Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Can i be saved (AF) » =Chapter XXXIII=

Can i be saved (AF)

7 okt 2014 - 22:23

1470

6

792



=Chapter XXXIII=

Image and video hosting by TinyPic

=Lindy=

Ik word wakker en merk dat Jake nog slaapt. Maar toch blijf ik liggen en denk terug aan vannacht. Het was super om uit te gaan met Nola. En mijn eerste keer alcohol. Letterlijk de eerste keer. Ik heb het nooit gehad, mijn adoptieouders waren er flink op tegen dus heb ik die afspraak mijn hele leven bij gehouden. Tot gisteravond dan en ik heb er geen spijt van. Nola zorgde er voor dat er niks kon gebeuren. Ze ging meteen achter me staan na het shotje en sterker mocht ik ook niet. Dat is ook wel beter voor me. Je eerste keer alcohol moet je rustig aan doen. Ik kijk omhoog en zie dat Jake half wakker is.
,,Jake? Ben je wakker?” Hij mompelt iets en ik grinnik. ,,Ik ga alvast ontbijten.” Ik probeer rechtop te zitten, maar word terug getrokken door Jake en hij houdt me stevig vast. ,,Jake?!”
,,Ja?”
,,Krijg geen lucht.” Meteen word zijn grip losser en ga ik goed tegen hem aanliggen. Ik kijk hem aan. ,,Goedemorgen.”
,,Goedemorgen.” Hij geeft me een kus op mijn mond en gaat rechtop zitten. Ik zucht. Hij weet ook niet wat hij wil hé? Ik sta op en kleed me aan in mijn lingerie en een groot shirt van Jake dat over mijn kont heen komt. Ik loop met Jake terug naar binnen en loop naar de keuken. Jake gaat op de bank zitten en ik begin aan het ontbijt. Ik ga een lekker ontbijt maken voor ons allemaal. Ik pak vier eieren en leg ze in de pan. Ik pak vier glazen en zet ze al op tafel met vier borden en bestek erbij. Als het ontbijt klaar is en opgedekt loop ik naar Nola's kamer. Ik klop drie keer.
,,Wakker worden. Ik heb ontbijt gemaakt.”
,,We komen.” Ik loop weer terug naar de kamer en zie dat Jake languit op de bank ligt met zijn ogen dicht. Ik ga naast hem zitten en begin hem te kietelen.
,,Nee! Niet...Doen...Alsjeblieft.” Zegt hij lachend. Ik stop met kietelen en schiet in de lach. Ik ga aan tafel zitten en al snel komt iedereen erbij en beginnen we te eten.

,,Wat gaan we vandaag doen?" Nola kijkt Jake aan. Hij haalt zijn schouders op. De vakantie is bijna voorbij, nog een week en dan zitten we weer op school. Ik wed dat we druk krijgen, veel boeken en natuurlijk mega veel huiswerk.
,,We kunnen zoveel doen. Strand, zwemmen, park..." zeg ik en neem een slok van mijn thee.
,,Een beachparty? Dat is geweldig Lin. Ik bel gelijk wat mensen op. Het moet wel een feest worden." Zegt Nola en pakt haar mobiel en gaat naar de gang.
,,Een beachparty? Helemaal geen zin in." Ik kijk Jake aan.
,,Waarom niet?"
,,Dat litteken."
,,Dat staat toch wel stoer. Kom op, zonder jou is het niet leuk." Zeg ik met een pruillip.
,,Ik wil overal heen met jou, maar wat als dat zoute water niet goed is voor de wond en hij weer open gaat?" Is hij daar bang voor?
,,Ik ga niet als jij niet gaat. Ik wil bij je zijn." Hij glimlacht naar me en trekt me naar zich toe, waarna zijn lippen op die van mij belanden. Onze tongen gaan hun eigen gang en ik vind het heerlijk.
,,Het is geregeld. Er komen straks een paar vrienden langs en de catering komt er ook al aan." Nola stapt de kamer weer in en ziet ons volgens mij zoenen. ,,Hé, jullie hoeven niet in mekaar!" Roept ze. Ik moet lachen en trek me terug.
,,Nola stel Jake eens gerust."
,,Waarom?"
,,Hij wilt niet mee. Hij is bang dat door het zoute water zijn wond opengaat."
,,Dat is juist goed. Dan kan het genezen in het zoute water. Kom nou maar Jake en kom straks gewoon met mijn zusje naar het strand voor het feest." Ik kijk Jake aan.
,,Alsjeblieft Jake. Ik ga echt niet zonder jou."
,,Oké. Ik kom ook." Ik glimlach en geef hem een kus.
,,Nou ga je omkleden. Ze zullen er straks zijn." Zegt Nola. We staan op en lopen achter Nola aan naar boven. Ik loop met Nola mee haar kamer in. ,,Jake kan soms zo bang zijn. Dat hoeft helemaal niet. Wonden helen echt heel snel in zout water."
,,Ik begrijp het wel. Als die wond wel weer opengaat, kan hij dood bloeden." Nola kijkt me aan.
,,Dat gebeurd echt niet Lindy." We kleden ons om en lopen weer naar beneden waar Zayn en Jake al zitten te wachten. Ja die hoeven alleen maar een zwembroek aan te doen. Ik geef Jake een kus en we lopen alvast naar het strand. Ik leg mijn handdoek neer en ga erop in de zon liggen.

Als we net een half uur liggen komt de rest al. En het zijn niet een paar mensen, volgens mij is de hele buurt uitgenodigd. Hoeveel mensen zouden het zijn? Een stuk of achtentwintig, dertig?
,,Ryan, Briana!" Nola rent op de twee af en omhelst ze blij. Die Ryan tilt haar op en draait haar rond.
,,Nola, wat zijn we blij dat je weer wakker bent." Mischa kijkt mijn zus aan.
,,Ja ik ben ook erg blij. Ik heb nu met Zayn." Lucy kijkt haar aan.
,,You go girl! Jullie hebben een hoop leuke avonden beleefd." Ze geeft haar een knipoog. Met z'n vieren lopen ze achter Nola aan, die regelrecht naar mij komt.
,,Ryan, Briana, Mischa en Lucy dit is Lindy, mijn allerliefste kleine zusje."
,,Zo klein is ze anders niet!" Roept Jake vanaf de zee. Hij was al de zee in gegaan, want hij kreeg het warm in de zon. Kevin is bij hem en nog drie andere jongens.
,,Ja en dat is Jake." Zegt Nola tegen de vier en ze moeten lachen om hoe ze het zegt.
,,Met wie speelt hij?" Twee meisjes komen aangelopen en stellen zich aan me voor.
,,Hoi ik ben Dena." Zegt het meisje met het bruine haar die ze in een makkelijke staart gedaan heeft.
,,Ja en ik ben Katharina." Ik schudt haar hand. Nola omhelst ze.
,,Jake speelt met Samuel, Jesse en Beau."
,,Het zal wel weer eens niet. We hebben Jake ook al een tijdje niet meer gezien."
,,Hij had even iets anders aan zijn hoofd denk ik." Zegt Nola en geeft mij even een knipoog.
,,Nola!" Voordat ze om kan kijken omhelst het enthousiaste meisje haar al. Wat kent Nola toch veel mensen! Nola kijkt naar het meisje wat haar net omhelsde.
,,Liv! Wat goed dat je ook bent gekomen."
,,Is Rudy er ook?" Ze droomt helemaal weg als ze die naam zegt. Nola haalt haar schouders op.
,,Ik heb nog geen tijd gehad om echt rond te kijken. Ik word om de minuut geknuffeld." Wow, nu komt een heel groepje. Een meisje met blond haar en vier jongens. Een van de jongens rent naar Nola toe en tilt haar heel blij op.
,,Whaa!!" Nola kijkt wie haar vast heeft. ,,Kay, laat me los!"
,,Ja, Kay laat ook een stukje van haar over voor ons." Ik begin te lachen. Een van de jongens kijkt me aan en komt naar me toe.
,,En wie ben jij?" Vraagt hij op een lieve, maar ook wat flirterige stem.
,,Lindy. Het zusje van Nola." Zeg ik en schudt zijn hand.
,,Vind je het erg als ik bij je kom zitten?" Ik schudt mijn hoofd. Hij ploft naast me neer.
,,Ja hoor meneer heeft weer eens beet." Ik kijk op en een jongen glimlacht hoofdschuddend.
,,Hou je kop Tony!" Roept de jongen naast me. Ik weet nog steeds zijn naam niet. Hij begint te lachen en de groep die zich verzameld heeft rennen met ze allen de zee in. Behalve Nola en de jongen die nog steeds naast me zit.
,,Komen er nog veel?" Ik kijk Nola aan.
,,Ja." Ze begint te lachen. ,,Ik ken nou eenmaal veel mensen sorry."
,,Mag ik je wat te drinken aan bieden?" De jongen kijkt me aan. Nola lacht en loopt van ons weg.
,,Alleen als je mij je naam verteld. Ik kan je anders niet bedanken voor het drankje." Hij glimlacht.
,,Daniel."
,,Nou Daniel, ik lust wel een drankje."
,,Perfect!" Zegt hij en staat op. Even kijk ik hem na. Wat gebeurde er nou net? Probeert hij me nou te versieren?





Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 9 okt 2014 - 16:21:
Nena <3


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 8 okt 2014 - 17:06:
Awesome!
Xx


Nynlufx
Nynlufx zei op 8 okt 2014 - 16:07:
Leeuk!!!
xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 8 okt 2014 - 15:05:
awesome!!
snel verder!
XX


williewortel
williewortel zei op 8 okt 2014 - 14:51:
Leuk, en mooie namen!

xxx