Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Benji & Joel » xD

Benji & Joel

26 mei 2009 - 19:44

316

1

179



xD

Benji heeft Joel voor de gek, Joel word boos. xD

‘Benji!’ roept Joel. ‘Ja Joel!’ antwoord ik. ‘Wat heb je nou weer gedaan?’ roept Joel. Ik hoor dat hij in zijn slaapkamer zit, nu ik beter luister. Ik hoor hem vloeken. Ik grinnik. Wat heb ik gedaan bij mijn tweelingbroer? Nou, ik heb zijn kamer veranderd. Zijn slaapkamer is altijd zwart met zo’n zilver/metallic kleurtje. Zijn dekens zijn ook altijd zwart. Ik vond dat hij wel eens wat anders nodig had, het werd saai. Ik heb dus nu zijn kamer roze geverfd en een My Little Pony dekbed op zijn bed gelegd. Blijkbaar waardeert hij dat niet. Ik loop naar zijn kamer. ‘Jeez Benji! Word volwassen!’ zegt hij boos. Zijn hoofd loopt rood aan. ‘Joel, doe even rustig. Je hoofd word zo rood als een tomaat. En rood past nou niet bepaald bij roze!’ zeg ik lachend. ‘Benji! Ga weg man! Jij zorgt maar dat je aan nieuwe verf komt!’ roept Joel, nog bozer. Hij gaat tegen de muur aan staan. Ik begin nog harder te lachen. ‘Joel, misschien kun je dat beter niet doen!’ lach ik. ‘Waarom niet Benji? Dit is mijn eigen kamer, toch?’ zegt Joel, wat kalmer. ‘Ja, sorry Joel! Kom, we gaan even een eindje wandelen!’ zeg ik, nog steeds lachend. Joel word nog kalmer, zet zich af van de muur en we lopen naar buiten. Elke voorbijganger begint te lachen. Na een tijdje merkt Joel dat hij uitgelachen word. ‘Wat is dit? Heb je wat op mijn rug geplakt of zo?’ roept Joel, hij word weer kwaad. ‘Rustig Joel, ik had toch gezegd dat je niet tegen je muur aan moest gaan staan?’ zeg ik rustig. ‘Mijn bloes.. is toch niet.. roze?’ gromt Joel terwijl hij weer rood aanloopt. Ik knik. ‘Benji, jeez, dit is mijn lí­evelingsbloes!’ roept Joel. ‘Ja dat weet ik, maar ik heb je gewaarschuwd!’ zeg ik, terwijl ik mijn schouders ophaal, omdraai en terug naar huis ga.


Reacties:


hilfxmir
hilfxmir zei op 26 mei 2009 - 19:48:
moest ik een broer hebben en het was ook zo'n pestkop zijn, zou hij ook een beetje worden uitgelachen, want zijn zusje had hem een blauw oog gegeven!