Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 11.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

29 sep 2014 - 20:44

734

11

515



11.

Image and video hosting by TinyPic

Lindy pov
Ze heeft een roze onesie aan en zit in kleermakers zit op haar bed. Ik loop haar kamer in en ga langs haar op haar bed zitten. ‘Wat is er?’ ‘Nnikss’ ‘Als er niks was dan zou je niet aan het huilen zijn. Maar ik ga nu een glas water voor je halen en dan ga je me alles vertellen wat er precies aan de hand is’ ze knikt kort en ik sta op om naar haar badkamer te lopen.
Ik loop naar de wastafel en zoek naar een glas. Dat kan ik niet vinden. Ik kijk of er een op de wastafel staat, maar inplaats daarvan zie ik een scheermesje liggen met bloed erop. Ze zou toch niet? ik loop haar badkamer weer uit met hat mesje achter mijn rug. ‘Ik ga ff een glas halen uit de keuken’ ze knikt terwijl de tranen nogsteeds over haar wangen lopen. Snel loop ik haar kamer uit richting de woonkamer waar ik Michael en Niall diep in gesprek aantref.

‘Weten jullie waarom ik dit in de badkamer van Chantal vind?’ Ik houd het mesje voor hun neus. Michael zegt niks en kijkt alleen maar naar het mesje. Niall pakt het mesje van me af en staat op. Michael doet hetzelfde en uiteindelijk volg ik hun maar naar Chantal’s kamer.

Chantal pov
Voorzichtig kijk ik naar de sneeën op mijn arm. Ik trek de mouw van mijn onesie weer over mijn pols en laat de tranen over mijn wangen stromen. Eerst dat gedoe met Niall. Dan probeert Michael me te zoenen. Okey ik had Michael eigenlijk zelf ook willen zoenen maar niet vandaag.
Mijn deur vliegt open en verschrikt kijk ik op. Een boze Niall en Michael staan in mijn deuropening met achter hun Lindy. Shit, Lindy heeft zeker het mesje gevonden. Ik had het weg moeten gooien.
‘Wat is dit?’ Niall staat voor me en houdt het mesje voor mijn gezicht. ‘Weet ik veel’ antwoord ik. Ik laat mijn blik naar mijn handen vallen. Dan pakt Niall mijn pols vast en gelukkig is het de goede pols. ‘Chantal ik ken jou al langer, nu de waarheid!’ Ik zeg niks en kijk boos naar mijn broer. ‘Wil je het echt weten. Ik was mijn benen aan het scheren en toen begon het te bloedde’ Niall lijkt het te geloven en ik laat een zacht opgelucht zuchtje horen.
‘En wat is dit dan?’ Michael pakt mijn andere arm en doet mijn mouw van mijn onesie omhoog. De krassen komen te voorschijn en hij gaat er met zijn vinger over heen. Het liefst wil ik het uitschreeuwen, mijn arm uit zijn hand trekken. Maar ik houd me groot. ‘Ow ik probeerde een pakje open te maken met een schaar en ja ik sneed dus een beetje in mijn pols maar dat was niet de bedoeling’ lieg ik. ‘Chantal je liegt dat kan iedereen zien. Waarom zou je jezelf zoiets doen?’ Lindy kijkt me aan. En dan rent ze mijn kamer uit.

‘Waarom doe je dit? Hoelang al? Waarom?’ Michael en Niall laten mijn armen los en laten zich op mijn bed zakken. Ik zeg niks. Er kunnen alleen maar tranen over mijn wangen stromen. Waarom deed ik het? ‘WAAROM DEED JE HET CHANTAL?’ Niall kijkt me met meerdere emoties aan. ‘WAT DENK JE ZELF IK KRIJG ALLEMAAL DINGEN OVER JULLIE TE HOREN. JIJ WAS ZO NOOIT NIALL. EN ALS HET NOG NIET ERG GENOEG IS PROBEERT MICHAEL ME TE ZOENEN!’

‘Michael probeerde wat?!?!?!?!?!’ Niall kijkt van mij naar Michael. ‘Hij probeerde me te zoenen’ ‘Dude jij gaat eraan.’ Niall springt van het bed af balt zijn vuisten. Dan gaat alles snel en vuist naar de wang van Michael. snel spring ik er tussen en Niall’s vuist komt tegen mijn wang. Hij kijkt me aan en loopt dan mijn kamer uit. De tranen lopen over mijn wangen. Niall sloeg me gewoon. 2 armen komen om mijn middel en laten me omdraaien. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst terwijl hij met zijn armen over mijn rug gaat.


------------
lang niet gepost i know!!
maarreee ik heb een vraagjuhhhh
is belangrijk!!
voor iedereen die een rol heeft
what do you want to be?
goodgirl or badgirl?
das belangrijk voor komende hoofdstukken!!
owja en nog iets belangrijks!!
iedereen die een rol heeft maar niet meer reageert, gaat waarschijnlijk uit deze storie. sorry als ik nu rude moet zijn maar als je niet reageert kan ik beter je rol schrappen. sorry daarvoor.
anyways hope you like it!!
reageren=melding
XXX


Reacties:

1 2 3

LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 1 okt 2014 - 22:03:
come on, please tonight a new chappie ?
Or tomorrow?


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 30 sep 2014 - 21:09:
OMG snel verder! x


EsjuhXxXLove zei op 30 sep 2014 - 17:36:
geNIALL


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 30 sep 2014 - 14:36:
badgirl :0
xoxo


todd
todd zei op 30 sep 2014 - 12:01:
Superleuk!!