Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 10 - Dining

Everyting has changed || Harry Styles

26 okt 2014 - 10:02

605

4

264



10 - Dining

ik ga minimaal 1 keer in de week aan dit verhaal werken (althans dat probeer ik) waarschijnlijk komen de hoofdstukken in de weekenden online. maar het kan altijd zijn dat er een keer eentje eerder online komt. xx Image and video hosting by TinyPic

“Ik vond het leuk om weer samen te zijn” zeg ik tegen Harry

“Ik ook”

“Oké, dan ga ik naar huis nu. Ik moet met mijn agent praten over een TV serie."

“Klinkt goed, doe Luke de groeten!”

“Uhhm, nou hij is niet thuis tot zondag, maar als hij terug is zal ik hem zeker de groeten doen!”

“Als je wil kun je komen eten. Ik ben alleen en dan kunnen we praten over het leven en de kinderen. Je weet wel... gewoon als vrienden en ouders natuurlijk.”

“Lijkt me leuk!” zeg ik en Harry kijkt verbaasd

“Fijn, is 19:00 te vroeg?"

“Nee, dat is perfect!” zeg ik als ik naar hem zwaai en mijn auto in stap.

Om zeven uur sta ik bij Harry voor de deur en ik druk op de bel. Ik heb een spijkerbroek aan en een basic zwart shirtje. Mijn haar heb ik los. Niets speciaals, het is gewoon een avond met een goede vriend vertel ik tegen mezelf.

“Hey Rachel!” zegt Harry en ik van binnen haal ik opgelucht adem. Omdat ik zie dat Harry ook gewoon zijn everday kleren aan heeft. Dat betekend dat dit geen date is.

“Harry, fijn je weer te zien, zeg ik lachend en hij lijdt me naar binnen. Het ruikt erg lekker en meteen heb ik het gevoel dat ik hier hoor. Nou, ik hoorde hier een tijd geleden. We woonden hier, maar ik wilde niet in dit huis blijven nadat Harry en ik uit elkaar gingen. Er waren gewoon te veel herinneringen in het huis. Ik hoor Harry achter me lopen en draai me om.

“Je hebt niet echt veel veranderd, hè?

“Nee, inderdaad het voelde gewoon niet goed. Alles had zijn plaats voor een lange tijd en ik vond het goed zoals het was.”

“Ik ook” zeg ik en ik lach

“Dus ik denk dat je de weg naar de tafel zelf wel vindt.”

“Ik denk het wel”



Harry lacht hard als ik hem vertel over mijn eerste film en hoe veel fout ging.

“Waarom ben je niet gestopt met acteren dan als ik dit zo hoor?”

“Je kan me niet wijs maken dat alles spoedig verliep met One Direction verliep op het begin. Dus waarom ben jij niet gestopt?”

“Omdat ik zag dat mijn droom werkelijkheid zou worden. “

“Dat is precies waarom ik niet gestopt ben. Ik ben niet iemand die snel opgeeft, ik ben een vechter.”

“Je vertelde straks dat je met je agent moest praten over een tv serie?”

“Um, ja ik ga in een ziekenhuis serie spelen volgend jaar. Ik speel in de laatste aflevering van het eerste seizoen en dan speel ik in het hele tweede seizoen.

“klinkt super! Wie speel je?

“Een gynaecoloog uit Londen.”

“Wanneer beginnen jullie met filmen?

“Ergens eind juli, maar ze filmen het in Londen ergens.”

De rest van de avond hebben we gewoon over wat random dingen gepraat. Ik voelde hoe veel ik Harry de laatste tijd heb gemist. Als ik weer terug naar buiten ga draai ik me om naar Harry

“Het was een leuke dag vandaag. Bedankt voor het avondeten. Het was echt lekker!” zeg ik en lach. Ik open mijn armen om hem een vriendschappelijke knuffel te geven, maar op de een of andere manier verandert het in veel meer dan dat. Ik kijk in Harry's ogen, ik wil mezelf tegenhouden maar het lukt niet en ik kom langzaam dichterbij en plaats mijn lippen op de zijne. Er zitten vlinders in mijn buik en ik kan niet geloven dat ik dit echt doe nu. Erger nog ik geniet ervan. Na een paar seconden trek ik weg en stotter: “Oh, … sorry … Ik … ik wou je geen pijn doen, Harry, I … Ik … Ik moet maar eens gaan, het spijt me!”


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 6 sep 2014 - 19:57:
Ik hoop zo dat ze ooit in dit verhaal weer bij elkaar komen!! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 6 sep 2014 - 19:10:
aarrgg!!
snel verder!!!
ik moet Harry's reactie weten!!
-X-


Ashley1D zei op 6 sep 2014 - 18:07:
Verder!


xHiimacookie zei op 6 sep 2014 - 15:22:
Serieus ze vind hem nog leuk ga nu maar terug naar hem en maak het jezelf niet moeilijk