Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 3.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

8 okt 2014 - 19:04

1161

10

907



3.

Image and video hosting by TinyPic

Clary POV
Langzaam trok ik terug en deed ik een paar stappen naar achteren. ‘eeuuhhm ik weet niet waarom ik dat deed’ stamelde ik. ‘maar ik wel’ antwoordde Michael. Hij deed een stap naar voren terwijl ik er een naar achter deed. Hij boog zijn hoofd weer wat naar voren en gelukkig ging op dat moment mijn telefoon weer af met dit keer one thing. Snel nam ik op zonder te kijken wie het was.

‘hoi’
‘CLARISSA MAYNARD KOM NU ONMIDDELLIJK NAAR HUIS JONGEDAME!!! ANDERS KOMER EN HELE ERGE PROBLEMEN!!!!’
Daarna werd er opgehangen. Shit! Ik rende snel naar het bankje om daar mijn skateboard te pakken. Snel stepte ik weg, naar huis.


Thuis stond een boze vader me op te wachten en snel rende ik naar boven naar mijn kamer waar ik snel de kleren aandeed die ik altijd aan moest. Snel deed ik de pruik over mijn haren, daarna verwisselde ik snel mijn sieraden en deed mijn zwarte pumps aan. Ik keek in de spiegel en moest bijna overgeven. Dat ouders hun kind zoiets konden laten dragen.

Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik een bericht van Nola had.
Waar moest je opeens heen????

Huis

Waarom?
Omdat ik anders nog meer problemen krijg en ja als Jace langs is geweest kan ik beter gelijk naar huis gaan, om het geloofwaardig te maken dat ik al naar huis kwam.

Ow okki, ff over iets anders hoe was je zoen?!?!?!?
Shut the fack up!!

Oeehhhwww iemand verliefd?
Nee!

Wacht Lindy en Melina willen ook weten waar we het over hebben dus we gaan ons gesprek verder voeren in onze groep!

Ik liet een vermoeid zuchtje horen terwijl ik me op mijn bed liet vallen.

Lindy Tomlinson:heeyyy
Melina Payne:hooooooooooiiiiiiiiii
Nola Malik:CLARY HOE WAS JE ZOEN?!?!?!?!?!?!?!

SHUT UP!!

Lindy Tomlinson : ooeeehh nu wil ik het weten!!
Melina Payne:tell us all about i girl!!

NO!

Nola Malik:someone is in love!! Woop woop
Never!!! I HATE HIM!!

Lindy Tomlinson :Haten is een groot woord!
Ugh! Goed dan ik mag hem niet!

Nola Malik:zeggen ze allemaal.
Melina Payne: afbeelding
OMFG SINDS WANNEER HEEFT LUKE EEN FUCKING LIPPIERCING?!?!

Lindy Tomlinson:lieve schat dat heeft hij vandaag laten zetten!
Nola Malik:someone is hyper!

Wowowowo Lindy hoezo weet jij nou weer wanneer Luke een lippiercing laat zetten?!?!

Lindy Tomlinson: omda ik langs die zaak liep en ik zag hem daar in die stoel zitten #duh #flipshair
Melina Payne: OMFG #goingdead #byee


‘Clarissa kom je naar beneden?’
SHIT moet gaan
Byeee girlss!

Lindy Tomlinson:byee
Melina Payne: byee
Nola Malik:byee whe will talk later about your feelings

AARRGGHHH







Ik sloot mijn telefoon af en liep naar beneden. Zou een piercing mij staan? Ik liep de woonkamer en ging op de enige lege plek op de bank zitten naast een of andere jongen. Hij keek alleen maar naar zijn handen, had een bril op, zei niks. Dit ging saai worden. Ik pakte mijn telefoon en keek een beetje op instagram, facebook, twitter.

Eindelijk 9 uur s’avonds dat betekent dat ik naar boven mag. Snel ga ik naar mijn kamer en laat me op mijn bed vallen. Die jongen Alexander zegt echt niks, saaiste avond ever!!! Ik wil de pruik van mijn haren halen als de deur open gaat. Ik kijk om en zie Alexander staan.
‘Hey Alexander was het toch?’
‘Ja, je ouders zeiden dat ik naar je kamer moest gaan.’
‘Waarom zouden ze dat zeggen’
‘Ik ben er eigenlijk wel blij mee, als ik eerlijk ben. Ff niet dat gezeik van mijn ouders. Weet je wel hoe moeilijk het is als je je anders moet gedragen van je ouders terwijl je eigenlijk anders bent.’
Ik slikte moeizaam. Zou hij mijn geheim weten?
‘Dat is dus hoe ik me elke avond voel’ Hij ging op mijn bed zitten en haalde zijn hand door zijn bruine haren. Voorzichtig ging ik langs hem zitten.
‘Clarissa ik weet best dat het je echte naam is, dat je eigenlijk liever Clary genoemd wil worden, en dat dit’ hij ging met zijn hand op en neer. ‘Jij niet echt bent.’
Shit
‘Hoe bedoel je? ‘Ik zie best wel dat dit een pruik is.’ Hij trok de pruik van mijn hoofd en mijn lila haren vielen langs mijn gezicht. ‘Ik zei het toch. Ik wist dat ik gelijk had, heb ik altijd.’ ‘Wat bedoelde jij dan met ‘’ Weet je wel hoe moeilijk het is als je je anders moet gedragen van je ouders terwijl je eigenlijk anders bent.’’ Ben jij soms niet wie je zegt dat je bent dan?’ ‘oke mijn echt naam is Alexander maar ik haat die naam dus noem me maar Alex. Tuurlijk ken ik je hallo school remember. Mijn ouders hebben elke dag zo’n saai etentje bij collega’s of die komen bij ons. Echt niet fijn. Dus ja zelfde probleem als jou weet je.’ Ik keek Alex aan. ‘Jij hebt normaal geen bril, heb je lenzen?’ ‘Ow dit ding? Nep’ Hij haalde de bril van zijn gezicht en gooide die op het bed. ‘Hoe wist je eigenlijk dat ik het was?’ ‘Ow dat mijn ouders zeiden dat we bij een klasgenoot van me bleven eten, Clarissa Maynard. Dat liet me eigenlijk denken, ik heb geen Clarissa Maynard in mijn klas, maar wel een Clary Maynard. Ff goed op je stem en je gedrag letten, en ik wist het zeker. Trouwens dat telefoonhoesje heeft wel hele hoop mee geholpen. Dus ja ik wist het zo, maar hey i can keep your secret a secret.’ Ik haalde opgelucht adem. ‘Maar’ ‘ugh waarom is er altijd een maar.’ Ik liet me achterover vallen op mijn bed.

Opeens geen Alex boven me hangen en keek me aan. ‘Maar, jij houdt dit van mij ook geheim.’ ‘Dat gaat wel lukken’ ‘Mooi’ ‘Kun je dan nu van me afgaan?’ Alex zat met zijn benen langs mijn heupen en ja het zag er een beetje verkeerd uit aangezien zijn hoofd nogal boven die van mij hing. ‘Laat me daar ff over na denken’ Antwoordde hij terwijl hij me plagend aankeek. Ik rolde met mijn ogen en keek naar mijn raam.

Na een paar minuten keek ik terug en toen voelde ik zijn lippen op die van mij. Ik probeerde met mijn handen hem van me af te duwen maar hij pakte mijn armen en hield die boven mijn hoofd. WTF hij zoende me?!?! Deze zoen was anders dan die met Michael, die met Michael was rustig en zacht en deze was ruw en hard. Zijn tong streek over mijn lip om toestemming. Aangezien ik die niet gaf voelde ik hoe hij een hand over mijn heup liet gaan. Hij gaf een kneepje in mijn kont en ik wou gillen wat voor hem de perfecte manier was om zijn tong naar binnen te duwen. Hij tocht naar mijn tong en nadat hij die had gevonden gaf hij weer een kneepje in mijn kont als teken dat ik me niet moest verzetten en gewoon mee moest doen. Uiteindelijk kon ik mijn been bewegen ik trapte ik hem met mijn knie in zijn vriend.

--------------
Pic of Alex
voor de gene die Lindy tomlinson, Nola Malik, Melina Payne nie snappen i thought YOLO. dus ja daarom dat.
maar hope you like it
reagern=melding
XX
A CRAZY GIRL


Reacties:

1 2

tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 13 okt 2014 - 20:33:
leuk !!!! xx
mag ik aub een melding xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 9 okt 2014 - 16:21:
leuuukieeee
xoxo


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 9 okt 2014 - 12:14:
Awesome


1Dtjetanya zei op 8 okt 2014 - 22:38:
Leuk!!


williewortel
williewortel zei op 8 okt 2014 - 22:18:
Leuk, klees emeee