Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Luke Hemmings » Luke Hemmings deel 4

Luke Hemmings

20 sep 2014 - 20:58

361

2

175



Luke Hemmings deel 4

Sorry dater zo lang niks was maar ik had het druk :)

Toen ik uitijndelijk wakker wert van mijn eige geschreeuw loop ik naar beneden en zie dat het al 00.00 uur is.
Ik pak wat te drinken en loop weer naar boven.
Als mijn 7UP op is ga ik weer slaapen.
Dit keer had ik geen droom.
Als ik weer wakker word ga ik naar de badkamer en doe mijn haar en onder tussen zing ik.
Het is al 09.30 ik moet me nu aan kleden en dan ga ik naar school.
Als ik op school ben ga ik naar de klas en ga naast Calum zitten. We hebben veel lol saamen tijdens de less.
ook spreek ik af met Michael, Ashton en Calum. (3 beste vrienden)
We gaan saamen long borden en zijn heel erg wild.
Maar als Ashton opeens heel erg pijn krijgd denk ik weer aan mijn moeder.
Ik bel snel de ambulance Ashton word mee genomen naar het zieken huis.
Ik wil niet nog iemand kwijt raaken zeg ik in de ambulance tegen de jongens.alle 2 kijken ze me met traan ogen aan. Dat gebeurt niet! Zegt Michael.
Als we al meer dan een uur zitten te wachten in het ziekenhuis komt de doctor
Dat is de zelfde dokter die de informatie kwam geven dat mijn moeder is overleden.
Dacht ik.
Ik heb slecht nieuws knullies. Zij hij.
Is hij.... ....is hij dood? Vroeg ik heel bezorgt.
Nee joh hij moet aleen een paar weeken in het ziekenhuis blijfen. Zegt ie
Maar vandaag mag hij geen bezoek daarvoorheeft hij nog te veel pijn maar morgen zijn jullie van hartte welkom. Gaat hij veder.
We loopen alle 3 het ziekenhuis uit. En gaan naar onze huizen.
Als ik thuis ben ga ik meteen naar boven en ga liggen.
Hey mam als ik nog iemand zou verliezen zou het echt niet goed aflopen zeg ik zachjes tegen me zelf.
Na een posje ga ik slaapen.
Weer geen droom.
Maar als ik weer eens wakker word. Dacht ik dat het al tijt is om naar school te gaan. Maar het was niet 9.30 in de ochtend maar in de avond maar ja morgen is het weekend duss ja,.
Ik watsapp de boys nog eve om hoe laat we morgn naar het ziekenhuis gaan en ga dan slaapen.
Weer geen droom.


Volgende keer meer ben echt moe.!


Reacties:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 21 sep 2014 - 16:08:
ooeh snel verder spannend! Melding voortaan? Dankuzeer Dankuzeer
x


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 21 sep 2014 - 11:49:
omfg!!
kun je me voortaan een melding in mijn gastenboek geven als er een nieuw hoofdstuk opstaat?
dan kan ik sneller reager
maar anyway snel verder!!
-X-