Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong People||ZaynMalik » -2-

The Wrong People||ZaynMalik

14 sep 2014 - 16:19

504

6

287



-2-

Eindelijk weer een hoofdstuk online. :D

Pov Elma.

Ik kon maar niet stoppen met kijken naar Zayn. Ik werd er een klein beetje verlegen van. Ik rende de trappen naar benden en liep naar de woonkamer. Als ik wat geld kon winnen. Dan ging ik sowieso ffe een andere kleurtje aan de muren geven. En de behang veranderen. Want die viel er bijna vanaf.

‘’En? Bij wie kom je slapen vanavond?’’ Zei Louis.

‘’Ik ga bij Zayn slapen. Als dat van jullie mag?” Vroeg ik.

‘’Tuurlijk mag dat.’’ Zei Louis.

Ik liep naar de hall en pakte al mijn spullen die naar boven moesten. Ik legde het overal waar ik het wilde. En toen zag ik Zayn wat stiekem uit zijn kast pakken. En kwam later weer terug in zijn zwemkleding. En de rest volgde hem. Snel pakte ik mijn bikni en deed die aan. Ik rende de trap omhoog naar het dak. En sprong in de jacuzzie.

“ik zit met een vraag de hele tijd?’’ Zei ik.

“Je mag alles vragen hoor’’ Zei Niall.

‘’Nou uhm zijn jullie misschien de boys van One Direction? Of heb ik het nou helemaal verkeerd?’’ Zei ik.
Ik hoopte dat het zo was, anders had ik een dikke blooper gemaakt.

‘’Jaaa klopt. Wij zijn De boys van One Direction.’’ Zeiden ze in koor.

Ik wist niet meer wat ik moest zeggen. Ze waren zo knap in het echt. En ik was ook nog eens een dikke fan van ze. Ik zag niall uit de jacuzzi gaan. En kwam even later weer terug met een gitaar. En ging op het randje zitten.

‘’Ken jij een paar nummers van ons?’’ Vroeg Niall.

‘’Ja zeker! Ik ben natuurlijk ook een Directioner.’’ Zei ik.

We zongen totdat het bijna licht werd. We hadden nog lekker wat cocktails. En het was super gezellig die avond. Ik nam snel een douche. En kroop samen met Zayn in zijn bedje.

De volgende dag werd ik en Zayn wakker gemaakt door iedereen. Ze sprongen op ons bed. En zongen keihard met hun brak stem ons wakker. Ik deed erna snel men dekens over mij heen en viel in slaap. Niet lang erna werd ik door Zayn wakker gemaakt. En hij had een lekkere ontbijtje voor mij klaar gemaakt. Daarna vielen we nog in slaap.




Pov Harry.

Ik moet steeds aan die Elma denken die hier nu woont. Dam… had ik die meid maar kunnen versieren… Opeens had ik een briljant goed idee. Zayn was genomineerd voor de ice bucket challenge. En ik kwam nu wel op een goed idee.

‘’Louis??’’ Vroeg ik zachtjes.

‘’Ja wat is er?’’ Vroeg Louis.

‘’We pakken een emmer water met natuurlijk ijsklontjes er in. En lopen dan naar zolder waar Zayn en Elma slapen. En omdat Zayn genomineerd is gooien we het zo over hem heen deal?’’ Vroeg ik.

‘’Mm, dat is wel een goed idee.’’ Zei Louis.

We pakten een grote emmer uit de schuur. En deden er heel veel koud water in met ijs blokjes. We liepen zachtjes naar boven toen. Wat lachen ze toch lief naast elkaar te slapen. Maar nu niet meer voor lang.

‘’3,2,1 en GO’’ Riepen we in koor.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Reactie = Melding'
-xxx-


Reacties:

1 2

Nadja
Nadja zei op 11 okt 2014 - 15:16:
Snel verder jij hoor ~ Ik wil een melding ~


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 17 sep 2014 - 12:36:
Snel verder!! Ik wil zij reactie weten!! Sorry dat ik niet op je vorige hoofdstuk heb gereageerd. X


Janitaa
Janitaa zei op 15 sep 2014 - 16:33:
Ik was echt chagerijnig geweest.


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 15 sep 2014 - 15:56:
omg
awesome
snel verder!!
-X-


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 14 sep 2014 - 17:20:
hahahahhaah zayn gaat zo hard schelden,
omg snel verder!