Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » standalone persoonlijk » 9.LindjeX1DX{3}-->Ashton Irwin

standalone persoonlijk

23 okt 2014 - 9:08

1358

2

353



9.LindjeX1DX{3}-->Ashton Irwin

Image and video hosting by TinyPic

Ik doe mijn haren in een staart terwijl ik door de warme straten van Sydney loop. Het is bloedje heet en ik ben op weg naar de stad. Daar is het tenminste kouder en kan ik leuke jongens spotten. Ik loop langs het park en zie een paar jongens voetballen. Ik besluit om er maar even naartoe te gaan. Gewoon om te kijken of er wat leuks tussen zit. Zodra ik dichterbij kom zie ik dat het de jongens van het voetbalteam zijn van school. Ik draai me gelijk om en loop weer terug richting de stad.

Ik heb dus echt geen zin in een paar van mijn exen die me weer voor slet en hoer gaan uitmaken. [A/N:BEN JE ECHT NIET BABE!!!!!!!!!] Alleen maar omdat ik met jongens flirt en af en toe met ze zoen. Maar hallo moeten hun maar niet met mij gaan flirten, daar reageer ik nou eenmaal op. Er komen wat skaters voorbij die me aanstaren en ik glimlach lief naar ze. Ik heb echt een zwak voor skaters, drummers noem maar op.

Ondertussen ben ik bij de stad aangekomen en snel loop ik het winkelcentrumpje in. De deuren sluiten achter me en ik geniet even van de koele lucht. Ik loop richting de CoolCat. Ik loop naar binnen en zie een bordje met sale hangen. Yes. Gelijk loop ik erop af en kijk of ze nog iets leuks hebben. Ik zie allemaal leuke jurkjes en shirtjes, topjes. Ik pak van alle leuke dingen mijn maat en loop naar de paskamers. Ik doe het eerste jurk aan en loop naar de spiegel die aan de muur hangt terwijl ik zachtjes meezing met het nummer dat aanstaat.

Ik draai een rondje en hoor gefluit. Verschrikt kijk ik op en zie een, twee, drie, vier jongens staan. Ze hebben allemaal een capuchon op en je kan hun gezichten maar half zien doordat ze allemaal een zonnebril ophebben. ‘Staat goed.’ Zegt er een met bruine krulletjes en een bandana. Ik bloos licht terwijl ik snel het pashokje weer inga. Als ik een shirtje en een broekje aanheb en weer naar de spiegel loop zie ik ze diep in gesprek zijn met ik denk de krassere. Ik draai me om en kijk naar de achterkant van het shirt. Vanachter is het half open en je kan mijn schouders/schouderblaren goed zien.

Na een tijdje heb ik alles gepast en alles staat leuk. Ik loop het pashokje uit met de kleren in mijn handen en loop naar de kassa. Ik betaal alles en ik loop de winkel weer uit. Ligt het aan mij of is het opeens veel drukker. Ik loop gewoon door terwijl ik allemaal meiden ‘OMG 5 SECONDS OF SUMMER IS HIER!’ hoor roepen. Ik besteed er niet veel aandacht aan. Ik ken wel een paar nummers maar de gasten zelf ken ik niet echt.

Ik zie een ijskraampje en ren er onderhand bijna op af. Ik heb gewoon zo’n zin in ijs. Ik bestel een hoorentje met 1 bol straccetella, 1 bol aardbei, 1 bol snicker, 1 bol mars, 1 bol witte chocolade [VREETBEEST! NU WIL IK EEN IJSJE MET 6 BOLLETJES] en betaal zodra ik mijn ijsje heb. Ik ga op een bankje zitten en zie en podium staan met een drumstel en 3 microfonen. OMG DRUMSTEL ER IS DUS EEN DRUMMER! Ik ga wat beter op het bankje zitten zodat ik het concert beter kan zien.

Niet veel later komen er 4 jongens het podium opgerend. ‘Hey Sydney. Are you ready to have a good time?’ Roept er een terwijl hij achter zijn drumstel gaat zitten. Alle meiden en jongens die er staan beginnen heel hard te gillen en ik lik tevreden aan mijn ijsje. Ik heb perfect uitzicht.

‘Voordat we gaan beginnen heb ik een vraag aan dat meisje daar.’ Ik schrik op en kijk naar de drummer die met zijn drumstok naar mij wijst.
‘Kom ff het podium op.’ Hij wenkt me en ik schud wild mijn hoofd. Is hij gek ofzo? ‘Dan doen we het zo!’ Hij staat op en rent het podium af richting mij.
‘Wat is je naam?’
‘Lindy.’
‘Lieve Lindy wil je alsjeblieft even het podium mee op.’ Hij pakt mijn hand en trekt me omhoog. Allerlei meiden werpen boze blikken naar me. ‘Ik ben Ashton, paarse haar is Michael, blond haar is Luke en met zwart haar is Calum.’ Ondertussen zijn we bij het podium aangekomen en ik heb net mijn ijsje opgegeten.

‘Nou ik heb jou wel horen zingen hoor dus ik wil dat jij het eerste nummer voor ons zingt. En het 2de ding. Waar had jij dat ijsje vandaan?’
‘Never dat ik dat ga doen. En dat kraampje daar.’
‘En als wij meezingen doe je het dan wel?’
‘Jij gaat echt niet van gedachten veranderen he?’Ik kijk naar Ashton die met zijn hoofd nee knikt en kuiltjes in zijn wangen krijgt.
‘Ugh okay dan.’
‘Yay. Dus Lindy zingt met ons Amnesia.’
Hij tikt met zijn drumstokjes en begint te drummen. Er wordt een Microfoon doorgegeven aan mij.

I drove by all the places we used to hang out getting wasted
I thought about our last kiss how it felt the way you tasted
and even though your friends tell me you're doing fine
and you're somewhere feeling lonely even though he's right beside you
when he says those words that hurt you do you read the ones I wrote you?
sometimes I start to wonder, was it just a lie?
if what we had was real, how could you be fine?
'cause I'm not fine at all

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
and the dreams you left behind you didn't need them
like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
forget about the stupid little things
like the way it felt to fall asleep next to you
and the memories I never can escape
'cause I'm not fine at all

the pictures that you sent me they're still living in my phone
I admit I like to see them all alone I feel alone
all my friends keep asking why I'm not around
it hurts to know you're happy and it hurts that you're not mine
it's hard to hear your name when I haven't seen you in so long
it's like we never happened, was it just a lie?
if what we had was real, how could you be fine?
'cause I'm not fine at all

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
the dreams you left behind you didn't need them
like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
forget about the stupid little things
like the way it felt to fall asleep next to you
and the memories I never can escape

if today I woke up with you right beside me
like all of this was just some twisted dream
I'd hold you closer than I ever did before
and you'd never slip away
and you'd never hear me say

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
the dreams you left behind you didn't need them
like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
forget about the stupid little things
like the way it felt to fall asleep next to you
and the memories I never can escape
I'm not fine at all




Paar maanden later
Ik loop samen met Ashton over het strand terwijl hij zachtjes try hard zingt. Na maanden heeft hij me eindelijk op date durven vragen.

I play guitar but she's into drummers

Hij draait zich naar me toe en verstrengelt onze handen. ‘Lindy je weet toch wel dat ik van je houd.’
‘Ik weet het Ash.’
‘Ik bedoel het niet het vriendschap houden van maar het verliefd zijn houden van. Lindy sinds de eerste keer dat ik je zag in de coolcat met het geweldige jurkje wat je nu aanhebt viel ik als een blok voor je.
Lieve lieve Lindy wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?’
‘Heel graag Ashton.’
Hij krijgt de kuiltjes in zijn wangen waar ik zo van hou en dan drukt hij zijn lippen op die van mij.’

-------------------------
hope you like it!!
als je er nog een wil/vervolg
vul dan gewoon het lijstje in
xx


Reacties:


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 22 okt 2014 - 22:03:
Nicee!
Xx


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 22 okt 2014 - 22:01:
Omg dit is te schattig!
Omg.. I.. just.. I'm.. I.. Uhm.. I'm.. Dead!
Omg thank you so much babe!!