Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » { All About Us || rewritten || Harry Styles } » { Chapter 7 )

{ All About Us || rewritten || Harry Styles }

25 okt 2014 - 20:45

593

4

268



{ Chapter 7 )

Sorry! Sorry! Sorry! Ik heb echt alweer een hele tijd niet geschreven. Voor de vakantie was non stop leren want ik moest overgaan waardoor ik in de vankantie alle tijd die ik had aan mezelf besteed heb en aan leuke dingen doen ik had dit echt even nodig. Na de vakantie het schooljaar rustig beginnen lukte niet echt omdat ik er voor moest zorgen dat ik een goede start maakte aan het begin van een zwaar jaar. Maar nu heb ik alles weer zo'n beetje op de rails en was het weer eens tijd voor een nieuw hoofdstukje voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden x

{ Harry pov}

"Ugh, salad! Tonight we eat pancakes" Snel gooi ik de sla terug en ren weg, pannekoeken halen.

"Totally forgot salad is to healty for you guys!" Schreeuwt Emma door de supermarkt heen.

"Very funny Em! Nothing is to healty for One Direction!"

"Except salad! Bijt ze me terug

"You're not going to win this it is 5 against 2."

"But..."

"No buts, pancakes don't make you look fat. And you need to eat enough your scars and foot need to heal." En ik pak het pak uit het schap en gooi hem in het wagentje.

"Okay, you win, again!" Zegt ze lachend

Ze is echt schattig als ze lacht. Ik wou dat ze die lach vaker kon laten zien. Dat ze gewoon weer gelukkig is met zichzelf. En daar zullen we haar mee moeten helpen maar het gaat ons lukken hoe moeilijk het ook gaat worden.

"Harry!"

"Huh, oh hey!"

"Shall we go to the pay desk?"

"Yeah sure."

Samen rekenen we de boodschappen af en lopen naar de uitgang. Voor we buiten komen zet ik mijn muts op. De paps mogen ons niet zien, omdat we gestopt zijn met de tour vanwege prive-redenen. Als ze een van ons dan zien met een meisje echt not done. Maar daar zullen we het maar niet over nadenken.

"Ready?"

"Yes."

"Okay, shall we go then. You are a bit dreamy today Haz. Is there something going on?"

"No nothing I was just thinking. But yeah lets go." Zeg ik. Ik til Emma over mijn schouder en ren de winkel uit.

"Harry! You little rebel put me down!"

"Hahha no!" En ik ren stug door. Als we bij Emma thuis zijn gooi ik d'r op de bank.

"Thanks Haz! Finally!"

Nog geen vijf seconden later staat Niall al naast me om te kijken wat we eten.

"Yes! Pancakes! Zegt hij en krijgt meteen een twinkeling in zijn ogen. Iedereen moet lachen. En voor ik het weet heb ik geen tas meer in mijn handen en staat Niall in de keuken pannenkoeken te bakken.
Niet veel later zitten we aan tafel. En ik moet zeggen Nialls kookkunsten zijn zo slecht niet eens. Nou zijn pannenkoeken ook geen culinair hoogstandje maar je moet ergens me beginnen toch.

"Maybe we can go out tonight? I heard there was a fair here this weekend, I think it's good for all of us to have some fun. Sitting here overthinking doesn't make the situation better."

"Yeah! Great idea Harry! Hanging around here doesn't make any of us better." Zegt Louis.

"So, I'll call Paul for drivers, is 8 o'clock okay?"

{ Emma POV }

De inhoud van mijn kledingkast ligt verspreid over de vloer. Ik weet echt niet wat ik aan moet. Vanavond gaan we met de jongens naar de kermis. Harry vondt dat we afleiding nodig hadden. Ik ben het wel met hem eens. Maar back to the point, geen idee wat ik dus aan moet doen. Het worden zowiezo lange mouwen ik wil niet telkens herinnerd worden aan mijn littekens.

"Em! Weet jij al wat je aandoet?" Schreeuwt Madison vanuit de kamer.

"Wat denk je Mad? Als jij al niet weet wat je aanmoet, hoe moet ik het dan weten?" Madison is degene die altijd het eerste weet wat ze aanmoet en iedereen kledingadvies geeft en nu weet ze zelf niet wat ze aanmoet.

"Ik denk dat we de auto's maar een uur later moeten laten komen dit gaat ons niet lukken voor 8 uur Em."

"Oke, wacht, ik kom je helpen." En niet veel later hebben we voor elkaar de perfecte outfits uitgezocht.

"Klaar?" vraag ik.

"Jep!"

"Oke zullen we naar beneden gaan dan."

a/n wat er op de kermis gebeurt lezen jullie in het volgende hoofdstukje


Reacties:


1Dtjetanya zei op 25 okt 2014 - 22:36:
Leuk!


Nynlufx
Nynlufx zei op 25 okt 2014 - 21:30:
Cute!!!! Xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 25 okt 2014 - 21:16:
Goed hoofdstuk! X


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 25 okt 2014 - 21:07:
awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xx