Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 11 - Girlsnight

Everyting has changed || Harry Styles

26 okt 2014 - 10:02

473

4

232



11 - Girlsnight

k maak de deur open en wil snel weglopen, maar Harry houdt me tegen.

"Rachel, wacht! Ik weet dat je Luke hebt en dat dit een fout was maar, ik... Ik kan gewoon niet zonder je leven. Ik heb geprobreerd je te vergeten en om iemand te vinden die net zo geweldig was als jou maar ik heb het opgegeven omdat ... Ik kon gewoon niemand vinden zoals jij. Ik heb je nodig. Ik zou er alles aan doen om gewoon weer normaal te leven. Maar dat zal niet gebeuren, alles is verandert. Misschien was het wel mijn fout ... Ik weet het niet. Alles wat ik weet is dat ik een wrak ben en zeker nadat je de scheidingspapieren aan me gaf. Ik ben alleen gelukkig als ik met jou ben of de kinderen. Zelfs de jongens kunnen me niet echt opvrolijken. Misschien is dit wel te veel om je te vertellen nu maar ik wil je terug meer dan ik iets anders wil."

Ik moet vechten tegen de tranen maar het lukt niet dus ik sta daar huilend als een baby, snikkend met mijn hele lichaam. Langzaam loop ik naar Harry toe en geef hem toestemming om me een knuffel te geven en te troosten.

"Wat is er zo fout gegaan dat we allebei niet gelukkig meer kunnen zijn?" Vraag ik terwijl ik mijn tranen wegveeg.

"Ik weet het niet" fluistert Harry.

"Ik denk dat ik nog steeds van je hou." Fluister ik in zijn schouder

"Je hoeft dat niet te zeggen, Rachel, het was een lange dag."

"Maar ik meen het", zeg ik langzaam omhoogkijkend in Harry's ogen. Ik pak zijn gezicht tussen mijn handen en kus hem opnieuw.

"Ik ga naar huis nu, ik moet mijn gedachten op een rijtje zetten, sorry!, zeg ik terwijl ik me terugtrek en naar de auto ren.

Nadat ik Luke heb geprobeerd te bellen voor de zoveelste keer smijt ik mijn telefoon weg en ga naar bed denkend aan Harry.


"Kom op, neem op!” Denk ik terwijl ik Eleanor bel.

"Hey lieverd, wat is er? Vraagt ze in haar happy-stem.

"Ik heb je hulp nodig. Harry vertelde me dat Louis voor Cara zou zorgen en ik iets met jullie meiden kon gaan doen."

"Klinkt goed, zullen we uitgaan?"

"Nee, ik dacht misschien kunnen jullie hierheen komen voor ... Ik weet het niet... een grote sleepover?" zeg ik en ik lach.

"Super! Ik bel Danielle wel. Bel jij dan Perrie en Barbara?" Zegt Eleanor

"Ja, maar Barbara is niet thuis die is op haar laatste zakenreis voordat ze net zwangerschapsverlof gaat.

"Oh, oke dus weer wij vieren samen."

"Ja." Zeg ik glimlachend


De meiden waren er om zeven uur en nu zitten we op de bank als ik begin, oke ... Uhhm ... Ik heb met Harry gezoend gister."

"Dat meen je niet!" Roept Perrie.

"Rachel, waar ben je mee bezig", vraagt Danielle verbaasd.

"Ik... Ik weet het niet, maar het voelde zo goed!"


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 26 okt 2014 - 21:46:
Leuk!!! Snel verder! X


Ashley1D zei op 26 okt 2014 - 17:21:
OOOOOOoooo Ik vertrouwde je Rachel
Verder!!
xx Me


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 26 okt 2014 - 15:29:
awesome!!!!!!!!
xx


xHiimacookie zei op 26 okt 2014 - 14:01:
PAMPAMPAM.

RACHEL GA DAN TERUG NAAR HARRY ALS ZO GOED VOELT.

weer super geschreven

xjes.