Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Can i be saved (AF) » =Chapter XXXII=

Can i be saved (AF)

5 okt 2014 - 14:58

3237

7

441



=Chapter XXXII=

Image and video hosting by TinyPic

=Nola=

Mijn hart staat stil. Geschrokken kijk ik naar Zayn. Waarom moest Jake dat nou zeggen en waarom moest Zayn nou komen? Jake kijkt me met een verontschuldigende blik aan.
,,Uhm, ik laat jullie wel even alleen." Hij loopt de gang op en Zayn komt naast me zitten. Zayn kijkt me aan.
,,Nola is het waar? Ben je verliefd op mij?" Ik moet het zeggen. Ik kan het nu toch niet gaan ontkennen?
,,Ja."
,,Waarom zei je dat niet?"
,,Ik was teveel bezig met mezelf." Geef ik eerlijk toe. ,,Ik vond het vreselijk dat mensen me zo moeten zien liggen. Je neemt het me niet kwalijk dat weet ik, maar toch. Het voelde echt niet goed. Ik lag aan slangetjes vast en kon me nauwelijks bewegen. Ik leek wel een kasplantje."
,,Wel een mooi kasplantje." Ik begin te lachen.
,,Dank je wel."
,,Kon je ons horen? De dokter zei dat je droomde."
,,Ja ik kon alles horen. Je moet Jake met rust laten Zayn. Hij heeft genoeg spijt laten zien en hij is mijn beste vriend. Begraaf die strijdbijl alsjeblieft."
,,Voor mij is die allang al begraven." Hij pakt mijn hand en ik voel mijn wangen gloeien. De vlinders ontsnappen uit de kooien in mijn buik en beginnen hard rond te vliegen. ,,En ik ben ook verliefd op jou." Zegt hij dan. Ik kijk hem aan en voel zijn lippen op die van mij komen. Heel zachtjes maar vol passie. Ik trek me terug en kijk hem aan. Ik glimlach en omhels hem.
,,Bedankt."
,,Waarvoor?"
,,Dat je weer langsgekomen bent. Ik was erg bot de vorige keer en dat spijt me."
,,Het is al goed."zegt hij en plant weer zijn lippen op die van mij.

=Lindy=

Ik sta voor de rekken en vul ze me erg leuke shirtjes. Die zou ik ook wel willen hebben, maar ja die hangen er morgen of overmorgen ook nog wel. Zou Jake nog bij Nola zijn of al thuis. Thuis? Het strandhuis is natuurlijk enig, maar niet mijn thuis. Het appartement is eigenlijk mijn huis, maar zo voelt het niet. Ik zou er nu niet eens meer heen willen. Ik wil eigenlijk bij Jake blijven. Kan ik Nola niet vragen of ik in het strandhuis mag komen wonen? Zou ze dat leuk vinden?
,,Lindy?" Mijn bazin kijkt me aan. ,,Wil je dit nog even afmaken? Daarna mag je naar huis."
,,Huh nu al? Maar het is net half drie."
,,Ja we hebben het rustig. Je mag naar huis of je moet niet willen dan hou ik je hier tot drie uur." Als Jake thuis is wil ik best eerder gaan, maar als hij niet thuis is en ik dus helemaal alleen...dat is echt saai. Na even nagedacht te hebben knik ik naar mijn bazin en maak het nog even af. Ik check uit en loop naar het strandhuis terug.

Ik kom bij het strandhuis aan en zie de auto van Jake staan. Hij is dus thuis. Weer krijg ik het gevoel terug, ik ga het zo snel mogelijk aan Nola vragen want ik wil echt van dat gevoel af. Met een glimlach loop ik naar binnen en gooi mijn rugtas neer en doe mijn schoenen uit. Ik loop de kamer in en er worden twee handen voor mijn ogen gelegd.
,,Wtf is er aan de hand?” Ik hoor niks, maar word verder de kamer in gebracht. De handen gaan weg en er staan drie mensen voor me. Als mijn ogen weer normaal zicht hebben zie ik Jake, Nola en Zayn staan. ,,Je bent thuis!” Ik geef Nola een knuffel. Ze houdt me stevig vast. Wat heb ik dit al lang willen doen, een lange goede knuffel van mijn zus. Jake kucht even.
,,Krijg ik ook nog een knuffel? En misschien een kus?” Nola en ik maken zich los van mekaar en ik loop naar Jake.
,,Natuurlijk.” Ik geef hem een knuffel en daarna een kus. Ik maak me los en kijk Nola aan.
,,Ja, de dokters zeiden dat ik naar huis mocht vandaag. Dus hier ben ik dan.” Ik ben blij dat ze thuis is. Aargh weer het gevoel. Ik moet het vragen.
,,Uhm, ik heb een vraagje.” Nola kijkt me vragend aan. ,,Nou, aangezien ik hier best vaak ben en geen zin heb om naar mijn appartement te gaan omdat het daar zo saai is, mag ik hier blijven wonen?” Ik vraag het heel voorzichtig, ik heb toch geen idee wat ze gaat zeggen. Ze schiet in de lach en kijkt me dan half lachend aan.
,,Natuurlijk mag dat. Je bent mijn zusje, dan is het altijd goed. Als ik je maar in de gaten kan houden. En als het rustig 's nachts kan.” Ze wijst Jake aan en knipoogt naar me. Ik lach en geef har een knuffel.
,,Dankjewel.”
,,Geen probleem.”
,,Zullen we iets eten bestellen? Heb honger.” zegt Zayn. Ik knik en pak mijn mobiel.
,,Pizza?” Iedereen stemt in en ik loop even naar buiten terwijl ik bel. Ik bestel het eten en loop naar het strand. Het is geweldig dat dit nu dus mijn tuin is. Nou, onze tuin. Ik ga hier dus wonen samen met Jake en Nola, geweldig! De twee belangrijkste personen in mijn leven heb ik dan dag en nacht om me heen en het geeft me nu al een veilig gevoel. Ik had het gevoel ook toen Nola net zei dat ze me maar in de gaten kon houden. Ik schiet uit mijn gedachtes als ik twee armen om me heen voel. Ik kijk naar achteren en zie Jake.
,,Ik ben blij dat je hier blijft wonen.”
,,Ik ook.”
,,Nu kan ik alsnog altijd bij je zijn. Dag en nacht.” Ik knik en draai weer naar de zee. Jake draait me om en plaats zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem vol passie terug en onze tongen spelen een liefdesspel. Ik hoor achter me Nola en Zayn die een 'ahw' geluid maken maar ik negeer het. Ik sla mijn armen om zijn nek en de zijne legt hij om mij heen. Onze zoen word verstoord door de pizzakoerier die toetert met zijn scooter. Serieus, moet dat net juist nu? Ik pak Jake's hand en neem hem mee naar binnen en we gaan met z'n allen op de bank zitten. Ik op Jake's schoot en Nola op die van Zayn. Ik trek en wenkbrauw op naar Nola en ze knikt. Ik lach even en neem een hap van mijn pizza.
,,Wat was dat voor gebarentaal? Zussengebaren of zo?” We knikken en schieten in de lach.
,,Hoe zit het eigenlijk tussen jullie?” Ik wijs naar Jake en Zayn.
,,Vrienden?” Jake kijkt Zayn vragend aan. Zayn knikt.
,,Vrienden.” Ze geven elkaar een box. Ik ga dichter tegen Jake aanliggen en neem een hap van zijn pizza die hij net in zijn mond wilde stoppen. ,,Hé!”
,,Wil je het terug?”
,,Nee, hou maar.” Zegt hij lachend.
,,Zullen we vanavond uit gaan? Om te vieren dat ik thuis ben, dat Lindy hier komt wonen en dat ik gewoon wil dansen.” Zegt Nola. Iedereen stemt in en we eten de pizza's verder op.

=Nola=

,,Nou kom op!" Ik sta op na de pizza. Ik ben blij dat ik hier nu ben. Ik dacht er eerder verkeerd over, ik dacht dat ik de verkeerde keuze gemaakt had, maar dat is niet zo. Als ik dat had gedaan had ik Lindy nooit meer gezien, Jake en Zayn ook niet. Ik wil gewoon lekker los gaan in de discotheek.
,,Ga je in die outfit?" ik kijk Zayn aan.
,,Uhm ja. Niet goed genoeg voor je?"
,,Jawel hoor. Het maakt mij niets uit, maar meestal doen vrouwen wat meer sexy aan."
,,Nou sorry maar ik ga niks sexy aan doen. Ik ben net uit coma ontwaakt en iedereen zal meer bezig zijn met afkraken dan naar me kijken en trouwens dit is helemaal niet verkeerd. Met een broek kan je toch veel beter dansen." Ik trek Lindy mee. ,,En nu ga ik naar die discotheek. Samen met mijn liefste zusje!" De jongens komen heel snel achter ons aan.

Als we aankomen word er al gefluisterd. Ik negeer het en stap de discotheek in. Het is niks veranderd. Ik herken alles nog, behalve wat hier allemaal gebeurd is. Dat is te laat geleden. Ik loop naar de dj.
,,Hé Jesse, hoe gaat het?"
,,Nola!" Roept hij blij en omhelst me. ,,Omg! Je bent wakker. Weet je hoeveel zorgen iedereen zich om je maakte?!"
,,Sorry." Ik glimlach naar hem. ,,Niet meer eraan denken." Ik kijk naar de dansvloer en zie Lindy met Jake dansen en Kevin met Sophie. ,,Je moet het wel even een echte party maken hoor!"
,,Welk lied?" Hij kijkt me aan.
,,Uhm, wat dacht je van Anders Nilsen - Salsa Tequila?"
,,Oh nee! Niet dat liedje! Please een andere!" Ik kijk hem aan en begin te lachen.
,,Ik weet welke jij wilt." Ik geef hem een knipoog. ,,Wiggle van Snoop Dogg zeker?" Hij glimlacht breed. ,,Als je die meiden maar met hun heupen ziet schudden hè?!" Zeg ik lachend. ,,Prima, maar daarna zet je Salsa Tequila op!" Hij knikt en zet Wiggle op. Lachend loop ik terug naar Lindy, Zayn en de rest. Lindy en Sophie stoppen meteen met dansen. Net zoals Jake en Kevin.
,,Hoe moet je hier nou op dansen?" Zegt Lindy. Ik begin te lachen.
,,Ik zal het wel voordoen." Ik geef haar een knipoog en ga bij Zayn staan en doe wat het liedje vraagt. Het ziet er heel sexy uit en Zayn houdt mijn heupen vast met zijn handen.
,,Oh nee dat ga ik niet doen." Zegt Lindy.
,,Haha wil jij dansen op Louise van Gers Pardoel dan? Dat kan hij ook draaien hoor." Ik steek even plagend mijn tong uit.
,,Alles is beter dan dit." Zegt ze.
,,Oh daar hou ik je aan." Zeg ik en sein naar Jesse dat hij Louise moet draaien. Als hij te horen is kijk ik Lindy aan. ,,Ga je gang." Ze blijft staan en dan trek ik haar naar me toe. Ik begin met dansen en ze volgt mijn bewegingen. Jake en Zayn staan ons verliefd aan te kijken. Ik lach voluit. Het is heerlijk om weer te dansen en nog leuker om te dansen met mijn lieve zusje! Ik begin mee te zingen en Lindy schiet in de lach. Volgens mij krijgt ze de slappe lach, want stoppen kan ze niet meer. Ach, wat maakt het uit. Als zij het leuk heeft, heb ik dat ook!
,,Jake haal even wat te drinken. Dropshot of zo." Zeg ik en kijk Jake aan. Jake knikt en wilt weglopen.
,,Ik wil wel een cola." Zegt Lindy.
,,Een wat? Cola? Nee hoor jij gaat gewoon die dropshot proberen!"
,,Dat mag ik nog niet. Ik ben nog maar zestien."
,,Schatje, ik had er al een toen ik veertien was en Jake ook. Gewoon proberen, kom op."
,,Oké, eentje dan." Jake loopt naar de bar toe en besteld. Omg! Summer van Calvin Harris! Ik trek Lindy wat verder mee de dansvloer op en samen dansen we verder. Allerlei andere die ik ken komen op ons heen. Nou ja dansen? Het is meer springen haha, maar dat maakt niet uit.
,,Nola omg!" Ik word opeens omhelst. Geschrokken kijk ik wie dat doet.
,,Kelsey hè! Dit is Lindy mijn zusje, Lindy dit is Kelsey een disco maatje haha." Ze geven elkaar een hand en we dansen verder. Steeds meer die ik ken en aan Lindy voorstel komen bij ons staan. Lindy maakt zelfs met de meeste een praatje en lachen de hele tijd.
,,Jake!" Kelsey omhelst hem ook, net zoals de rest. Ja wie ik ken kent Jake natuurlijk ook.
,,Jij word nog populair." Zeg ik tegen Lindy en ze moet lachen en blozen tegelijk. Dat ziet er zo schattig uit.
,,Dus het is waar. Je bent terug, verslaafde." Hoor ik dan. Ik trek een wenkbrauw op. Ja hoor, natuurlijk! Ik zie Lindy helemaal wit worden en ik draai me om.
,,Ah Esmee. Ook leuk om jou weer te zien."
,,Waar is nou je xtc? Oh wacht die zat in je lichaam."
,,Jij vind jezelf heel wat hé. Weet je wat jij bent? Jij zoekt gewoon mensen om op af te kraken zodat jij je eigen fouten niet hoeft toe te geven."
,,Mijn fouten?"
,,Ja. Jij bent niet zo veel anders dan mij. Jij gaat ook met iedereen naar de toiletten."
,,Om wat te doen?" Vraagt Taylor, zogenaamd Esmee's beste vriendin maar ondertussen lekker met haar vriend bezig zijn in de wc.
,,Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Heb je het je beste vriendin al verteld?" Ze kijkt geschrokken en Esmee kijkt me niet begrijpend aan.
,,Jij bent echt ongelooflijk hé? Jij nam ook iedereen die je tegen kwam."
,,Ja maar ik was slim. Ik gebruikte gewoon de pil en wat deed jij? Oh ja, jij deed het met vier jongens op een avond waardoor je abortus moest plegen omdat je zogenaamd de pil vergeten was. Amahoela! Geen enkel meisje vergeet de pil als ze die gebruikt, gewoon onzin!"
,,Weet je wat onzin is? Dat iedereen je zo aardig vind. Je bent een drugsverslaafde. Je rookt jointjes en gewone sigaretten en natuurlijk je vele shotjes."
,,Ja dus? Laat me lekker. Ik ga jou toch ook niet vertellen wat je moet doen?"
,,Jake dat jij beste vrienden met haar bent zeg, zo'n leuke jongen, zonde."
,,Hou hem erbuiten." Zeg ik nu wat dreigender naar Esmee. Ik heb me aardig ingehouden, maar nu moet ze oppassen.
,,Esmee stop gewoon." zegt Jake.
,,Waarom zou ik. Het is de waarheid. Nola is verslaafd en ik wil niet dat ze nog in mijn buurt komt." Nu moet ik even lachen.
,,Wie komt nou naar wie? Ik wil je rotkop ook niet meer zien, maar jij komt steeds naar mij toe. Wtf is dat dan? Als je geen last van me wilt, rot dan gewoon op!"
,,Of anders wat?"
,,Dat weet je maar heel goed. Dan hou ik me niet meer in, dus wegwezen!"
,,Ga je nou dreigen?"
,,Daar heb jij wel ervaring mee." Ik kijk Jake verbaasd aan. Waarom zegt hij dat tegen Esmee. Ik heb haar nog nooit zien dreigen.
,,Esmee en dreigen? Daar heeft ze niet eens het lef voor."
,,Jawel. Ze heeft Lindy bedreigd de vorige keer."
,,Ze heeft wat?!" De woede vult mijn lichaam. Niemand komt aan mijn zusje! ,,Je hebt wat?!" Ik draai me boos om naar Esmee.
,,Ze vroeg er zelf om."
,,Hoezo?"
,,Nou ze was te dichtbij Jake."
,,Te dichtbij?" Ze knikt.
,,We stonden gewoon te dansen en te zoenen." Zegt Jake. ,,Toen hebben ze haar bedreigd op het damestoilet."
,,Dus alleen maar omdat ze zoende bedreigen jullie haar?"
,,Ja logisch toch?"
,,Weet je wat pas logisch is? Dat je ruzie maakt met je beste vriendin." Zeg ik en ik wijs naar Taylor. ,,Zij heeft het met Jason gedaan op de toiletten. Jake heeft met Lindy verkering, dus ze mogen zoenen waar en wanneer ze maar willen. Dat dreigen van jou lost niks op dus kap ermee."
,,Oh maar het is zo leuk. Ik zit steeds te denken hé, hoe zal je vader nu over je denken? Boos en teleurgesteld denk ik wel. Zijn dochter verslaafd, zonde hoor Nola."
,,Hou je bek over mijn vader!" Roep ik kwaad en geef haar een klap. Ik geef haar nog een klap. ,,En deze is voor Lindy. Rop op, laat ons met rust!" Ze kijken me nog even vuil aan en lopen daarna weg.
,,Ik dacht dat ze hier niet meer mochten komen." Ik draai me om naar Jake en Lindy. Jake heeft zijn arm om haar heen geslagen.
,,Lindy, die meiden komen nooit meer in je buurt. Beloofd." Ze kijkt me met een dankende blik aan. ,,Waarom mogen ze hier niet meer komen?" Ik kijk Jake aan.
,,Ze hebben een verbod gehad van Zach."
,,Oh daar ga ik dan nog een keer voor zorgen." Ik wil naar Zach toe gaan als de shotjes eindelijk komen.
,,Laat maar Nola. Die vallen je zusje echt niet meer lastig." Zegt Kevin en gaat bij ons dansen samen met Sophie. Ik geef Lindy een shotje.
,,Let maar op Jake en mij. We doen wel voor hoe je het moet doen." Zeg ik en ze knikt. ,,1...2...3." Zeg ik en dan giet ik het in een keer naar binnen. Lindy volgt mijn voorbeeld op en ik ga gelijk dichterbij haar staan. Straks valt ze wel om en dan heb ik haar in ieder geval. Maar nee, ze valt niet om en ze vind het lekker. Ik hoor Bailando van Enrique Iglesias door de discotheek en begin met Zayn te dansen. Lindy en Jake beginnen ook samen te dansen en dan zoenen Lindy en ik tegelijk Jake en Zayn.
Dan ruk ik me los van Zayn en trek ik Lindy bij Jake vandaan.
,,Hé!" Roept Jake.
,,Jij doet het vanavond maar met haar. Nu wil ik dansen op mijn lievelingslied met mijn zusje!" Jake zet lachend een pruillipje op. Ik moet lachen. ,, Bestel nog maar een dropshot voor ons en ook gelijk blowjob of b52. Maakt niet uit. Zijn allebei lekker!" Hij knikt en loopt weer naar de bar. Ik neem Lindy mee in mijn bewegingen op Salsa Tequila van Anders Nilsen. Sinds lange tijd voel ik me weer levendig en gelukkig.
,,Alsjeblieft." Jake geeft ons een dropshot. Lindy en ik tikken zachtjes tegen elkaars glas en dan gaat het naar binnen. ,,Blowjob of b52?"
,,Wat maakt het. Ik neem ze toch allebei." Ik pak met mijn linkerhand de blowjob en met mijn rechterhand de b52. Ik giet ze allebei in een keer naar binnen. Heerlijk. Blowjob en b52 zijn wat sterker dan dropshot dus dat mag Lindy niet van mij. Ik doe dit al een jaar en ben wel gewend, maar Lindy is het nog niet gewend en is hier net nieuw.
Na lang dansen kijk ik op mijn mobiel en zie dat het drie uur is. Lindy kijkt vanaf mijn schouder mee.
,,Zullen we gaan?” vraagt ze in mijn oor en geeft me een knipoog. Ik knik en we trekken Zayn en Jake mee naar buiten.
,,Waarom willen jullie gaan?” We negeren hun vraag en ik kijk Lindy aan. Ze kijkt terug en we weten allebei al waarom we willen gaan. Ik ga dichter langs Zayn lopen en pak zijn hand stevig vast. Ik geef hem een kus op zijn wang en we lopen met z'n vieren terug naar het strandhuis. Nou ja, naar huis. Voor mij, Jake en Lindy dan. Zou Zayn ook willen blijven wonen? Dat komt later wel. Al snel zijn we er en stappen we naar binnen. Lindy springt tegen Jake aan en zoent hem. Hij houdt haar vast en samen lopen ze naar Jake's slaapkamer. Ik kijk terug naar Zayn en leg mijn lippen op de zijne. We lopen naar mijn slaapkamer en ik sluit de deur. Ik loop naar Zayn die al op het bed zit en ga op zijn schoot zitten.
,,Hebben we nu voor het eerst seks als een stel?” Ik knik en leg mijn lippen weer op de zijne. Hij trekt mijn shirt uit en frummelt aan mijn bh sluiting. Al snel heeft hij hem los gekregen en ik trek hem uit. Daarna trek ik zijn shirt uit en legt Zayn me rustig neer op het bed. Hij frummelt aan mijn broekknoop en meteen daarna gaat mijn broek uit. Ik trek de zijne uit en al snel zijn we uitgekleed. Hij pakt de condoom uit de la van het nachtkastje en al snel komt hij bij me naar binnen. Ik ben het wel gewend, dus doet het geen pijn, maar voelt het goed. We bewegen heen en weer en steeds sneller. Al snel komen we klaar en gaat ie van me af. Wauw! Ik heb echt het gevoel dat ik weer leef! Ik kijk hem aan en leg mijn lippen op de zijne. Onze tongen spelen een vurig liefdesspel. Na een tijdje maak ik me los van hem en ga op zijn borst liggen. Dit is geweldig! Ik ben blij dat ik wakker ben geworden.


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 6 okt 2014 - 0:01:
Leuk
Snel verder!! X


Ashley1D zei op 5 okt 2014 - 22:27:
Supahh!!

xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 5 okt 2014 - 21:55:
Oelalaa (:
maar hadden Nola en Zayn het dan al eens gedaan zonder dat ze een stel waren?
xoxo


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 okt 2014 - 19:38:
awesome!!!
snel verder!!
plzzzzzzzzzzz!!!!!
XX


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 5 okt 2014 - 18:03:
Leuk!!!


Snel nieuw hoofdstuk!