Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 19.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

31 okt 2014 - 19:42

895

9

1084



19.

Image and video hosting by TinyPic

Melina pov

Ik open mijn ogen en voel dat ik op iets lig. Ik kijk wat het is en ik zie dat het Lukes borst is. Ik pak mijn telefoon en kijk naar de tijd.
10:00
Ugh nog veel ste vroeg. Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst en sluit mijn ogen. Terwijl ik mijn ogen dichtheb gaan mijn gedachten naar gisterenavond. Luke was zo geweldig en zorgzaam. Wacht hebben we het veilig gedaan of moet ik straks de pil nog pakken? Ik vraag het straks wel aan Luke.

Zodra ik mijn ogen weer opendoe voel ik iemand naar me staren en ik voel een kus op mijn voorhoofd.
‘Hey beauty.’
‘Hi.’
‘Is er iets?’
‘Hebben we het veilig gedaan of moet ik straks de pil nog pakken?’
‘Ik heb eigenlijk geen idee. Anders pak je hem toch voor de zekerheid.’
‘Okay zal ik zo dan wel ff doen. Ik wil niet zwanger worden.’
‘Wil je dan geen kind van me?’
‘Over een paar jaar, nu nog niet. Dude ik ben 18.’
‘Je gaat toch vanavond toch wel naar het halloweenfeest he.’
‘Duh.’
‘Als wat ga je?’
‘Dat ga ik niet zeggen.’ Ik steek mijn tong naar hem uit en Luke geeft me een pruillipje. Ik geef er lachend een kus op.
Dan horen we een melodie afgaan en Luke pakt zijn telefoon. Hij zegt er iets in en ik speel met zijn handen. Als hij heeft opgehangen kijkt hij me verdrietig aan.
‘Sorry babe ik moet gaan nog de laatste dingen met de jongens voor vanavond halen. En daarna mag ik niet naar je gaan van de andere omdat ze niet willen dat jullie weten wat wij aangaan doen en bla bla bla.’
Ik trek een pruillip en Luke plaats er een kus op. daarna trekt hij zich voor mijn gevoel te snel terug en ik plaats mijn handen op zijn wangen. Daarna zoen ik hem vol passie.

Na een paar minuten stapt hij uit het bed en kleed zich aan. ik stap ook uit bed en geef hem een knuffel en een kus.
‘Ik mis je nu al Melina.’
‘Ik jou ook al Luke.’ Hij geeft me nog een kus en loopt daarna mijn kamer uit. Ik loop naar mijn badkamer waar ik de douche aanzet en daarna onder de warme stralen stap. Ik was mijn haren en mijn lichaam. Als ik klaar ben zet ik de douche uit en droog me af. Ik wikkel ook een handdoek om mijn haren en kijk in de spiegel. Een pars rode vlek is duidelijk in mijn nek te zien. Er komt een kleine glimlach op mijn gezicht en ik pak een klein oorbelringetje van het plankje onder mijn spiegel en doe hem om mijn lip heen. Het staat me wel en ik besluit om een lippiercing te laten zetten. Ik vraag zo wel aan Lindy of zei een plek weet waar ik er een kan laten zetten aangezien ze ons vol spamde met dat Ashton een nieuwe tatoeages zou laten zetten.


Niet veel later sta ik met Lindy en Chantal in een of andere shop. Lindy wou een piercing bij haar oor laten zetten en Chantal wou een wenkbrauwpiercing.
‘Kan ik jullie ergens mee helpen?’ een man kijkt ons vanachter een balie aan.
‘Ik zou graag een lippiercing laten zetten.’
‘En ik graag een piercing bij mijn oor.’
‘En ik wil graag een wenkbrauwpiercing.’
‘Loop dan maar mee.’ Antwoord de man en hij gaat ons voor een trap op waar we bij een kamer met allemaal stoelen en mannen met tatoeages zitten. Hij zegt iets tegen de mannen en wenkt ons dan.
‘Jij kan hier gaan zitten, jij hier en jij hier.’
We gaan zitten waar de man zegt en een andere man duwt me wat meer op de stoel zodat ik lig.
‘Mond open en lip slap.’ Ik doe wat hij zegt en niet veel later zit er een ringetje door mijn lip.
‘Kijk maar in de spiegel wat je er van vindt.’ Ik sta op een loop richting de spiegel. Het ziet er heel cool uit en ik kijk naar Lindy en Melina. Lindy is net klaar en Chantal is nog niet klaar.
Niet veel later staan we weer beneden om te betalen.
‘Het is voor iedere van jullie 2,50.’ We betalen de man en gaan weer naar buiten. Waar we weer naar de universiteit gaan.
‘Wat doen jullie eigenlijk aan vanavond?’ Chantal kijkt ons vragend aan.
‘Ik ga als engel.’ Antwoord ik.
‘Ik ga denk ik als zombie ofzo. En jij?’ antwoord Lindy.
‘Ik ga denk ik als vampier.’ Antwoord Chantal. ondertussen zijn we bij ons appartement aangekomen en lopen we allemaal naar onze eigen kamer.

Ik loop naar mijn kast en haal er een zwart jurkje uit en pak de zwarte engelen vleugels onder uit mijn kast ik trek het aan en bekijk het resultaat in de spiegel. Het staat leuk en ik begin aan mijn haar en make-up. Na een tijdje ben ik helemaal klaar en pak mijn masker en doe het op. De leraren vonden het zo nodig om een masker op te doen totdat het 00:00 is. Dus hebben ik en alle meiden afgesproken dat we hetzelfde masker op zouden doen. Ik trek ook nog de zwarte pruik over mijn haren. nog iets wat we met zijn alle hadden afgesproken. Wij de meiden zouden allemaal een pruik opdoen dus dat gaat er nogal leuk uitzien denk ik.







--------------------------
het volgende hoofdstuk gaat hier op verder ookal is het dan misschien geen halloween meer.
maar anyways
hope you like it!!
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 2 nov 2014 - 16:34:
Leuk!!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 2 nov 2014 - 11:00:
awesome!!


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 1 nov 2014 - 22:58:
I want more


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 1 nov 2014 - 10:35:
Niceeee!


EsjuhXxXLove zei op 31 okt 2014 - 21:56:
Zo snel een nieuw hoofdstuk? Dat doeik je niet na!

Luf it.