Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » 21. >ChantiXAMX< [3]

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

5 nov 2014 - 15:31

1228

1

420



21. >ChantiXAMX< [3]

Image and video hosting by TinyPic Op die plek ben ik ook geweest (:

De wind vliegt door mijn haren, de lucht is helder blauw en de vogels vliegen in het rond. Genietend van hun leven, wat ik niet doe. Mijn tenen klem ik om de rand en ik wankel een beetje. Ik sta op de rand van een afgelegen brug hier in het dorp. Heel soms komen er mensen voorbij, maar ze merken me niet eens op. Het lijkt alsof ik er niet ben, niemand die om me geeft. Wat zeg ik nu? Het lijkt niet alleen, het is ook zo. Niemand geeft om me, zelfs mijn ouders niet. Ouders moeten toch om je geven, je bent niet voor niets hun kind. Waarom zouden ze me niet mogen? Misschien omdat ik niet goed doe in hun ogen? Of misschien omdat ik mijn haar heel vaak verf, in veel verschillende kleuren? Misschien omdat ik gewoon een mislukkeling ben? Ik weet het niet, en zal het ook niet weten, aangezien ik over misschien wel een paar seconden dood ben. Ik haal nog één keer diep adem en spreid mijn armen. Op de achtergrond hoor ik mensen schreeuwen en hoor ik mensen naar me toe komen rennen. Ik negeer het en laat me langzaam naar voren vallen. Uiteindelijk voel ik niks meer onder mijn voeten. Ik verlaat de wereld.

Mijn ogen open ik langzaam en knipper hevig. Waar ben ik? Ik hoest en wat water loopt uit mijn mond. Wat is er gebeurd? Ik was toch dood? Of ben ik nu al in een nieuw leven? Ik open mijn ogen beter en zie een jongen voor me. Dan pas voel ik de twee armen van de jongen om mij heen. Een onder mijn knieën en een onder mijn rug. ´Ze word wakker!´ hoor ik iemand roepen. Ik ga wat rechtop zitten en hoest nog eens, met wat water. Ik zie vier jongens voor me en de jongen met rood haar heeft mij vast.
´Waar ben ik?´
´Je was net van de brug af gesprongen maar ik ben achter je aan gegaan.´ Ik kan nu alles weer helder zien en horen.
´Waarom? Ik ken je niet eens?´
´Nee, maar het is niet goed als je zelfmoord pleegt. Waarom deed je het eigenlijk?´ Een jongen met zwart haar stoot de roodharige jongen aan.
´Laat dat. Laten we haar eerst even opfrissen. Ga je mee?´ vraagt hij dan aan mij. Ja, waar moet ik anders heen? Ik heb geen familie en vrienden meer. Langzaam knik ik en de roodharige jongen tilt me op en we lopen richting het huis van de jongens.
´Wat is je naam eigenlijk?´
´Chantal. En de jouwe?´
´Michael. De zwartharige is Calum, de jongen met de lippiercing is Luke en vrolijke gast daar is Ashton.´ Ashton zwaait naar me met een grote glimlach.
´Hoe hebben jullie me gevonden?´
´We liepen voorbij de brug en zagen je staan.´ Ik knik en we zijn al snel bij het huis. We lopen naar binnen en naar de woonkamer. Als we daar aankomen zit er een meisje in de hangstoel die aan het plafond hangt. Ze kijkt op van haar boek en schrikt even. Ze staat op en komt naar me toe.
´Gaat het wel? Wat is gebeurd?´ Ze heeft felrood haar en bruine ogen. Een piercing in haar oorschelp met een A eraan hangen siert haar gezicht af.
´Ze wilde van de brug afspringen om zelfmoord te plegen.´ Ze schrikt en Michael zet me neer. Ze pakt me bij mijn schouders en bekijkt of ik geen wonden heb.
´Het ziet er niet erg uit, wie heeft je eruit gehaald?´ Ik wijs naar Michael en ze glimlacht. ´Echt een actie voor Mikey. Kom maar, dan kan je je even opfrissen.´ Ze geeft Ashton een kus en loopt samen met mij naar boven. Ik kan maar half lopen, maar ze helpt me met lopen.
´Wat is naam eigenlijk?´ vraag ik terwijl we bij de badkamer zijn aangekomen.
´Oh ja sorry. Mijn naam is Lindy.´ Ze doet haar haar achter haar oor en ik observeer haar piercing in haar oor terwijl zij wat spullen pakt.
´Waarvoor is die A als ik je mag vragen?´ Ze kijkt me verbaasd aan. Ik wijs naar haar oor.
´Oh dat haha. Ik snapte het al niet. Die A staat voor Ashton. Ik heb hem gekregen voor ons jubileum van twee jaar.´ Ik knik en ze zet de spullen bij het hoekje van het bad. Ze zet de kraan aan en laat het bad vollopen. ´Hier, dan kan jij even een lekker bad nemen. Ik zal wat kleren van mij klaar leggen, de helft van mijn kledingkast van thuis ligt bij Ashton op zijn kamer.´ Ik grinnik even en ze loopt de badkamer uit. Ik kleed me uit en laat me in het bad glijden.

Na een kwartier kom ik eruit en pak de handdoek die is klaargelegd. Ik droog me af en wikkel de handdoek om mijn middel. Een beetje wankelend loop ik naar de gang en zoek Ashtons kamer. Als ik een deur zie met een drumstel met Ashton er groot boven. Dat is vast zijn kamer. Ik klop op de deur en hij gaat open. Lindy staat voor me met haar telefoon in haar hand. ´Goedzo, je bent klaar.´ Ik knik en ze laat me binnen. Overal op de muur hangen foto's van Ashton die drumt of van Lindy en Ashton samen. Ze zijn wel heel schattig samen! ´Hier liggen wat kleren. Ik zal alvast naar beneden gaan zodat jij je kan omkleden.´ Ik knik weer en ze loopt naar beneden nadat ze de deur heeft gesloten. Ik laat de handdoek vallen en kleed me om. Als ik omgekleed ben zoek ik naar en borstel. Ik zie hem op de vensterbank liggen en borstel mijn haren door. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Daar aangekomen open ik de deur en de jongens en Lindy kijken tv. Als ze mij opmerken gaat de tv uit en klopt Michael op de bank langs hem. Ik ga er zitten en ze kijken me aan. ´Wat?´
´Vertel, waarom wilde je zelfmoord plegen?´ Ik zucht en vertel mijn verhaal. Als ik klaar ben, loopt er een traan over mijn wang die Michael met zijn duim weg veegt.
´Dat is vreselijk! Je kan echt niet meer terug naar je ouders hoor!´ roept Lindy.
´Daar heeft ze gelijk in. We moeten iets doen. Kan ze niet anders hier blijven?´ vraagt Calum van de rest. Ze stemmen in.
´Wacht, als we het nu beter doen. Aangezien ik de oudste ben, wil ik haar best adopteren. Dan hebben we er een soort zusje bij´ zegt Ashton en ik glimlach.
´Wil je dat echt doen?´
´Tuurlijk. Waarom niet?´ Ik glimlach en geef hem een knuffel. De rest stemt weer in en ik glimlach weer.

1 jaar later


We zitten met zen zessen in een fort dat we hebben gebouwd. Iedereen hier is zo geweldig! De jongens zijn als broers voor me, Lindy als een zus en is mijn beste vriendin nu en mijn gevoelens voor Michael zijn verdubbeld. Hij is ook zo leuk! We spelen truth or dare. Ik zit bij Michael op schoot en Lindy bij Ashton. Allemaal hebben we onesies aan. Het ziet er vreselijk grappig uit! Michael is aan de beurt en kijkt mij aan. ´Chantal, truth or dare?'
'Truth.'
'Oké, wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?' Ik schrik even van zijn vraag maar glimlach dan.
'Ja, heel graag.' Met die woorden plaatst hij zijn lippen op de mijne.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 nov 2014 - 15:46:
omg!!!
i'm.... i..... eeuhhmmm... i just............ I'M DEAD OKAY!!!!!!!!!!!!!!!
super bedankt babe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxx