Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond] » >H24<

A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond]

20 sep 2014 - 18:50

1000

6

554



>H24<

Image and video hosting by TinyPic Enjoy ;)

Lina

‘Lina!” Louis en Skyler vliegen me gelijk om de hals als ik bij de jongens binnen kom. De jongens omhelzen me ook, één voor één natuurlijk.
‘Heb je goede hulp gehad aan Miley?” vraagt Skyler. Ik knik.
‘Miley heeft me dingen verteld.”
‘Over je zus?” Ik knik. ‘Wat dan?” Skyler is altijd nieuwsgierig, maar ik kan het ze toch wel vertellen? Dat papa en mama nou niet mogen weten dat Miley verteld heeft dat ze mijn zus is, kan ik begrijpen, maar over mijn vrienden heeft Miley niks gezegd. Ik kan mijn allerbeste vriendin toch wel vertellen dat Miley eigenlijk Nola heet en dat ze mijn zus is? Dat zou ze toch niet erg vinden?
‘Ja, maar voordat ik daarover ga praten wil ik wat tegen de jongens zeggen en vooral tegen Louis.” Ik kijk de jongens aan. Vijf verbaasde blikken zijn gericht op mij. ‘Ik ga toch mee op tour en Skyler ook.”
‘Toch wel mee? Huh?” Louis kijkt me verbaasd aan. Ik zie aan hem dat hij het niet meer snapt. ‘Maar je zus dan? Wil je haar niet vinden?”
‘Ik hoef haar niet meer te zoeken, ik heb haar al gevonden.”
‘Echt waar?” vraagt Skyler. Ik knik. ‘Waar was ze?”
‘Dichterbij dan ik dacht.” Skyler en Louis kijken elkaar aan. Ze begrijpen het niet. ‘Miley...ze is mijn zus.” De mond van Skyler valt open.
‘Dat meen je niet?!”
‘Jawel, ze is mijn zus. Oorspronkelijk heet ze Nola Emma Walker, maar ze heeft vanwege omstandigheden haar naam veranderd in Miley Cyrus.”
‘O...MY...GOD! Hoe ben je er achter gekomen?”
‘Ze heeft het me zelf verteld.”
‘Herkende je haar niet?” Harry kijkt me aan. Ik schudt mijn hoofd.
‘Nee, toen ik acht en een half was heb ik een auto-ongeluk gehad en daardoor herinnerde ik haar niet.”
‘En nu?” Zayn en Liam kijken me aan. ‘Wat gaan jij en Miley nu doen?”
‘Ik heb haar mobiele nummer gekregen zodat we contact kunnen houden tijdens de tour. Ik vind het wel erg jammer dat ik haar straks niet meer zie. Wij gaan drie maanden weg.”
‘In de pauze kan je haar toch weer zien?” Niall kijkt me aan.
‘Nee, dan is ze in Amerika en het is logisch dat ze niet van Amerika naar Londen komt, alleen maar voor misschien een paar dagen. Het is een heel eind vliegen en ze heeft zelf natuurlijk ook haar eigen tour.”
‘Vanavond heeft ze een concert, gaan we daarheen?” Skyler kijkt me hoopvol aan.
‘Ik heb toch geen kaarten, Sky.”
‘Niet eens?! Miley is je zus en je hebt niet eens V.I.P-kaarten?”
‘Nee Sky, ik ga geen misbruik maken van het feit dat ze mijn zus is. Ik wil best naar het concert maar niet op die manier. Ik betaal gewoon voor mijn kaartje.”
‘Misschien hoeft dat niet.” Zayn kijkt van mij naar Louis en terug.
‘Wat bedoel je?”
‘Misschien kunnen wij via ons management wel V.I.P-kaarten voor jullie regelen.” Zegt Louis.
‘Hoe dan?”
‘Nou, via mijn telefoon bel ik naar ons management en dan vraag ik of ze willen regelen of wij kaarten kunnen krijgen voor haar concert.”
‘Zeven V.I.P-kaarten?” Hij knikt. ‘Dat is onmogelijk.”
‘Niet voor het zusje van Miley Cyrus.” Niall en Liam kijken me aan.
‘Lina, ons management gaat natuurlijk het management van Miley opbellen om te vragen of het mogelijk is, maar denk je dat ze nee zegt tegen haar zusje, die ze jaren heeft moeten missen?” Zayn en Louis kijken me aan en trekken één wenkbrauw op.
‘Het is het proberen waard.’ Zeg ik en Louis pakt zijn mobiel om te bellen. Ik schudt mijn hoofd en zoek Miley op.
‘Wat doe je?’ vraagt Niall.
‘Ja, via management gaat toch veel te langzaam. Ik kan beter gelijk aan Nola vragen of ze VIP kaarten heeft.’
‘Je bedoelt Miley.’ Zegt Zayn.
‘Ja, maar het is eigenlijk Nola.’ Ik wuif het onderwerp even weg. Ik druk op het groene telefoontje en hij gaat over.

Miley

‘Nee! Ik wil mijn hoofd groot op het scherm! Dit hadden we toch al besproken.’ Roep ik boos uit naar de producer. ‘Hey concert word anders een flop en dat mag echt niet gebeuren, ik heb hier zo lang voor geoefend. Niks mag fout gaan begrepen?!’ Ja ik ben boos, maar er mag echt niets fout gaan. Dan gaat mijn mobiel af en zie ik dat het Lina is. Ik moet lachen.
Kon je me nu al niet meer missen? Vraag ik lachend.
Haha grappig. Nee, ik had een vraag.
Laat me raden. Jij, Skyler en de jongens willen kaarten voor mijn concert?
Hoe wist je dat?
Duh! Ik ken jou beter dan wie dan ook. Dus vraag maar.
Oké, uhm… Allerliefste zus, heb je zeven VIP-kaarten?
Ja ik heb VIP-kaarten. Wel meer dan zeven.
‘Miley, kom op! Je moet oefenen!’ Ik rol met mijn ogen.
‘Zie je niet dat ik aan het bellen ben? Die persoon is belangrijker voor me dan wie dan ook, dus stil!’
Miley?
Ohja, sorry. Ik weet het niet hoor. Natuurlijk heb ik voor jou een ticket en voor je vriendin ook, maar ik kan toch onmogelijk zeven kaarten zomaar weggeven?
Dus je mag er wel twee weggeven?
Ja. Sowieso één voor jou en dan moet je zelf weten met wie je komt.
Kan je echt niet iets proberen?
Ik kan alles proberen. Ik ga het proberen, ik bel je zo terug.
Oké, alvast bedankt Miley.
Graag gedaan. En ik bel je.
‘Miley, opschieten!’
‘Jaha!’
Sorry Lien, maar ik ga nu echt ophangen. Ik heb het erg druk.
Dat snap ik, ik wacht op je telefoontje af. Doei zus, hou van je!
Ik hou ook van jou. Tot straks, bye!
En ik hang op.
‘Héhé, moest dat nou zo lang duren?’ Ik kijk de producer aan.
‘Dat was mijn zusje en zij is belangrijker dan wie of wat dan ook ja!’
‘Dus jij vind je tour niet belangrijk?’
‘Natuurlijk wel, maar jij moet mij niet vertellen of ik met iemand mag afspreken of iemand mag bellen. Dat bepaal ik zelf.’ Hij knikt en ik ga door met de voorbereidingen.

__________
Ik dacht er nog eens over na, vinden jullie een Q&A met de personages leuk? Als ik genoeg instemmingen heb, maak ik het aan

-X-

Reageren=Melding


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 21 sep 2014 - 23:18:
Awesome
Ik lees mee
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 21 sep 2014 - 10:01:
awesome!!!
snel verder!!
-X-


x1Dx
x1Dx zei op 20 sep 2014 - 22:44:
Heel leuk!
Snel verder!! X


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 20 sep 2014 - 20:05:
Awesome!
Xx


noortje zei op 20 sep 2014 - 20:00:
Ahw wat schattig hopelijk mag het !