Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Can i be saved (AF) » =Chapter XXXVI=

Can i be saved (AF)

16 okt 2014 - 18:39

2721

8

462



=Chapter XXXVI=

Image and video hosting by TinyPic

=Jake=

Ik heb Lindy veilig in mijn armen. 'More than a woman' ken ik helemaal uit mijn hoofd. Ik vind dat echt een mooi nummer. Ik kijk even naast me en zie Mischa met Lucy schuifelen. Ik glimlach en steek even zijn duim op naar hem. De hele dag probeert hij haar aandacht al te krijgen.
,,Heel erg bedankt Jake." Ik kijk Lindy aan.
,,Waarvoor?"
,,Dat je Daniel wegstuurde. Ik wist helemaal niet wat hij van plan was. Jij vertrouwde hem al de hele tijd niet."
,,Hé, ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen. Ik zal altijd voor je opkomen."
,,Ja en wij ook." Kyle, Kay, Emma en Shailene kijken haar aan.
,,Dank je wel."
,,Zullen we nog een keer de zee in?" Ryan kijkt iedereen aan.
,,Ja als groep!" Roept Mischa en staat al klaar.
,,Het water is hartstikke koud!" Roept Emma.
,,Dan doen we toch net zoals Lindy en Jake?" Zegt Kyle. Ik begin te lachen.
,,Ja als je gaat zoenen blijf je wel warm." Zegt Ryan en knipoogt even naar Briana.
,,Dan moeten alleen de stellen het water in." Ik kijk Mischa aan.
,,Dan hoor jij er ook bij samen met Lucy." Allebei kijken ze weg omdat ze moeten blozen.
,,Dus gaan we dan als groep? Gewoon met z'n allen?" Nola kijkt ons nu aan. Ik kijk naar Lindy. Ik ga niet als zij niet wilt.
,,Ja ik ga ook mee." Zegt Lindy en gaat naar Nola, Shailene, Emma, Lucy, Sarah en Nina. Ik loop naar Kay, Ryan, Jesse, Mischa, Kyle en Rudy. We gaan met z'n allen op een rij staan en we beginnen tegelijkertijd te rennen. Kay en ik gaan voor de groep uit en duiken er in. Als de rest er ook in is en ik weer boven kom, kijkt Nola me aan.
,,Wat?"
,,Doe nou voorzichtig met je wond!" Roept ze. Even kijk ik er naar, maar hij is niet open.
,,Hij is toch niet open?"
,,Gelukkig niet, maar je sprong wel erg hard het water in. Zelfs Lindy schrok ervan." Lindy komt naar ons toe gezwommen.
,,Sorry schat." Ik geef haar snel een kus. ,,Ik zal je er de volgende keer ingooien, dan val ik op iets zachts." Ik begin te lachen en ze gooit water in mijn gezicht.
,,Weet je wat we ook kunnen doen." Zegt Nola. Iedereen kijkt haar aan en heeft aandacht voor haar.
,,Nou?" Emma kijkt haar aan.
,,Ik heb nog twee grote tenten. Als we die opslaan op het strand kunnen jullie allemaal hier blijven slapen. Dan hebben we een jongens tent en een meisjes tent of zo. Dan lijkt het net alsof we kamperen."
,,Cool!" Roept Mischa.
,,Ja 's nachts stiekem uit de tent en naar de meiden om te pesten." Zegt Kay en geeft Kyle een high five.
,,Ik slaap liever samen met Lindy op mijn kamer." Zeg ik even zachtjes tegen Nola.
,,Kan ook." Ze geeft me een knipoog. ,, Als jullie maar geen lawaai maken. Je weet hoe Kay en Rudy zijn."
,,Die komen er echt niet in. En trouwens Kay is toch teveel met Phoebe bezig en Rudy met Liv."
,,Ja en jij met Lindy." Zegt Mischa en maakt zoengeluiden. Nola en ik duwen hem kopje onder.
,,Bemoei jij je nou maar met Lucy." Zegt Nola en hij word rood.
,,You go girl!" Elle geeft haar een knipoog en begint te lachen.
,,Maar is het een goed idee?" Nola kijkt de rest aan en iedereen knikt.
,,Kampvuur en liedjes zingen." Zegt Britt.
,,Enge verhalen vertellen."
,,Tony!" Roepen bijna alle meiden.
,,Wat?"
,,Geen enge verhalen. Een kampvuur hoort romantisch te zijn." Zegt Shailene.
,,Ik ben heel romantisch!" Nu begint iedereen te lachen. Hij is dus totaal niet romantisch. Britt vind hem leuk, maar niet als hij romantisch probeert te doen.
,,Wat ga jij doen bij het kampvuur Lindy?" Nina kijkt haar aan en opeens zijn alle ogen op haar gericht.
,,Uhm, ik denk muziek luisteren, meezingen en verhalen vertellen zijn ook niet slecht.”
,,Dus je kan tegen griezelverhalen?”
,,Ja maar niet al te enge.” De jongens juichen en Lindy schiet in de lach. We gaan verder het water in en sommige kunnen niet meer staan. Lindy komt naar me toe zwemmen en klimt op mijn rug. Ik val achterover en Lindy gaat mee. Als ik boven kom, geeft ze me een tik en lacht. Nola loopt het water uit en naar binnen. De rest gaat er ook uit en gaat op de handdoeken zitten. Nola komt al snel terug met de tenten.
,,Jake, Kay, Jensen en Ryan, help even mee.” We knikken en lopen naar Nola en helpen haar.

Na een tijdje staan de tenten en worden er slaapspullen in gelegd door Nola. Als dat allemaal klaar is lopen we naar het kampvuur en Ryan steekt het vuur aan. In het begin lukt het half maar al snel is het gelukt. Ik ga langs Lindy zitten en sla mijn arm om haar heen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en pakt mijn andere hand vast. Jesse loopt naar de draaitafel en draait 'take my breath away'. Hij komt terug gelopen en gaat langs Elle zitten.
,,Dus iemand een griezelverhaal?” vraagt Lindy en Kay knikt. Hij staat op en schraapt zijn keel. Hij begint een verhaal en de meeste meiden beginnen te gillen. Lindy en Nola daarentegen schieten in de lach.
,,Wat? Was het niet eng?”
,,Nee haha, zo'n verhaal hadden we vroeger al vaker gehoord, dus is het niet eng.” Zegt Nola lachend. De rest lacht ook en de muziek gaat over naar een ander nummer. Jesse heeft dus een cd aangezet, slim.
,,Wat doen wij vanavond?” Fluister ik in Lindy's oor.
,,Wat bedoel je?”
,,Gaan we naar mijn kamer of in de tenten?”
,,Ik wil best wel in de tent slapen.” Ik zet een pruillip op. ,,Anders kom ik wel bij jou liggen.”
,,Ik kom wel bij jou liggen, ik denk niet dat je bij de jongens wilt.”
,,Maar vinden de meiden dat dan wel goed?”
,,Die slapen heel diep, behalve Nola. Als je me een berichtje stuurt als ze slapen, kom ik naar jou tent oké?” Ze knikt en ik geef haar een kus. Gelukkig, zo hoef ik haar niet nog een nacht te missen. De avond verloopt vol muziek, verhalen en romantiek. Volgens mij hebben Jesse en Elle zelfs een relatie. Het word steeds later en donkerder. Een paar zijn al gaan slapen, die waren moe. De enige die nog zitten, zijn Lindy, Nola, Jesse, Elle, Kay en ik. De muziek is aangebleven tot nu toe. Uiteindelijk is iedereen weg en zijn Lindy en ik nog over. ,,Zouden de meiden al slapen?” Lindy haalt haar schouders op. Ze gaat op mijn schoot zitten en ik sla mijn armen om haar heen zodat ze niet valt. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik kijk naar het vuur. Zo kan ik altijd wel blijven zitten. Na een tijd staat Lindy op en loopt naar de tenten.
,,Iedereen slaapt al.” Fluistert ze en wenkt me. Ik loop naar haar toe en ze loopt naar haar bedje. Ik ga liggen en Lindy wil gaan liggen, maar als ze net zit, gaan Nola's ogen open.
,,Wat doe je hier Jake?”
,,Slapen, vind je niet erg toch?”
,,Nee natuurlijk niet. Als er maar niks gebeurd in de tent.” Ze geeft me een knipoog. ,,Ik denk dat de anderen het ook niet erg vinden.” Ik glimlach en Lindy gaat liggen. Nola geeft haar een luchtkus en gaat weer slapen. Lindy ligt met haar rug naar me toe en ik sla mijn armen om haar heen. Ze pakt mijn handen vast en gaat nog dichter tegen me aanliggen. Ik geef haar nog snel een kus en ga dan liggen. Al snel voel ik mijn ogen zwaarder worden en val ik in slaap.

=Nola=

Als ik de volgende dag wakker word ben ik niet de enige. Rondom Lindy en Jake zitten Sarah, Emma en Shailene.
,,Goedemorgen." Zeg ik zachtjes.
,,Goedemorgen." Fluistert Emma en komt naar me toe. ,,Wat zijn ze lief hé?" Ik knik. ,,Ik ben benieuwd wat de andere meiden doen als ze hem zien. Niet iedereen is zo als ons natuurlijk."
,,Komt wel goed." Ik sluit weer even mijn ogen en de meiden gaan in hun bedden liggen. Dan word Eva wakker. Ze ziet Jake en begint dan te gillen. Ik probeer haar nog stil te houden, maar dat lukte niet. Ze snapte mijn gebaren niet. Jake schrikt wakker en valt van het bedje af. De rest is nu ook wakker en komen om hun heen staan.
,,Jake, wat doe jij hier?!" Roept Dena.
,,Volgens mij heb je dat wel gezien." Zeg ik tegen haar en moet lachen.
,,Nola dit is toch niet grappig. Die jongens tent is er niet voor niks." Ja, Sarah is nooit een ochtendmens geweest en zeker niet als je wakker word door het gegil van Eva. Dan kan niemand meer slapen.
,,Kom op. Jake en Lindy zijn gewoon verliefd. Laat ze toch lekker!" Ik val met mijn rug terug op mijn bedje. Wat een gedoe!
,,Ja maar ik wil mezelf omkleden. Jake alsjeblieft ga weg." Eva kijkt hem aan en hij knikt. Ja die wilt geen ruzie krijgen. Ik zie hem weglopen met zijn hand bij zijn zij. Snel sta ik op en loop de tent uit.
,,Jake gaat het?"
,,Ja."
,,Heb je pijn?"
,,Nola geen zorgen. De wond is niet open, daarvoor kwam je toch?"
,,Ik zag je met je hand op je zij de tent uitgaan, dus ja maakte ik me even zorgen dat hij open was doordat je van bedje gevallen was. Als de wond pijn doet, moet je even de zee in gaan dat zoute water heelt het dan weer." Jake knikt en trekt zijn shirt uit. Hij rent de zee in. Zie je wel! Hij had pijn, maar dat geeft hij nooit toe.

Niet veel later komen de andere meiden naar buiten inclusief Lindy. Ook de jongens zijn wakker. Mischa gooit Lucy de zee in.
,,Waar was dat goed voor?" Roept ze. Ik begin te lachen. Toch leuk om te zien hoe anders iedereen 's ochtends is. Meer jongens gooien meiden erin. Lindy kijkt mij aan.
,,Was de wond open?" Ze kijkt echt heel bezorgd. Ik schudt mijn hoofd en sla mijn arm om haar schouder.
,,Jake is in orde. Hij had wel een klein beetje pijn. Maar die is nu wel al over volgens mij." Ik wijs naar Jake die met Kay het water uitkomt. Ik zie Lindy naar zijn sixpack kijken. Jake en Kay komen naar ons toe.
,,Moeten we je nog helpen met een ontbijt Nola?" Kay slaat een arm om mijn schouders. Kay is echt een van mijn beste vrienden. Hij ziet dat ik het jammer vind dat Zayn er niet is en vermaakt me daarom met zijn gezelschap en helpt me waar nodig.
,,Je bent lief Kay, maar ik heb wel meer handen nodig haha. Ik moet voor ons allemaal wat maken. Voor tweeëndertig mensen dus."
,,Komt voor elkaar. Kyle, Ryan, Emma, Sarah en Matthew hebben al gezegd dat ze je best willen helpen."
,,Dan gaan we nu wat maken." Zeg ik en trek Kay mee, zodat Lindy en Jake alleen kunnen zijn.

=Lindy=

Jake staat voor me en trekt me naar zich toe. Ik leg mijn handen op zijn borst en kijk hem aan.
,,Je had pijn hé?"
,,Heeft Nola je dat verteld?" Ik knik. ,, Schatje, ik had maar een beetje pijn. Het was niks. Ik zou het zo over doen. Met jou slapen is alles wat ik wil, voor altijd." Zegt hij en strengelt zijn vingers in de mijne.
,,Ik ook met jou. Ik denk dat we Nola's advies op moeten volgen en gewoon die meiden moeten negeren."
,,Die meiden boeien me niet." Ik kijk hem aan. Zit hij ze nou af te kraken? ,,De enige die me boeit ben jij." Zegt hij en zoent me. Ik sla mijn armen om zijn nek en zijn handen rusten op mijn heupen. Dit doen we echt elke dag, maar dat wil ik ook zo houden. Ik kan niet meer zonder Jake. De hand van Jake verplaatst zich en gaat heel even onder mijn shirt. Ik voel hem glimlachen tegen mijn mond aan. Ik ga op zijn schoot zitten en vraag toestemming. Hij geeft die en onze tongen vinden elkaar heel snel. We gaan helemaal op elkaar in en niemand die ons stoort. We zouden nu ook terug naar de tent kunnen gaan en daar verder gaan, maar ik heb zo'n vermoedde dat er straks iemand tussen ons in komt. Ik merk dat Jake ook meer wilt. Ik stop even met zoenen, pak zijn hand en trek hem omhoog. Uitdagend kijk ik hem aan en trek hem mee terug de tent in. Volgens mij heeft Nola ons gezien dus die zorg wel dat niemand naar binnen komt. Jake kijkt me aan en zijn ogen kleden me al uit. Hij stapt naar voren en trekt me naar zich toe, heel dicht tegen hem aan. Hij zoent me in mijn nek en de rillingen gaan over mijn lichaam. Mijn favoriete plekje en alleen Jake mag me daar zoenen. Ik sluit mijn ogen en Jake zoent me een paar keer in mijn nek. Ik open mond ogen weer en ga met mijn hand door zijn haar. Hij zoent me vol passie en legt me heel voorzichtig op het bedje neer. Ik trek zijn shirt uit en hij de mijne. Hij gaat met zijn hand op mijn borsten en kneed ze zachtjes. Een kleine kreun is te horen bij mij, maar meer omdat dit zo goed voelt. Zijn handen glijden af en hij trekt het broekje ook uit, samen met mijn onderbroek. Ik ben nu helemaal uitgekleed, Jake bijna. Ik trek nu ook alles bij hem uit en we zoenen elkaar weer vol passie. De vonken vliegen ervan af. Jake en ik beginnen elkaar nu wilder maar toch geliefd te zoenen. Ik leg mijn handen alvast op zijn rug. Hij komt naar mijn oor met zijn mond en fluistert zwoel: ,,Ik wil je." Weer gaan er duizend rillingen over mijn lichaam.
,,Je hebt me al." Fluister ik en bijt even op mijn lip. Ik zet mijn nagels in zijn rug als hij zachtjes bij me naar binnen gaat. We bewegen nog net zo wild als net en ik sluit mijn ogen weer van genot. Bijna tegelijk komen we klaar en Jake gaat van me af. Hij gaat naast me liggen op z'n zij en kijkt me lachend aan.
,,Je bent echt geweldig!" Zegt hij en ik glimlach.
,,Dank je. Gelukkig zijn we niet gestoord." Hij slaat zijn arm om me heen en ik ga met mijn hoofd op zijn borstkas liggen. Dit kan ik altijd wel doen. Jake is mijn vriend en dat zal altijd zo blijven. Ik hoor van buiten een fluit en kijk op. ,,Volgens mij is het ontbijt klaar.” Jake knikt en we staan op. We kleden ons aan en als we net buiten de tent staan, tilt Jake me op en neemt mee naar binnen. Als we binnen aankomen horen we de meeste 'ahw' roepen en ik hoor Emma en Shailene erboven uit. Die twee zijn goede vriendinnen geworden. Jake gaat zitten en zet me op zijn schoot. Ik pak wat eten en begin te eten. Als ik het op heb, kijk ik Jake aan. ,,Blijft iedereen vandaag ook nog, of gaat iedereen?” Hij haalt zijn schouders op en kijkt Nola aan.
,,Ik denk dat iedereen gaat.” is Nola's antwoord. De rest stemt in en de meeste staan al op. Die hebben al gegeten. Ze pakken hun spullen en Nola, Jake en ik nemen hun mee naar buiten. Snel wisselen ze nummers met me uit en vertrekken.
,,Lindy, die blijven lang contact houden hoor. Hoelang ken ik hun al? Drie, vier jaar.” Zegt Jake en ik grinnik. Dat word nog eens leuk. Als we binnen aankomen zijn alleen Rudy, Jesse, Emma en Elle hier nog. Als ze hun eten ophebben, vertrekken ze ook. Ik loop naar het strand en begin alvast alle bedden op te ruimen. Daarna breek ik samen met Nola en Jake de tenten af en ruimen de spullen op totdat het er schoon uitziet.
,,Nola, komt Zayn vandaag nog?” Vraag ik terwijl ik langs haar naar binnen loop. Ze knikt en krijgt een glimlach op haar gezicht. Die twee zijn ook smoorverliefd op elkaar. Als alles binnen ook is opgeruimd, ploffen we op de bank neer. Niet lang daarna gaat de bel en sprint Nola naar de deur. Ik ga tegen Jake aanleunen en bekijk diegene die binnen komt. ,,Hé Zayn.”
,,Hé Jake, maat!” Zayn en Nola komen langs ons op de bank zitten.
,,Heb je nu veel nummers gekregen?” Vraagt Nola aan mij.
,,Ja, van iedereen behalve Daniel, maar die hoef ik ook niet.” Ze haalt opgelucht adem. Dat snap ik ook wel.


Reacties:

1 2

williewortel
williewortel zei op 22 okt 2014 - 16:12:
Mooi, sorry ik sliep het weekend niet thuis haha en ben pas vandaag thuis


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 18 okt 2014 - 23:11:
awesomeee!
late reactie, sorry
xoxo


Nynlufx
Nynlufx zei op 17 okt 2014 - 22:26:
Weee (: snel verderr!!!
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 17 okt 2014 - 8:49:
Leuk
Xx


Ashley1D zei op 16 okt 2014 - 21:52:
Verder!