Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my life white one direction » 6

my life white one direction

3 nov 2014 - 17:03

749

1

220



6

Omg !!!!! Ik ga naar een concert van one direction, is er nog iemand die gaat ??xx

"Oh nee hé, wat moet ik nu zeggen. Zou hij zijn mond houden ? Oke ik zal hem ook vertrouwen." Denk ik "uuh-ja " zeg ik zacht. "Omg wat schattig !!! " roept louis. "Het is niet schattig ,maar niks tegen iemand zeggen Liam en Emma zijn de enige die het weten." Zeg ik. "Jaja is goed ik hou mijn mond wel " zegt hij. "Pinkypromes ?" Vraag ik en steek mijn pink in de lucht . "Pinkypromes " zegt hij en haakt zijn pink in. "Ga je het hem vertellen?" Vraagt louis."Liam vroeg dat ook al maar ik denk het niet hij is tog niet verlieft op mij " zeg ik. " waaaat ???? Hij is echt wel verlieft op jou, hij blijft maar over je praten en praten hij houd maar niet op " zeg louis. Ik moet blozen. "Ohh moet je blozen,jullie passen echt goed bij elkaar" zegt hij. Ik glimlach. "Zullen we gaan slapen ??" Vraagt Louis. "Ja is goed ik ben echt moe" zegt ik. "O-Loren je moet wel bij mij in bed slapen, vind je dat erg ?" Vraagt louis. "Oh nee hoor" zeg ik. "Hier." zegt Louis en gooit een broekje en t-shirt naar me. "Thanks" zeg ik. Ik wacht nog even hopent dat Louis zeg waar ik me moet omkleden. "Wat?" Vraagt hij. "Waar moet ik me omkleden ?" Vraag ik. "Doe gewoon hier" zeg Louis. Ik schud mijn hooft. " ik ga me echt niet omkleden met het bijzijn van een jongen" zeg ik. "Stel je niet aan, ik kijk niet hoor zegt hij en draait zich om. "Okeoke" zeg ik en kleed me snel om. Als ik klaar ben gaan we in bed liggen.Mijn ogen worden langzaam zwaar en ik val in slaap.

"wakker worden!! " roept louis. ik open rustig mijn ogen en zie louis voor me op het bed springen. "hoe laat is het?" vraag ik. "12 uur" antwoord hij."mmm."zeg ik. "Kom je mee naar de woonkamer ? Vraagt Louis. "Ja" antwoord ik en stap uit bed. Samen met Louis loop ik de woonkamer binnen. "goedemorgen!" Roept iedereen vrolijk. "goedemorgen" zeg ik terug. "Waar is NIall?" Vraag ik. "Die slaapt nog wil je hem alsjeblieft wakker maken ?" Vraag Harry. "Ja is goed" zeg ik en loop naar Niall's kamer. Ik loop stil naar binnen en ga op zijn bed zitten."Niall,wakker worden" zeg ik rustig."mmmm.." kleunt hij. "Ik ga voorzichtig met mijn hand door zijn haren om hem wakker te maken."hij is zo cute als hij slaapt" denk ik. Niall word wakker en kijkt me aan."goedemorgen"zeg ik. Goedemorgen"zeg hij. "Omg !! Hij heeft een zo sexy ochtend stem"denk ik. "Kom je naar de woonkamer,iedereen is al wakker." zeg ik hij kniks en staat op. "Ik ga me omkleden." zeg ik. "Is goed ik ga al naar beneden."zeg hij."oke"zeg ik en loop naar Louis zijn kamer. Ik kleed me om, kam mijn haren en poets mijn tanden als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer. Ik hoor de jongens praten, ik loop naar binnen ,ze stoppen met praten en kijken me aan. "Is er iets" vraag ik "oh-nee hoor" zegt Zayn.Ik ga tussen Louis en Niall zitten "en ga je het hem zeggen?" Vraagt Louis zachtjes zodat niemand het kan horen."nee, hij is tog niet op mij dus wat heeft het voor zin." Zeg ik. "Zeg het gewoon" dringt Louis aan."nee, hij is tog niet op mij dus wat heeft het voor zin." Zeg ik. "Zeg het gewoon" dringt Louis aan. "Nee,ik wil het niet oke ?" Zeg ik een beedje boos door zijn gezeur. "oke sorry" zeg hij zacht." Het spijt me ik had niet zo moeten reageren, sorry" verontschuldig ik me. Hij glimlacht en iedereen begint weer gezellig te praten. "Ooh- zullen we naar london eye gaan ?" Vraagt Emma. Iedereen stemt in en we vertrekken met de auto. Deze keer zit ik op Zayn zijn schoot en Emma bij Naill. Ze zijn iets geheimzinneig aan het zeggen. "We zijn er!!" Roept Harry. We stappen uIt en lopen richting de eye. "Dus wie gaat er met wie ?" Vraag Harry." Ik ga met Harry,Loten wil jij ben Niall??" Vraagt ze." Oh-ja is goed hoor" antwoord ik. "Als je niet wilt hoeft het niet hoor,je mag ook met iemand anders"zegt Niall stil. "Nee joh is tog gezellig " zeg ik blij. "oke" zegt Niall met een big smile.Iedereen stapt in een appartje cabine (of hoe he het ook noemt). Ik stap smen met Niall in. "Wow,dit is echt mooi" zegt ik. "Ja-Loren ik ga het je tog vertellen wat ik wou zeggen" zegt Niall zenuachtig."oke" zeg ik blij."nou-uuh het zit zo....


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 2 nov 2014 - 17:59:
ooooohhhhh
snel verder!!
xx