Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my life white one direction » 5

my life white one direction

3 nov 2014 - 17:00

851

1

205



5

Sorry dat het zo lang duurde xx

"Maar durf niet ." Zegt Niall. "Niall,je kunt me alles zeggen.Zeg maar wat je wou zeggen" zeg ik. "Oke,nou ik-uh-laat maar het is niet belangerijk" zegt hij."zeker ???" Zeg ik."zeker " antwoord hij. En loopt aan. Ik loop even alleen en stappen dan in de auto. Als ik wil instappen zegt Zayn "loren, ga je aub ff op iemand zijn schoot zitten" "oke is goed" zeg ik terug. Ik kijk even rond en zie harry op zijn schoot kloppen dus ga ik op zijn schoot zitten. We praten de hele rit over allemaal random dingen. maar het valt me op dat Niall stil is. "Hij kijkt steets zo jaloers Of verbeelt ik me dat ? " denk ik. en praat weer verder. "we zijn er !!!!" roept louis. Iedereen stapt uit. We lopen het pretpark binnen. "Oh-daar wil ik in !!" Zegt Niall. "Wie gaat er mee" iedereen knikt nee. Ik heb nog niet geantwoord. "Loren wil je pleas-pleas-pleas mee??" Vraagt hij met een pruillip . "Oke-oke ik ga wel me"zeg ik. "JES!!!!!!" Zegt hij. Hij grijpt mijn arm en loopt richting de atracie. We stappen in. Dan beseffen we beide dat we elkaars hand vast hebben. Hij laat mjn hand snel los en bloost. "Oh hij is zo cute als hin bloost" denk ik. Als de atracie klaar is stappen we samen uit "dat was echt leuk bedabkt dat je mee ging " zegt Niall. "Graag gedaan het was leuk " zeg ik terug. Na 3 uur rondlopen en in atracies gaan vertrekken we naar de auto . Ik ga zonder dat ik het door heb op Niall zijn schoot zitten. hij glimlacht en we begginen met iedereen te praten. Als we bij het hotel aankomen gan we met zijn alleen opgeprot in de lift. "Aaa-harry je staat op mijn voet" roept louis ineens. "Oeps sorry " zegt harry. als we boven aankomen zeggen Emma en ik " doei ". Maar inplaats van een doei terug vraagt louis " blijven jullie anders slapen ? " ik kijk naar Emma die hevig met haar hooft in aan knikken " oke dan " zeg ik. Ik wil naar onze hotelkamer lopen om mijn kleren te pakken maar louis sleurt me bij hun naar binnen " hé-ik moet mijn spullen nog pakken " zeg ik . "Leen maar wat van ons " zegt louis terug " oke " zeg ik. Emma en ik lopen achter de jongens aan. Die uit eindelijk op de bank ploffen. Ik ga tussen Niall en Liam zetten. " Emma kun je even mee naar de keuken lopen " vraagt Liam " uuh-oke " zeg ik . Ik sta op en achter Liam aan richting de keuken. als we er zijn begint hij met praten. " vertel eens ben je verlieft op Nialler ?" Vraagt hij "sireus alweer die vraag , zou ik hem vertrouwen en het tegen hem zeggen, ik denk even na, ik ga het gewoon tegen hem zeggen hij zegt vast niks." Uuh-ja-uuh ik denk het " " maar niks zeggen , tegen niemand " voeg ik er snel aan toe. "ooh cute, ik zal niks zeggen " zegt hij. "Pinkypromes?" Vraagt ik en steek mijn pink in de lucht "pinkypromes " zegt hij en haakt zijn pink ik de mijne " duss... ga je het hem vertellen " vraagt liam "nee ik ken hem nog maar een dag en hij is vast niet verlieft op mij " zeg ik. "Wat ??? Niet verlieft op jou? zag je niet hou jaloers hij was toen je bij harry op schoot ging zitten en hoe hij al de hele dag naar je staat ?" Zeg Laim. ik begin te blozen en kijk naar de grond omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Liam heeft het door en zegt " kom we gaan terug naar de andere"ik knik en we lopen aan. Als je binne komen kijken ze ons vragent aan "niks specials hoor" zeg Liam. "Zullen true of dare spelen?" Vraagt Louis. Idereen stemt in "ik begin!!" roet louis. True or dare ....... Loren" zeg hij en kijkt me vragent aan. "Dare" zeg ik . "Kus Niall 20 seconden" zegt hij . Ik kijk hem met grote ogen aan "het moet " zegt hij dan "okeoke ik doe het " zeg ik. Ik sta op en loop richting Niall. Hij staat op en we staan tegenover elkaar. Ik zet een stap dichter en kus hem. "De 20 seconden zijn al om hoor " zegt zayn. Ik trek me terug en begin te blozen. We gaan verder me spelen.na 1 uur heeft niemand meer zin " ik ga slapen"zegt zayn. Iedereen knikt en welterusten " wacht eens waar moeten Emm en ik slapen ? " vraagt ik "kies maar iemand uit om bij te slapen " zegt Louis. "Ik ga wel bij Harry" zegt Emm. "Oke en jij ?" Vraagt harry." Uuh-ik weet niet " zeg ik "kom maar bij mij ik moet je tog nog spreken" zegt louis. "Oke is goed " zeg ik. Ik kijk naar Niall en zie hem bedroeft kijken."zullen we al gaan slapen " vraagt louis ik knik "dit word een lange nacht me louis en zijn grappen en praatje " denk ik. "Succes hé" zegt harry. "Bedankt" zeg ik . Ik geef iedereen een knuffel en loop dan achter louis aan naar zijn kamer. Als we er zijn beging louis te praten. " ik weet dat je verlieft bent op Niall , geef het maar toe"...


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 31 okt 2014 - 18:29:
aaahhhhhhhhhhhhhhwwwwwwww