Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Love You || Larry Stylinson Ft. Marcel Styles. » [000]- Prologue.

I Love You || Larry Stylinson Ft. Marcel Styles.

2 nov 2014 - 13:04

304

6

677



[000]- Prologue.

Nerd regel 1: Tolereer geen sigaretten en alcoholische dranken.
Nerd regel 2: Houdt uw hoofd naar beneden bij het passeren van de populaire menigte.
Nerd regel 3: Draag een bril.
Nerd regel 4: Schelden en vloeken is ten strengste verboden.
Nerd regel 5: Associeer uzelf niet met leden van de populaire menigte.


Marcel Styles

Zorgvuldig trok ik een lijn van haar donkere haren naar haar kin, om het symmetrische gezicht ook daadwerkelijk symmetrisch te maken. Mijn potlood kraste diep in het papier om haar zwoele ogen de kern van de tekening te laten worden. Ik zette nog één laatste streek en hield het A4'tje vervolgens trots omhoog. Ik hield van tekenen. Onbewust streelde ik de tekening. Jennifer was mooi. Ontzettend mooi. En onbereikbaar. Ontzettend onbereikbaar. Ik zuchtte om de negatieve gedachtes te verwaaien en besloot mezelf te trakteren op een muffin en een kopje koffie. Ik gleed van de gammele bureaustoel en greep mijn Nokia uit mijn gloednieuwe rugtas. Plotseling werd de deur open geslagen. Een zachte gil ontsnapte uit mijn mond.
'Marcel, wil je pizza?’ Mijn broer Harry stond halfnaakt in de deuropening met warrig haar. In zijn hand hield hij twee kartonnen dozen diepvries pizza’s. Ik greep één van de dozen uit zijn hand. Ik bedankte hem vlug en smeet de deur terug in zijn scharnieren. ‘Geen dank!’ Riep mijn broer voordat zijn voetstappen wegebden.
Ik plofte geluidloos op mijn bed en zapte verveeld langs de zenders terwijl mijn hand automatisch de pizza in mijn mond stopte. Mijn oog viel op de tientallen tekeningen aan mijn muur. Eentje van Harry en Gemma en eentje van mijn nichtje, maar de meesten waren toch wel van Jennifer. Toch was zij diegene die mij zowel lichamelijk als geestelijk pijn deed. Ik zuchtte. Mijn liefdesleven was vrij ingewikkeld. Na een paar minuten werden mijn oogleden zwaar en viel ik in een droomloze slaap.


Reacties:

1 2

xCalPal
xCalPal zei op 2 nov 2014 - 15:34:
Dit. Is. Echt. Goed.
Wow.

Ben er helemaal stil van hahah

xx


Nadja
Nadja zei op 2 nov 2014 - 14:18:
Dit is echt geweldig geschreven gurll

Snel Verder !


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 2 nov 2014 - 13:57:
Jij kan ontzettend goed schrijven meid!
Dit is volgensmij je eerste verhaal dus eerste hoofdstuk en ik ben hartstikke jaloers op je! Toen ik begon met schrijven was het verreweg goed in vergelijking met jou.
Ga zo door hihi
xoxo


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 2 nov 2014 - 13:18:
Wow! mooi geschreven!
Arme Marcel =(
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 2 nov 2014 - 13:07:
wow nog een keer niceeeee