Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 9.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

14 sep 2014 - 12:02

834

10

499



9.

Image and video hosting by TinyPic

Chantal POV
Aandachtig luister ik naar wat Olivia te zeggen heeft. Dat mijn broer zoiets zou doen had ik nooit verwacht. Opeens lijkt ze bang en zet ze een paar stappen naar achteren. ‘wat is er?’ vraag ik. ik snap niet waarom ze opeens zo doet. ‘zijn jullie hetzelfde als hun?’ ze kijkt me bang aan met haar bruine ogen.‘huh hoezo?’ ik snap er echt niks meer van eerst verteld ze me alles en nu is ze bang? ‘j-j je je ogen. Zelfde als de leider. Doe me geen pijn!’ en dan rent ze weg. ik kijk haar na en zie Aan achter haar aanrennen. Ik wil de andere meiden roepen maar de bel gaat net dus lopen we naar binnen. ‘Chantal luister nou alsjeblieft ff naar me’ ik voel een hand op mijn schouder en wordt in een hoekje van de gang geduwd. Niall staat voor me en kijkt me met een blik van verdriet en woede aan. ‘luister nou ff, dan leg ik het uit’ ‘je hoeft niks uitleggen, ik weet je verhaal allang, hoe kon je? Waar is die Niall van 2 jaar geleden. De Niall waar ik mee in de speeltuin zat, waar ik mee ben opgegroeid. De lieve leuke, Niall. Jou ken ik niet meer’ Ik duw zijn handen van me af terwijl ik probeer om niet te huilen en snel loop ik weg. een kleine traan verlaat mijn ooghoek en snel veeg ik hem weg. na 5 minuten kom ik eindelijk bij het lokaal aan. snel loop ik naar binnen. ‘zo mevrouw Horan eerste schooldag en nu al te laat, een rede?’ een oude man met grijze haren kijkt me aan. ‘ik kon het lokaal niet vinden’ antwoord ik terwijl ik mijn klas rondkijk. Fijn Niall en zijn vrienden zitten hier ook. ‘okey laat dit niet meer gebeuren. Nou ga maar langs Michael zitten’ ik loop naar de plek langs Michael en ga zo ver mogelijk van hem wegzitten. Ik kijk waar mijn vriendinnen zitten en zie dat Lindy en Melina helemaal achteraan zitten, daarvoor Luke en Ashton, daarvoor Serena en Metthew, wat duidelijk is aangezien hun een stelletje zijn, Nola en Jaylinn, Janita en Rachel, Aan en Olivia, Ivana en Esmeé, Ashley en David, Louis en Harry, Calum en Zayn, Martin en Dylan achter mij en Michael en voor ons Niall en Liam. De leraar is iets aan het vertellen over weet ik veel wat. Mijn ogen blijven maar haken op de tatoeages in Niall’s nek. Dit kan nooit mijn broer zijn. Niall was altijd lief, aardig, grappig, wist me altijd op te vrolijken op de juiste momenten. Deden bijna alles samen. We waren onafscheidelijk totdat ik een vriendje Jace kreeg. Jace was een badboy, zat onder de tatoeages en piercings, en ik vond het sexy. Niall had me voor hem gewaarschuwd. Maar ik geloofde hem niet, ik geloofde niet dat Jace drugs handelde, het met honderde andere meiden deed. Ik was 16 toen ik Jace leerde kennen, hij 18. Na een paar maanden nam Niall me mee naar een of andere club waar hij altijd kwam, daar bleven we de hele nacht en Jace zoende honderde meiden. Ik had het de dag erna gelijk met hem uitgemaakt, en heb Niall laten beloven om nooit zoals Jace te worden. Hij had het belooft, en nu heeft hij die belofte gebroken. dan draait Niall zich opeens om en kijk ik in zijn blauwe ogen waar nu meer verdriet inzit dat woede. Ik kijk snel weg, ik moet niet gaan huilen in de klas. Ik kijk om me heen en zie dat de leraar de klas uitloopt. Op het bord staat wat we moeten maken. Ik pak mijn boeken en probeer iets te maken. Maar ik snap er echt niks van. Ik pak een leeg schrift en begin wat te tekenen. Als ik klaar ben hoor ik Niall naar adem happen en snel kijk ik naar wat ik heb getekend. De tekst want you back staat erboven. Ik wil mijn schrift wegdoen, maar als ik hem wil pakken is het schrift al weg. ik kijk op en zie Niall door heel het schrift bladeren. Allerlei tekeningen van hem vroeger komen voorbij, teksten met i miss you, where are you, whant that it’s like 2 years back before you Leave, why you didin’t call, I will always love you. En de laatste tekening met een tekening van een droom die ik had gehad. Een tekening van hoe hij er nu uitziet met de tekst you promised it… snel pak ik mijn schrift terug. De bel gaat en zo snel als ik kan pak ik mijn spullen en mijn tas en loop het lokaal uit, de verbaasde blikken van mijn vriendinnen negerend. Ik voel een hand op mijn schouder en weer wordt ik in een hoekje geduwd. Inplaats van dat het Niall is, is het Michael. ik werp mijn blik naar mijn schoenen. Mijn kin wordt opgetild en dan voel ik 2 lippen op die van mij.


-----------------------------------
nieuw hoofdstuk hope you like it
reageren=melding
-X-


Reacties:

1 2

EsjuhXxXLove zei op 14 sep 2014 - 17:27:
Snel verder!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 14 sep 2014 - 17:25:
jajajajajaja ik en matt ^-^
oeh michael <3


xJustMe
xJustMe zei op 14 sep 2014 - 10:49:
Wauww! Melding voor mij
x


Anne
Anne zei op 13 sep 2014 - 15:37:
Leuk! Snel verder


todd
todd zei op 13 sep 2014 - 13:05:
Oeh snel verder xx