Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my life white one direction » 4

my life white one direction

3 nov 2014 - 16:58

313

1

177



4

,ik ben verlieft op Niall Horan " denk ik in mijn eigen "uuh- meschien een beedje"zeg ik
"Loren, we zijn hier nog maar een dag en we zijn al verlieft en dan wel op 2/5 one direction " zegt Emma. "Klopt maar hij is vast niet op mij,uh-wat heeft het ook voor zin ik moet hem vergeten en mijn gevoelens verzetten" zeg ik. Emma kijkt me met grote ogen aan "WAT- heb je niet gezien hoe hij naar je keek, hij is smoorverlieft op je " zegt Emma. Ik begin te blozen. "Ooh kleine Loren bloost " zegt ze kneipt zachtjes in mijn wang alsof ik een kleuter ben " he-ik ben wel ouder als jou,en groter" zeg ik lacherig . Er word op de deur geklopt en Emma doet open "komen jullie nog" hoor ik Liam vragen. " oh ja hoor " zegt Emma. Ik kom er aan gelopen pak mijn tas en.loop naar de lift. De jongens lopen achter mij aan. Louis komt langs me lopen en gooit zij arm over mijn schouder. "Vertel eens wat vind je van Naill , en eerlijk " vraagt hij. "Oh nee hij mag niet weten dat ik verlieft ben op Niall" denk ik " uuh-wel aardig " zeg ik zacht. "Oke" zeg hij "want hij ziet je denk ik wel zitten" zeg hij. Ik begin te blozen .louis loopt weer terug naar de anderen en ik ga langs Emma lopen "Emma,het gaat allemaal zo snel, we kennen ze nog maar pas en ik word verlieft op Naill en.dan.komt louis naar me en.zegt dat Niall me wel ziet zitten.wat moet ik nou doen " vraag ik aan Emma. Uuh-zeg het hem-duuh. " zegt ze "nee echt niet dadelijk vind hij me helemaal niet leuk" zeg ik snel. Loren hij is smoor verlieft op je. Zeg Emma en loopt naar harry. Niall komt op me afgelopen hij pakt mijn hand en sropt met lopen " Loren, ik moet je iets vertellen ....


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 19 okt 2014 - 19:45:
Ooohhhhhhh