Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 6.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

7 nov 2014 - 21:37

1646

9

451



6.

Image and video hosting by TinyPic

Nola pov

Ik pa keen boek en ga op mijn vensterbank zitten. Ik open het en begin te lezen, ik begrijp het maar half omdat mijn gedachten steeds afdwalen. Opeens hoor ik een tik op het raam en nog een en nog een. Ik schrik op en kijk uit het raam dat ik voorzichtig open. Een breed grijnzende Calum staat eronder.
‘Dude wat the fack doe jij hier?’
‘Ga eens aan de kant.’Hij zet zijn voeten om de regenpijp naast mijn raam, en begint omhoog te klimmen.
‘Gek wat doe je nu weer? Straks val je nog.’
‘Niet als jij aan de kant gaat.’ Hij is ongeveer op de helft en klimt stug door.

Niet lang daarna zet hij zijn handen op de vensterbank. Snel stap ik weg en hij trekt zich naar boven om daarna vrolijk binnen te stappen.
‘Dude wtf deed je?! We hebben een deur hoor.’
‘Ik weet dat jullie een deur hebben maar een je vader liet me niet binnen en twee dit was leuker.’
‘Hoezo laat hij je niet binnen?’ Ik draai me om om naar beneden te gaan maar Calum trekt me terug.
‘Hij zei iets van dat je moest leren.’
‘Hij weet best dat ik dat vanmiddag na school al heb gedaan.’
‘Waarom zegt hij dat dan?’ Calum gaat op mijn bed liggen en zijn v-line komt onder zijn shirt vandaan. Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op.


‘Wat was je eigenlijk aan het lezen?’ Hij staat weer op en loopt naar de vensterbank waar het boek open op de grond ligt. ‘De kronieken van de onderwereld Stad Van Beenderen. Wat is dat voor boek?’
‘Gaat over schaduwjagers, Lindy en Melina hebben het er de hele tijd over dus heb ik het maar geleend bij de bieb.’
Hij draait het om en begint de achterkant te lezen.
‘De 15 jarige Clary weet niet wat haar overkomt als ze getuigen is van een moord gepleegd door drie getatoeëerde jongeren met vreemden wapens. Clary zou de politie moeten inschakelen, maar wat moet ze zeggen als het slachtoffer voor haar ogen oplost, en zij als enige de moordenaars kan zien? Deze moordenaars vertellen Clary dat ze schaduwjagers zijn: geheime krijgers die demonen vernietigen.
Nog geen 24 uur later is haar moeder verdwenen en is Clary bijna zelf door een demon vermoord. Hoe komt het dat Clary de schaduwjagers kan zien? En waarom heeft een van hen, Jace, zo’n aantrekkingskracht op haar?’ Hij draait het boek een paar keer om en bladert er wat in voordat hij het dichtklapt.

‘Lol Clary is de hoofdpersoon en heeft ze geen broer. Wat was zijn naam ook al weer? Owja Jace toch?’
‘Wat?’ Ik trek het boek uit zijn handen en lees de achterkant nog een keer.
‘Lol maar er kloppen een paar dingen niet. Clary is 16, Jace is geen schaduwjager maar haar broer en Clary is dus echt geen schaduwjager!’
‘Rustig.’ Calum gaat weer op mijn bed zitten en klopt op de plek naast hem als teken dat ik daar moet gaan zitten.

Ik loop erheen en ga naast hem zitten. ‘Wat kunnen we doen?’ Hij kijkt wat rond en dan blijft zijn blik hangen op mijn tv. ‘Misschien kunnen we film kijken?’
‘Is goed.’ Ik loop naar mijn tv en pak een film uit het kastje eronder. Ik laat de film aan Calum zien en die knikt.
‘Nola kan ik even met je praten!’ ik hoor mijn stiefvader Stefan de trap oplopen. Shit. Snel trek ik Calum van mijn bed en duw hem mijn inloopkast in. Ik doe de deur dicht en ga zeg maar verder met de film zoeken.

‘Nola we moeten praten!’ Stefan loopt mijn kamer in.
‘Wat is er Stefan?’
‘Noem me nou gewoon pap of papa is veel makkelijker.’ Is hij gek ofzo? Echt never dat ik hem pap of papa ga noemen. ‘Maargoed wie is die jongen die net aan de deur stond voor jou?’
‘Geen idee kun je hem beschrijven?’
‘Zwart haar en hij bracht je toestraks thuis.’ Shit!
‘Ow dat dat is Calum.’ Ik probeer mijn stem zo neutraal mogelijk te houden ondanks dat mijn hart klopt in mijn keel.
‘Ik wil niet meer dat je met hem omgaat! Ik vertrouw zijn ouders niet die hier tegenover wonen.’
‘WAT?! Dan heb je dus echt wel gewoon pech hoor aangezien hij bij me in de klas zit!’
‘Luister een jonge dame ik ben je vader dus je zult naar me moeten luisteren of je het nu wil of niet!’
‘Je zal nooit mijn vader zijn, dat Mama alles doet wat je jij zegt betekent niet dat ik dat ook zal doen. Jij zal nooit de plek van mijn vader kunnen innemen! Ik snap niet eens dat mama heeft kunnen trouwen met zo’n flikker zoals jij!’


Ik hap naar adem en grijp naar de wang waar Stefan me net tegenaan heeft geslagen. Ik krijg tranen in mijn ogen en Stefan loopt kwaad mijn kamer uit de trap af. De tranen stromen sneller over mijn wangen en ik voel 2 armen om me heen die me tegen een borst aantrekken. Met luide uithalen snik ik.
‘Als je wil mag je wel bij mij komen wonen als je het hier zat bent. Niemand slaat zijn kind toch ook al is het zijn stiefkind maar het punt blijft hetzelfde.’ Ik kijk hem aan en hij veegt mijn tranen weg met zijn duim.
‘Meen je dat?’ Ik snik een paar keer.
‘Ja mijn ouders zeggen steeds als ze je zien dat ze jou wel erbij willen hebben als dochter, en dat je altijd langs kan komen als je wil. Maar ze zeggen ook dat je eeuhhmm dat Stefan echt een kwal van een vent is.’ Ik lach kort en Calum veegt mijn laatste tranen weg.
‘Kan ik dan nou al een nacht bij je blijven slapen? Ik wil hier echt niet meer blijven.’ Calum knikt en samen pakken we mijn belangrijkste spullen in.



Niet veel later lopen we allebei de trap af met allebei een volle sporttas om onze schouder.
‘Nola hoe durf je zo tekeer te gaan tegen Stefan? Hij doet juist zo’n best voor ons en probeert een vader dochter relatie met je te krijgen en jij verpest het weer!’ Mijn moeder stormt de gang in en heeft dan pas door dat Calum achter me staat.
‘En dat is?!?’ Calum trekt de sporttas beter over zijn schouder en steekt daarna zijn hand uit.
‘Hoi mevrouw ik ben Calum ik woon hier tegenover.’ Mijn moeder kijkt naar zijn uitgestoken hand alsof het vuil en is langzaam trekt Calum zijn hand terug en haalt die door zijn haar. Mijn moeder staart Calum nog even aan en begint dat te schreeuwen.
‘Wat doet hij hier s’avonds nog? Hoe is hij binnen gekomen? En waarom hebben jullie die sporttassen? Kun je trouwens nooit is een keer normaal doen tegen Stefan.’
‘Doei mam.’


Ik Pak Calums hand en trek hem mee de tuin in. ‘Sorry voor mijn moeder, Stefan heeft iets met haar gedaan waardoor ze nu alles doet wat hij zegt.’
‘Maakt niet veel uit hoor.’ We lopen naar zijn huis en hij maakt zodra we er zijn de deur open.
‘Mam Pap!’Niet veel later komt er een vrouw de trap afgelopen.
‘Calum wie heb je bij je?’
‘Mam dit is Nola, vinden jij en pap het goed als ze hier een tijdje blijft wonen? Ze heeft wat problemen met haar moeder en stiefvader die hier tegenover wonen.’
‘Tuurlijk vinden we dat goed, dan heb jij ook gezelschap aangezien wij een tijdje weg zijn.’
‘Hoezo weg?’
‘Ow niks bijzonders we gaan op zakenreis.’ Een man wat waarschijnlijk de vader van Calum is loopt de trap af met koffers en tassen en loopt naar buiten. ‘Nola het was leuk om je te ontmoeten. Sorry dat we niet langer kunnen blijven maar we moeten echt gaan.’
‘Het was ook leuk om jullie te ontmoeten, en heel erg bedankt dat ik hier een tijdje mag blijven.’
‘Natuurlijk meisje, het is geen probleem en het is ook leuk voor Calum om een van zijn vrienden hier elke dag bij zich te hebben.’ Ze geeft me een knuffel en Calum een kus op zijn wang en loopt daarna het huis uit.


‘Dus wat gaan we doen?’ Calum haalt zijn hand door zijn haar en ik moet zeggen het ziet er best wel heel erg sexy uit. ‘Eeeuuhhmmm ik kan je mijn kamer laten zien, aangezien je waarschijnlijk bij me in bed moet liggen op een matras als je dat liever wil maarja onze logeerkamer is zegmaar een rommelhok dus dat is het eerste wat we moeten doen als mijn ouders terug zijn er een kamer voor jou van maken. Maar goed wil je mijn kamer zien?’ Ik knik en loop Calum achterna de trap op.

Later op de avond

Calum pov

We liggen op mijn bed een film te kijken, af en toe kruipt Nola bang tegen me aan en volgens mij bonkt mijn hart zowat in mijn keel. Ik staar naar haar en speel met haar mooie blonde haren. Opeens draait ze zich naar me om en volgens mij bloos ik nu heel erg. ‘Is er iets?’ Haar prachtige bruingroene ogen kijken me vragend aan en voordat ik er erg in heb druk ik mijn lippen op die van haar. Ze versteend even maar daarna bewegen haar lippen mee met die van mij. Ik trek me verontschuldigend terug. ‘Sorry ik we i’ Ze drukt haar lippen op die van mij en ik trek haar tegen me aan. ‘I want you so bad!’ Ze lacht en drukt haar lippen nog meer tegen die van mij aan. Mijn tong strijkt over haar lip om toestemming die ze snel geeft. Onze tongen spelen een vurig liefdesspel. Nu moet ik het haar gewoon vragen. Voorzichtig trek ik me terug en ze kijkt me met een pruillipje aan.’Nola do you want to be my girl?’
‘Heel graag Calum.’Ik plaats mijn lippen weer op die van haar om verder te gaan waar ze waren gebleven.

----------------------------
heyyy sorry dat het zo lang duurde
Had proefwerkweek dusja...
Owja waarschijnlijk komt ik het volgende hoofdstuk het vriendinnetje van Jace erin voor...
maar anyways hope you like it!!
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx


Reacties:

1 2

1Dtjetanya zei op 11 nov 2014 - 23:20:
Leuk!!


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 9 nov 2014 - 14:22:
1 woord geweldig
i love it


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 9 nov 2014 - 10:54:
nice!!
snel verder!!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 9 nov 2014 - 9:28:
Super!
Snel verduuuurrr
xoxox


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 8 nov 2014 - 20:47:
Nice babe!
Xx