Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » standalone persoonlijk » 6.Janitaa{1}-->Niall Horan

standalone persoonlijk

20 okt 2014 - 21:43

1039

1

523



6.Janitaa{1}-->Niall Horan

Image and video hosting by TinyPic

‘Heb je die bikini nou nog niet gevonden?’ ‘Nee problemen mee?’ Grijnzend kijk ik naar mijn gekke vriendin met roze haren die zich dramatisch om mijn bed laat vallen. ‘Schiet een ff op dan! Bananensnoepje!’ ‘Niet iedereen kan zo snel klaar zijn als jou en zo snel een bikini aanhebben/ vinden in een volle klerenkast. Trouwens je hebt toch wel zo’n zak met die snoepjes bij he.’ ‘Jaaa duhhh XXXL zak bananensnoepjes voor mevrouw.’ Ik laat een vreugde kreetje horen terwijl ik alle planken nog en keer afga naar mijn bikini. ‘Laat mij nou eens zoeken dan kunnen we tenminste naar het strand’ Chantal duwt me aan de kant en gooit alles van de plank op mijn bed.

‘hehe eindelijk da ding gevonden, nu hophop omkleden dan kunnen we naar het strand.’ ‘Ja mevrouw.’ Antwoord ik. Ik steek nog ff mijn tong uit en loop dan naar mijn badkamer om me om te kleden.

Als ik klaar ben en mijn kamer inloop zie ik Chantal alles in mijn kast proppen. ‘Lukt het?’ ‘Waarom heb jij zo veel kleren?’ puft ze terwijl ze een jurkje en een handdoek naar mijn hoofd gooit. Ik trek het jurkje over mijn bikini en stop de handdoek in een tas met nog een zak XXXL bananensnoepjes. I JUST LOVE THEM!

Als we eindelijk bij het strand aankomen is het zo als gewoonlijk druk. We lopen over het warme zand terwijl we opzoek zijn naar een plekje. Als ik er eindelijk een heb gevonden kijk ik Chantal grijnzend aan en we beginnen te rennen naar het plekje. Daar aangekomen leg ik mijn handdoek neer en doe het jurkje uit.

Daarna laat ik me op mijn handdoek vallen en trek een van de 2 zakken bananensnoepjes uit de tas en maak die open. Ik stop er een paar in mijn mond terwijl ik naar alle jongens op het strand kijk. Hot hot iel nerd.

‘Zullen we gaan zwemmen?’ Chantal staat op en ik prop nog snel wat bananensnoepjes in mijn mond waarna ik ook opsta en we samen naar het water lopen. Als we bijna bij het water zijn begin ik te rennen. Ik spring in het water en laat het mijn lichaam afkoelen. Lachend kom ik boven water opzoek naar de roze haren van Chantal, die ik niet kan vinden.

Ik voel een hand om mijn enkel en nog geen seconden later word ik onder water getrokken. Proesten en lachend kom ik boven terwijl Chantal me met een grijns aankijkt. ‘Ik krijg jou nog wel!’ roep ik voordat ik op haar afduik en haar kopje onder duw. Als Chantal bovenkomt kijkt ze me namaak boos aan.
Al snel hebben we allebei de slappe lach en beginnen we water naar elkaar te spetteren. Geloof me we zijn net kleine kinderen. Dan word ik onderwater getrokken en kom ik proesten boven water terwijl ik me boos omdraai.

‘Waar was dat voor nodig?!?’ Ik kijk de jongen boos aan. ‘Hey ik ben Brad en jij bent?’ Hij kijkt me aan met een irritante lach op zijn gezicht. ‘Janita? Waar ben je?’ Ik draai me om naar mijn vriendin die nogal kwaad wegloopt van een of andere jongen. Als ze me in de gaten krijgt zwemt ze naar me toe en nog geen minuut daarna staat ze al langs me in het water.

‘Ugh ook lastig gevallen?’ Ze kijkt van mij naar de jongen Brad. ‘Zullen we maar uit het water gaan, heb geen zin in die jongens.’ Ze knikt kort en verlaat daarna met mij het water om weer terug te gaan naar onze handdoeken. Daar aangekomen laat ik me op mijn handdoek vallen en pak gelijk de zak met bananensnoepjes.

Chantal kijkt me aan terwijl ze met haar ogen rolt. ‘Ik snap niet dat jij die snoepjes dag en nacht kan eten.’ ‘Laat mij, ik snap toch ook niet dat jij onderhand elke maand je haren verft.’ ‘Laat maar ik zeg al niks meer’ ze pakt een zak chips en begint te eten.

‘Hey daar hebben we onze girls weer. Waarom gingen jullie zosnel weg?’ ‘Laat ons gewoon met rust.’ Chantal kijkt boos naar de jongens die voor ons staan. ‘Wat denk jij Brad? Zullen we ze met rust laten?’ ‘Nhe geen zin in. Jij?’ ‘Ook niet’ ‘Ga gewoon weg.’ Ik prop kwa frustratie nog wat snoepje in mijn mond.
‘Nee geen zin in, en wij bepalen hier de regels.’ ‘Kunnen jullie niet luisteren ofzo?!?’ Ik kijk op en zie OMFG Niall Horan en Michael Clifford staan. Ik stoot Chantal aan en zij kijkt me al net zo verbaasd aan als dat ik ben.

Niall en Michael zijn aan het bekvechten met de jongen die ons lastig vielen. ‘Waarom zouden hun voor ons opkomen?’Chantal kijkt me stomverbaasd aan en ik haal mijn schouders op.

‘Hey gaat het?’ Niall kijkt me aan en Michael is in gesprek met Chantal. ‘Ja gaat wel’ antwoord ik. ‘vind je het erg als ik langs je kom zitten?’ ‘Nee hoor.’ Niall legt zijn handdoek naast die van mij en we raken aan de praat over van alles en nog wat.

‘Zin om te zwemmen?’ Niall staat op en snel sta ik ook op. We lopen over het zand en opeens wordt ik opgetild en gooit Niall me over zijn schouder. ‘Niall laat me los!!’ Ik sla met mijn handen op zijn rug, maar hij kan alleen maar lachen terwijl hij over het strand richting het water rent. En dan lig ik in het water. Proesten kom ik boven en een lachende Niall kijkt me aan.

‘Was dat nou echt nodig?!?!?!’ Niall zet een denkgezicht op. ‘Ja!’ ‘Ik krijg jou nog wel Horan’ roep ik terwijl ik mezelf tegen hem aangooi zodat hij achterover valt. Helaas trekt hij me mee onder water en lachend en proestend komen we allebei boven water.

Lachend kijk ik in zijn blauwe ogen terwijl hij me aanstaart. Zijn hoofd komt langzaam dichterbij, en dan zitten zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en laat me meeslepen in de zoen.


---------------------
hope you like it!!
hoop ook dat je het niet erg vind dat ik Michael er bij heb gebruikt, Nialler is namelijk ook mijn favo dus daarom heb ik Michael gebruikt.
but hope you like it
xx
vervolg of een nieuwe is mogenlijk, vul dan gewoon ff opnieuw het lijstje in
XX


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 10 okt 2014 - 21:45:
Wuhahaha, had ik die bananensnoepjes nu ook maar.
En nee het maakte niks uit de ja Michael erin hebt gedaan(:
I really love it, double thanks babe!

Loves.x