Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ้n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Can i be saved (AF) » =Chapter XXX=

Can i be saved (AF)

2 okt 2014 - 17:03

1205

8

477



=Chapter XXX=

Image and video hosting by TinyPic

=Jake=

Ik ben al vroeg wakker de volgende morgen. Lindy ligt tegen mijn borstkas aan met haar hoofd en mijn arm is om haar heen geslagen. Ik denk terug aan haar laatste woorden van gisteren; ik kan niet nog een nacht zonder je, dat was zo lief. Ik ook niet zonder haar hoor. Als ze niet naast me ligt voelt het vreemd en niet goed. Is dat nou echte liefde? Dat je degene altijd bij je wilt hebben? Dat je alles voor diegene doet ook al brengt dat je zelf in gevaar? Ik geef haar zachtjes een kus op haar wang en denk na. Wat ga ik doen als ik hier weg mag? Ik vraag me af wat Lindy gaat doen. Of ze naar haar eigen appartement wilt of ze bij mij blijft.
,,Goedemorgen meneer Reynolds." Een dokter komt de kamer in. Lindy word wakker en kijkt hem nu ook aan.
,,Goedemorgen. Mag ik al naar huis?" Vraag ik.
,,Ik wil een laatste test doen zodat ik zeker weet dat alles goed is." Ik knik. De dokter kijkt Lindy aan. ,,Zou u misschien op de gang willen wachten?" Lindy staat op en wilt weglopen, maar ik pak haar hand.
,,Waarom moet ze weg? Die onderzoeken zijn bij mijn wond, daarvoor hoef ik niet helemaal uitgekleed alleen mijn shirt moet uit. Daar kan ze toch wel bij blijven?" Ja, Lindy weer weg sturen kan ik niet aan. Ik kan niet zonder haar, nooit! De dokter kijkt wat bedenkelijk maar stemt dan toch in. Lindy gaat zitten en ik ga uit het ziekenhuisbed. Ik trek mijn shirt uit en laat de dokter bij mijn wond. Het is een andere dokter, jonger maar net zo ervaren als de vorige dokter. Hij drukt even met een doekje te hard op de wond. ,,Au, wtf?!" Ik kijk hem aan en hij verontschuldigd zich. Ik knik en hij gaat verder. Lindy staat gelijk naast me en pakt mijn hand. Ik ben blij dat ze er is. Zonder haar zou ik misschien wel niet meer leven. Ik hou echt zoveel van haar dat het af en toe gewoon pijn doet. Ik knijp even in haar hand. Heel zachtjes maar daardoor weet ze dat ik pijn heb en ze legt haar armen om mij heen. De dokter drukt nog eens te hard. ,,Au!"
,,U moet dat niet doen!" Roept Lindy geschrokken. ,,U doet hem pijn!"
,,Dit moet even. Ik heb nu alles onderzocht u kunt uw shirt weer aan doen." Ik pak mijn shirt.
,,Waarom zou je hem aandoen? Als we thuis komen gaat hij toch weer uit." Fluistert Lindy uitdagend in mijn oor. Even moet ik lachen en trek mijn shirt aan. Ik kijk haar aan.
,,Ik weet niet of we dat wel mogen doen. Aangezien de wond net gehecht is." Lindy kijkt de dokter aan.
,,Uhm, sorry dat ik het vraag. Maar stel dat wij het willen doen, zou dat dan mogen?" Wow ze is ook totaal niet verlegen of zo hé! Ze vraagt gewoon of we het kunnen doen vanavond. Ik moet lachen en schudt even mijn hoofd.
,,Alleen als het vanavond is. De wond is gehecht en u zou geen last moeten hebben van de wond. Zorg er wel voor dat je geen nagels of andere scherpe dingen ertegen aan krijgt." Zegt de dokter. Dus Lindy kan niet haar nagels gebruiken. Wel op mijn rug, maar niet op mijn borstkas. Lindy knikt en kijkt me glimlachend aan.
,,Het mag dus wel." Zegt ze en geeft me een heel ondeugende blik. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar naar me toe. Ik zoen haar vol passie op haar mond en vraag met mijn tong gelijk toestemming. Die krijg ik en onze tongen spelen een vurig spelletje. Lindy trekt zich terug en kijkt me aan. ,,Gaan we nog even langs Nola, we zijn nu toch in het ziekenhuis?" even knik ik, pak haar hand en trek haar mee de gang op, richting de kamer waar Nola ligt.

=Lindy=

We stappen Nola's kamer in en ze kijkt ons aan.
,,Hé.” Ik zwaai even en ga langs het bed zitten. ,,Hoe is het?”
,,Goed.” zeg ik en ze knikt.
,,Wanneer mag je naar huis?” Vraagt Jake.
,,Ik heb geen idee. Die dokters willen niks zeggen. Daar kan ik echt niet tegen.” Jake en ik schieten in de lach. ,,Wat? Het is zo!” Zegt ze lachend. ,,Wat hebben jullie gedaan vandaag?”
,,Nou, ik lag net ook hier in het ziekenhuis.” Nola schrikt even. ,,Rustig aan, alleen mijn wond lag open en dat hebben ze moeten hechten.”
,,Wat is er gebeurd dan?”
,,Mijn vader had me geraakt en eergisteren was het open gegaan. Lindy had me behandeld en het ging goed. Alleen gister is het weer gaan bloeden en best erg. Dus heeft een ambulance me naar het ziekenhuis gebracht en hebben ze het gehecht. Als Lindy me niet had geholpen, was ik misschien wel doodgebloed. Dus als ik jou was, zou ik trots zijn op je zusje.” Ze kijkt ervan op.
,,Dat ben ik ook.” Ik bloos en kijk glimlachend weg. Nola is trots op me, dat geeft me een super gevoel! Ik kijk op de klok en zie dat het al zeven uur is.
,,Zullen we gaan Jake?” Hij knikt en staat op. Ik geef Nola een knuffel en een kus op haar wang. Jake geeft haar nog een knuffel en we lopen de kamer uit. Jake pakt mijn hand en we lopen het ziekenhuis uit.
,,Ga je terug naar je appartement of ga je mee naar het strandhuis?”
,,Ik ga met jou mee. Ik kan echt niet zonder je, anders voel ik me echt niet goed.” Hij glimlacht en geeft me en kus. Het klopt, ik voel me dan kotsmisselijk en met hem voel ik me super goed en veilig. We komen bij het strandhuis aan en we lopen naar binnen. We gaan op de bank zitten en hij slaat zijn arm om me heen. Hij kijkt me aan en legt zijn mond op de mijne. Zijn tong vraagt om toestemming en al snel spelen onze tongen met elkaar. Ik leg mijn armen om hem heen en zijn andere hand gaat door mijn haar. Misschien is hij het toch niet vergeten wat ik zei in het ziekenhuis. Hij tilt me op en neemt me mee naar zijn kamer. Hij legt me voorzichtig op het bed en gaat met zijn hand naar mijn bh sluiting. ,,Je bent het niet vergeten hé?” Zeg ik tegen zijn lippen aan.
,,Natuurlijk niet.” Ik glimlach en trek zijn shirt uit.
,,Eigenlijk staat die hechting je best sexy. Maar dat ben je überhaupt al.” Hij glimlacht en ik ga met mijn vinger heel voorzichtig langs de hechting. Het staat hem heel sexy! Hij legt zijn lippen weer op de mijne terwijl ik zijn broek uittrek. Daarna gaat mijn shirt uit en al snel daarna zijn we totaal uitgekleed. Alles daarna gaat goed tot nu toe. Hij gaat bij me naar binnen en ik zet mijn nagels in zijn rug. Hij legt zijn lippen in mijn nek en meteen op mijn favoriete plekje. ,,Die onthoudt je wel hé?' Hij grinnikt en plaatst er, volgens mijn gevoel, een zuigzoen. Dat word bedekken de volgende dagen. Als we klaar komen laat hij zijn lippen nog op de mijne hangen. Ik woel door zijn haar en wikkel mijn benen om zijn heupen.


Reacties:

1 2

Secret58
Secret58 zei op 2 okt 2014 - 21:18:
Leuk!
Snel verder!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 2 okt 2014 - 21:10:
awesome!!!!!
vanavond nog een hoofdstuk!!!!!1
xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 2 okt 2014 - 20:29:
Wauw al het dertigste hoofdstuk, gaat vlug man.
Niceeeee bae
xoxo


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 2 okt 2014 - 20:17:
Vanavond nog één?? X


Nynlufx
Nynlufx zei op 2 okt 2014 - 17:40:
Gefeliciteerd met je dertigste hoofdstuk van dit verhaal

Vanavond nog een hoofdstuk uiteraard
xx