wat ik echt wil.”

“Ik begrijp wat je bedoeld, ik ging door hetzelfde heen met Harry's vader.”

“Waarom ben je dan uiteindelijk van hem gescheiden?”

“Omdat de enige reden dat ik nog bij hem was Gemma en Harry waren.”

Ik hou me stil en laat de gedachten rondgaan in mijn hoofd.

“Rachel, ik denk dat we maar eens naar binnen moeten.” zegt Anne

Ik knik en we lopen samen naar binnen.


Twee uur zijn voorbij als we weer naar buiten gaan. Ik zeg gedag tegen Anne, Darcy en Toby. Ik geef ze allemaal een dikke knuffel. De avond was super en de kinderen hebben allemaal samen gedanst in het eind. En het was zo lief om te zien en ik was zo trots op Darcy en Toby.

Ik had goede gesprekken ook met Harry en nu staan we hier, samen, omringd door kinderen met hun ouders.


Reacties:


Ashley1D zei op 1 sep 2014 - 20:15:
Verder!

xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 1 sep 2014 - 16:01:
Super chappie! Sorry, ik zie net dat ik voor mijn fanfic dezelfde titel he. Zal ik hem veranderen? X


Janitaa
Janitaa zei op 1 sep 2014 - 13:47:
Het is je vergeven hahaaha.
Snel verder!

-X-


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 31 aug 2014 - 20:58:
awesome story!!
snel verder!!!
-X-


xHiimacookie zei op 31 aug 2014 - 20:08:
Ga gewoon zeggen dat je terug wil naar Harry is veel slimmer .