Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » 14. >ChantiXAMX< [2]

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

17 sep 2014 - 20:23

939

1

376



14. >ChantiXAMX< [2]

Image and video hosting by TinyPic Deze is voor jou babe! <3

Ik schrik op van mijn magazine door mijn broer Luke die de kamer in komt rennen. Ashton, Michael en Calum komen ook binnen en met z'n vieren staan ze voor me. Ze kijken me allemaal met een grote glimlach aan. Ik zucht. 'Vertel.' Ashton giechelt wat mij een glimlach op mijn gezicht geeft.
'Chanti?' Luke kijkt me weer aan. Ik knik. 'Heb je iets te doen?' Verbaasd kijk ik hem aan. 'Ik bedoel als wij op tour zijn?'
'Oh zo, nee hoezo?'
'Wil je met ons mee op tour?' komt er uit de monden van de vier jongens.
'Wow, rustig aan. Even denken..' Plagend zet ik mijn denkgezicht op. Luke weet dat het nep is. 'Ja ik ga mee. Ik heb toch niks te doen.' Ze trekken me in een groepsknuffel en ik grinnik. Ze verlaten mijn kamer maar Ashton blijft even bij de deur staan. Hij kijkt me aan en ik voel dat ik bloos. Zijn ogen houden de mijne gevangen. Tot het moment dat hij lichtjes glimlacht en de kamer uitrent. Ik glimlach en ik voel dat ik nog steeds bloos. Ik sta op uit mijn hangmat en loop naar mijn bed. Ik ga op mijn buik liggen en trek mijn koffer onder het bed vandaan. Ik leg hem op bed. Ik heb een zwarte koffer met een groot logo van 5SOS. Ik ben gewoon super trots op die jongens! Ik rits hem open en loop naar mijn kast. Aangezien ze morgen vertrekken pak ik nu al in.

Na een uur heb ik alles en wel ingepakt en probeer ik hem dicht te ritsen. Het lukt me zelf niet. 'LUKE!' Hij komt mijn kamer ingelopen.
'Wat is er?'
'Kan je me helpen met mijn koffer dicht te krijgen?' Hij knikt en rits hem zo dicht. Ik geef hem een kus op zijn wang en hij loopt weer mijn kamer uit. Ik kijk op de klok en zie dat het al half negen is. Wow, de tijd gaat snel! Ik kleed me snel om en zet de wekker om acht uur. Dat is wel vroeg genoeg, zo niet, maken ze me wel wakker. Ik pak mijn oortjes en plug ze in mijn telefoon. Ik open muziek en mijn rustige afspeellijst. Zachtjes zet ik 'Amnesia' op en al snel val ik in slaap.

De volgende dag


Ik word wakker van iemand die mij door elkaar schud. Ik schiet overeind en open mijn ogen. Vier jongens staan om mijn bed en ik zucht. Ik kijk op de klok en zie dat het half zeven is. 'WTF! Het is fucking vroeg!'
'We gaan over een halfuur.' Voor ik nog iets kan zeggen lopen de jongens weg. Ik grom in mezelf en stap dan in bed. Maar nee, deze meid moet weer eens vallen. Ik val om mijn bed en zucht diep. Serieus? Ik sta weer op en douche snel. Ik loop naar mijn kast en pak een simpele hoodie met een joggingsbroek. Mijn goede kleren zitten in mijn koffer. Ik pak mijn sneakers en doe ze aan. Mijn telefoon valt in de ene zak van de hoodie en mijn oortjes in de andere. Beneden aangekomen begin ik aan het ontbijt en komen de jongens ook al snel eten.
Na het eten pakken we onze spullen. Ik zeg mijn ouders gedag en loop achter de jongens mee naar buiten. We stappen in een zwart busje en de spullen worden achterin gelegd. Ik pak mijn mobiel en oortjes en sluit ze aan. Ik zet 'Mrs. All American' op en sluit mijn ogen.

Avond


Na het concert geven de jongens nog een toegift en lopen het podium af. Het eerste concert zit er op. Ze komen mij tegemoet en geven me allemaal een high five en knuffel. Ashton houd me goed stevig vast en ik voel dat ik even bloos. Waarom moet hij zo super leuk, knap, schattig, aardig... Mijn gedachten worden gestoord door Luke die met zijn vingers voor mijn gezicht knipt. 'Ga je mee?' Ik knik en loop achter de jongens aan de bus in. Voor dat ik de bus in ben houd Ashton me tegen. De rest is de bus al in. 'Wat is er Ash?' Hij kijkt naar zijn handen en bloost een beetje.
'Nou, uhm, morgen hebben we een vrije dag en ik dacht misschien wil je met mij mee naar het strand hier dichtbij?' Vraagt ie me nou mee op date?
'Natuurlijk, lijkt me leuk.' Hij glimlacht en samen lopen we de bus in.

Volgende dag


Samen met Ashton loop ik over het strand. Het is al tegen de avond en de temperatuur daalt iets. De wind vliegt langs mijn armen af en ik ril iets. 'Heb je het koud?' Ik knik en Ashton legt zijn bloesje over mijn schouders. Ik trek hem goed aan en snuif zijn geur op. Wat heerlijk! We gaan op het zand zitten en kijken naar de zonsondergang. Een van mijn mooiste uitzichten. Ik leg mijn hoofd voorzichtig op zijn schouder en hij slaat zijn arm om me heen. Ik kijk naar links en Ashton bleek me dus de hele tijd aan te kijken. 'Weet je dat je echt prachtig bent?' Ik glimlach en bloos even. 'En je bloost schattig.' Hij glimlacht en ik zie zijn fantastische kuiltjes. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Langzaam komt hij dichterbij en al snel sluit hij het gat tussen onze lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij egt de zijne op mijn heupen. Hij tikt met zijn tong op mijn lippen voor toestemming die ik hem geef. 'Betekend dit dat je mij ook leuk vind?' fluistert hij tegen mijn lippen aan.
'Heel erg, Ash. Heel erg.'

__________
Ik hoop dat je hem leuk vind =)

-X-
<3


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 17 sep 2014 - 21:24:
afghsbahjdhdfugfdbgfjkfhjdhgkdfdjghksj
OMG THNXX BABE
OMG I LOVE IT I LOVE IT
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX