Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond] » >H28<

A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond]

18 okt 2014 - 21:47

863

6

1265



>H28<

Image and video hosting by TinyPic Enjoy ;)

Als ik de volgende dag wakker word is het tien uur 's ochtend. Bij Miley is het nu dus al vier uur 's middags. Echt ongelooflijk dat we zo ver weg uit elkaar zijn. Zal ik haar alvast appen over wat er gebeurd is? Is ze niet aan het repeteren? Ik kan het proberen en klik op haar whatsapp.

Lina: Zus, ben je aan het repeteren of heb je tijd voor me?

Er staat dat ze voor het laatst online is geweest om twee uur vanmiddag. Zou ze zo lang aan het repeteren zijn? Ik hoor een klein kreuntje naast me en merk dat Louis wakker word. Ik leg mijn mobiel op het nachtkastje en geef hem een kus. 'Met wie was je aan het appen?' hij kijkt me verbaasd aan.
'Miley. Ik wil haar vertellen wat er gebeurd is gisteren en hoe erg ik haar mis.'
'Lina, ze mist je ook heel erg.'
'Ja maar ik wil haar zo graag weer zien en vasthouden.'
'Heeft ze al terug geappt?'
'Nee ik denk dat ze aan het repeteren is, bij haar is het nu vier uur 's middags.'
'Nou wij beginnen nog niet, zin om mee te gaan naar het strand of de stad te bekijken?'
'Word je dan niet herkend?'
'Ja maar iedereen weet nu toch al dat ik hier ben, dus maakt niet uit. Miley appt heus nog wel, zij kan jou ook niet missen.' Dan gaat mijn mobiel af en ik pak hem meteen.

Miley: Heey zusje. Ik ben aan het repeteren ja. Is het heel belangrijk?
Lina: Heel belangrijk is het niet. Ik ga vandaag met de jongens en Skyler naar het strand, ik ben om vier uur thuis denk ik, tien uur vanavond jou tijd, ik zeg het dan wel.
Miley: Sorry dat ik nu even geen tijd heb schat. Morgen kunnen we de hele dag appen als je wilt. Lysfm!* Xx
Lina: Succes met repeteren en met de show straks! Lysfm2!** Xx


Ik leg mijn mobiel weer op mijn nachtkastje en ga weer even met mijn hoofd op Louis' borst liggen. Na een paar minuten besluit ik op te staan en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en sta onder, als opgewarmde, stralen van de douche. De stralen lopen langs mijn lichaam af. Terwijl ik mijn haar was dwalen mijn gedachtes af naar gisteravond. Wauw. Gewoon één woord, wauw. Louis is zo zorgzaam voor me. Hij wist dat het mijn eerste keer was, dus wist hij wat ie deed. Argh, ik houd zoveel van hem!
Als ik mijn haren en lichaam heb gewassen zet ik de douche uit en stap eronder uit. Ik droog me af en wikkel de handdoek om mijn lichaam. Ik loop naar de kamer en naar mijn koffer. Aangezien we aar steeds een nacht in een hotel blijven, neem ik niet de moeite om mijn koffer uit te pakken. Ik pak er een bloesje uit met een zwarte skinny jeans, met daaronder mijn zwarte vans. Ik kleed me om en droog mijn haar af. Mijn haar de ik een losse vlecht en pak mijn rugtas. Die vul ik met mijn bikini en handdoeken voor iedereen. Ook neem ik de moeite voor Louis om zijn zwembroek erin te proppen. We kleden ons daar wel om. Komt goed. Ik gooi de rugtas over mijn schouder en loop ermee naar het woongedeelte. Iedereen wacht op me aan tafel met roomservice. Lekker luxe! 'Goedemorgen.' word er gemompeld door iedereen. Ik grinnik en schuif aan tafel tussen Louis en Skyler in. Skyler heeft me een pot in mijn zij en geeft me een uitdagende blik. Heel lichtjes knik ik en een grote glimlach verschijnt op haar gezicht. Glimlachend schud ik mijn hoofd en pak wat te eten. Hopelijk dat Louis de scène tussen mij en Skyler niet heeft gezien. 'Gaan we naar het strand vandaag?' vraag ik na een lange stilt. Iedereen stemt in en we eten verder.
Zodra iedereen klaar is loopt iedereen weg behalve ik. Ik ben klaar. Ik ruim alles op en de kar zet ik in de hal. Ik loop terug naar het kleine keukentje en pak wat te drinken. Ik schenk mijn glas in en net als ik de fles neerzet voel ik twee sterke armen om me heen en ik kijk op. Ik kijk recht in de ogen van Louis en glimlach. 'Dus, hoe vond je het eigenlijk?' vraagt hij best verlegen. Ik draai me om en leg mijn lippen op die van hem en als snel zoent hij me vol passie terug. Ik trek me langzaam terug en kijk hem weer aan. 'Heb je je antwoord?' grinnik in. Hij knikt en geeft me nog een kus.
'Heb je alle spullen al gepakt?'
'Ja ik heb mijn zwemkleding, die van jou en alle handdoeken. Eten en drinken neem ik niet mee, daar hebben ze vast wel een bar of zo met eten en drinken.' Hij knikt en loopt weer terug naar de slaapkamer. Ik ruim mijn glas op en wacht op de bank totdat iedereen er is.

__________
Sorry voor kleine hoofdstuk, volgende word langer!
Ik weet niet, ik denk dat ik rond de 40 hoofdstukken wil gaan eindigen, wat vinden jullie?

-X-
Loveyou my lovely readers!


<3


*Lysfm! = Love you so f* much!
**Lysfm2! = Love you so f* much 2!


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 21 okt 2014 - 0:10:
Volgend hoofdstuk vanavond!!


x1Dx
x1Dx zei op 20 okt 2014 - 23:26:
Super leuk!
snel verder! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 19 okt 2014 - 20:18:
100 hoofdstukken!!!!!!
hihi snel verder!!!!!
XX


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 19 okt 2014 - 18:16:
Leuk!! X


Anne
Anne zei op 18 okt 2014 - 23:21:
50 of 60 hoofdstukken!!
In ieder geval meer dan 40!!
xxxxxxxx