Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » mijn moeder. » 1

mijn moeder.

4 okt 2014 - 10:10

191

2

158



1

srr dat ik weer met een nieuwe fanfic aan de gang ga maar ik heb een heel leuk , spannend, en ook zielig verhaal en anders zou het zo weg zijn uit mijn gedachten. veel plezier met lezen. en het word niet zo lang verhaal ik denk zo 3 hoofdstukken

We gingen op vakantie naar een klein, gezellig hotel in Barcelona.
We waren daar met de hele familie, omdat mijn opa en oma 50 jaar getrouwd zijn. Elke dag gingen we golfen in de buurt en drie dagen voor we naar huis gingen zouden we nog een boottocht maken om te snorkelen bij een rif in de buurt. ik vind het super spannend want ik had het nog nooit gedaan. het was prachtig.
na een half uur zwemmen ging ik er uit. ik vroeg waar mijn moeder was. Mijn vader zij dat ze naar het toilet was.
ze voelde zich niet lekker,
dus kon ik haar beter met rust laten. Toch wilde ik naar haar toe.
ik liep naar het toilet en schrok heel erg.
naast de wc lach mijn moeder met een lijkbleek gezicht. Haar ogen waren half dicht en ze kreunde.
Ik schreeuwde dat mijn vader moest komen en hij schrok zelf ook. Hij stuurde me weg, zodat hij haar kon helpen en ik ben even alleen gaan zitten.
Na een tijdje kwam mijn vader naar me toe.
Hij vertelde dat mijn moeder een beetje ziek was, maar ik geloofde hem niet helemaal.



zulke kleine dingentjes worden het dus.


Reacties:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 4 okt 2014 - 10:52:
snelle verdrrrr melding voor mij!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 4 okt 2014 - 10:47:
omg!!
snel verder!!
xx