Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 12

You're the story of my life - Niall Horan

21 dec 2014 - 22:28

500

1

272



Hoofdstuk 12

We gingen naar beneden en vroegen aan de jongens wat we moesten doen . Louis zei: 'Ik zou toch de politie bellen, als je al ziet hoe hij op de trouw heeft gereageerd op jullie ja-woord, zou het me niet verbazen dat hij dit allemaal echt gaat doen. Ik bedoel: Ik denk dat hij geen grapje maakt en dat hij jullie uit elkaar wil halen. Iedereen gaf Louis gelijk en we belden de politie. Een kwartier later stond de politie aan de deur: Niall liet ze binnen en we legden een klacht neer wegens stalking. De politie maakte een PV op en verliet dan het huis. Ik heb sindsdien geen sms meer gekregen. Ondertussen was het al avond geworden en de jongens hadden pizza besteld. We aten de pizza op en keken naar 'Night At The Museum'. Iedereen lachte bij het stukje dat Dexter Larry slaat. Voor heel even was ik de problemen met Kynan vergeten. We besloten om te gaan slapen.
S'ochtends werd ik wakker en keek ik om me heen. Ik had heerlijk geslapen. Eindelijk terug in mijn bed. Ik stond op en Niall kwam binnen. Hij glimlachte en liet de zonnestralen binnen. Ik draaide me om deed het deken over mijn hoofd. Ik kreunde door het felle licht dat in mijn ogen scheen. Niall lachte en kwam naar me toe. Hij probeerde het deken van me af te trekken, maar het lukte niet goed omdat ik het deken te goed vasthield. Hij had het door en klom over me. Hij klemde mijn benen tussen de zijne en begon me te kietelen. Ik kon er echt niet tegen en liet het deken los. Niall lachte omdat hij gewonnen had en zei 1-0. Ik keek hem aan en zei: 'Wacht jij maar. Ik zal je wel terugpakken'. Niall ging van me af en kuste me. Ik maakte me klaar en ging naar beneden. Niall zei; 'Zullen we naar het strand gaan ?' Ik knikte hevig en we stapten de auto in. Max was met ons mee. Na een uur rijden kwamen we aan. Het was wel wat koud. Max wou perse in het water dus die werd kletsnat. Ik trok Niall mee tot aan de rand van het water. We deden onze schoenen uit en gooiden die op het strand. We gingen het water in en ik gooide water op Niall. Hij keek op en gooide extra veel water op mij terug. Ik lachte en duwde hem het water in waardoor hij helemaal nat was. 'Hahaha 1-1.' zei ik. Niall keek me met grote ogen aan en sprong uit het water recht op me af. Ik viel in het water en we deden een soort van watergevecht. Max zwom naar ons toe en we begonnen te lachen. Na 10 min gingen we het water uit en legden we de handdoeken op het zand. We gingen erop liggen en luisterden wat naar muziek. Ik viel in slaap. Niall zag het en trok me in zijn armen. Samen vielen we allebei in slaap.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 14 okt 2014 - 19:38:
awesome!!
kun je me voortaan een melding geven als er een nieuw hoofdstuk opstaat??
XX