Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 21.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

9 nov 2014 - 21:17

1367

11

543



21.

Image and video hosting by TinyPic

Nola pov

Liam kijkt me vragend aan. ‘Ik eeuuhhmmm ik’
‘Wil je het wel?’ Zayn kijkt me nu ook vragend aan. Dat is wel een goede vraag. Aan de ene kant wil ik het wel, ik ben dan voor altijd bij Zayn en Liam. Maar aan de andere kant wat gaan mijn ouders zeggen. Wat moet ik doen? Het wel doen of het niet doen?
‘Anders denk je er nog even over na dan kun je het morgen zeggen. Nola ik weet dat je het kan maar volg je hart.’ Liam draait zich om en loopt weg.

Ik sta hem na. Hoe bedoelt hij ‘’ Ik weet dat je het kan.’’ Heeft hij vertrouwen in me?Als ik mijn hart volg die ik mensen pijn. Ik heb nog nooit iemand pijn gedaan. Hoe zou dat eigenlijk voelen om iemand pijn te doen? Zou dat een kik zijn of juist niet? ‘Babe.’ Ik word uit mijn gedachten gehaald door Zayn. Ik kijk hem aan en hij plaatst een kusje op mijn mond. ‘Waar zit je toch met je gedachten?’
‘Alsof je dat niet weet.’
‘Ik zie dat er je iets dwars zit, vertel het me.’

Ik haal diep adem voordat ik het begin te vertellen. ‘Ik wil niemand teleurstellen. Als ik het wel doe teleurstel ik mijn ouders. Doe ik het niet teleurstel ik jullie.’
‘Babe je zal me nooit teleurstellen. Ik sta achter elke keuze die je maakt. En ik weet honderd procent zeker dat je ouders dat ook zullen doen. Als je je bij ons aansluit kunnen ze daar misschien niet al te blij om zijn, maar ze zullen je keuzen accepteren. En dat doe ik ook zolang je je hart maar volgt.’Ik geef hem een kus en een knuffel. Mijn hart volgen. Maar wat zegt mijn hart? Ik snuif Zayn’s geur op terwijl ik nadenk. Mijn hart volgen. Ja ik weet wat mijn keuze is. Morgen vertel ik het Liam en Zayn. Ja ik weet het nu honderd procent zeker. Ik ga mijn hart volgen. Ik doe het!

Serena pov

‘Eeeuuhhhmm we ik we eeuuhhmm. Matthew weet je het wel echt honderd procent zeker dat je mijn keuze ook doet? Want ik weer mijn keuze nog niet.’
‘Babe ik sta echt de volle honderd procent achter je. Dat weet je.’ Hij geeft me een kus op mijn wang.
‘Serena als je het nog niet weet dan denk je er toch nog even overna.’ Zayn geeft me een knuffel en loopt weg. Even nadenken alsof dat zo een twee drie gaat.

Aan de ene kant wil ik het zelf wel, maar ik wil niet dat Matthew mijn keuze ook gaat doen omdat nou ja. Ik weet niet zeker hoelang onze verkering nog doorgaat. Ik hoop zo lang mogelijk, maar ja als je snapt wat ik bedoel. Wat als het uitgaat en hij dezelfde keuze als mij heeft gedaan, dat wil ik niet. Ik wil niet dat hij mijn keuze doet. ‘Matthew ik wil niet dat je mijn keuze ook gaat doen. Wat als het uitgaat? Dan heb jij de verkeerde keuze gemaakt en dat wil ik niet. Dat kan ik je niet aandoen. Jij moet je eigen keuze maken. Niet de ene die ik wil.’

Hij kijkt me starend aan maar pakt dan mijn pols en trekt me mee. De zaal uit. de lift in. En daarna naar onze kamer. Hij duwt me op het bed en trekt mijn jurk uit. ‘Dit is mijn keuze.’Hij duwt zijn lippen op die van mij en beweegt ze ruw. Daarna trekt hij zich terug en kleed zich uit. Mijn ogen worden groot. Wil hij het nu serieus gaan doen? Hij komt bovenop me hangen en geeft me een kus op mijn mond en daarna op mijn lichaam.
‘Matthew we hebben het nog nooit gedaan en nou ja misschien is het nu niet het beste moment . En niet de beste dag om het te doen aangezien ik in mijn periode ben.’
‘Babe jij bent degene die het nog nooit heeft gedaan. En je bent niet in je periode dat zou je eigenlijk volgende week pas moeten worden als je de pil niet zou nemen. En je neemt de pil dus het kan best. Ik heb ervaring dus vertrouw me maar. Doe nu maar gewoon mee.
‘Je wat? Je bedriegt me gewoon?!’
‘Dat je het nog nooit door hebt gehad, waarom denk je anders dat ik nooit in de weekeindes voordat we hier naartoe gingen mijn telefoon opnam. Ik heb jou een ander.’
‘Het is uit!’
‘Echt niet babe, ik bepaal hier de regels.’

Hij plaatst zijn lippen weer op die van mij. Ik probeer me te verzetten maar hij houdt mijn handen vast boven mijn hoofd. ‘Je moet je nou niet verzetten dan doet het juist pijn.’ Hij plaatst kusjes op mijn lichaam. Ik weet mijn been uiteindelijk te bewegen en geef hem een trap in zijn ballen. Hij laat mijn handen los en ik duw hem van me af terwijl hij naar zijn vriend grijpt. Ik trek een grote sweater van een stoel en trek hem over mijn hoofd terwijl hij kermt van de pijn. ‘Je zorgt maar dat je op een andere kamer komt.’ Daarna ren ik mijn kamer uit naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten en trek mijn knieen op. Hoe kom hij? Hij bedroog me gewoon!


Niall pov

Zo dat is eruit. Verwachtingsvol kijk ik naar Chantal die druk van mij naar Michael op en neer kijkt. Dan kijkt ze me boos aan en zet een stap naar me toe. Ze geeft me een klap op mijn wang. ‘Hoe durf je dat nog te vragen? Je weet het nog best van 2 jaar geleden.’ Ze loopt kwaad weg en ik kan haar alleen maar nastaren. ‘Wat bedoeld ze met 2 jaar geleden?’ Vraagt Michael.
‘Haar ex was een badboy die haar bedroog. Elke dag een ander in zijn bed had. Hij had haar gevraagd om een badgirl te worden en ze had het bijna gedaan als ik haar niet had meegenomen en haar laten zien wat voor iemand hij echt was. Ik heb haar moeten beloven zelf nooit een badboy te worden. En die belofte ben ik niet nagekomen zoals je kan zien.’
‘Dat is kut dude. Maar ik ga Chantal maar zoeken voordat ze straks weg is en ik haar niet meer kan vinden.’
‘Is goed.’ Michael loopt weg en ik loop naar de lift. Ik heb dus echt geen zin meer in het feest.

De lift is er en ik stap naar binnen. Net voordat de deuren dichtgaan gaan ze weer open en Emma komt naar binnen gerent. Voordat ik er erg in heb loop ik naar haar toe en plaats ik mijn lippen op die van haar. Al snel zoent ze me terug. Als de lift stopt til ik haar op en loop naar ons appartement en dan door naar mijn kamer. Ik leg haar op mijn bed en trek haar shirt uit.
‘Niall dit moeten we niet doen.’
‘Waarom niet?’ Ik snap er niks meer van ze zoent me toch zelf terug.
‘Ik heb een vriendje. Ik ga stoppen hier en dan ergens anders studeren met hem. ’ Wat? Snel geef ik haar shirt terug en laat me naast haar vallen. Ik sta weer op en kijk haar kwaad aan.
‘Dan kun je beter gelijk nu gaan.’ Ze knikt en staat op.
‘Doei Niall.’ Ik zeg niks terug en wacht voordat ze mijn kamer uit is. Mij eerst aan het lijntje houden en dan poets bam ze heeft een vriendje.

Ik sta op een loop naar de keuken waar ik een blikje bier uit de koelkast pak en loop naar de woonkamer. Daar zie ik Serena huilend op de bank zitten. Ik loop naar haar toe, zet het blikje op de tafel en ga daarna naast haar zitten. Ik trek haar tegen me aan en wrijf met mijn hand over haar rug.
‘Wat is er?’
‘Matthew heeft me al die tijd bedrogen. En ik had niks door.’
‘Dat is kut.’ Ze snikt met luide uithalen.
‘Niall ik ga, met mijn vriendje Matthew.’ Ik kijk kwaad naar Emma en Matthew wat snel veranderd als ik zie dat het Matthew van Serena is. Serena draait zich met een ruk om en kijkt nu net zo verbaasd als mij als Emma en Matthew zoenen. Dit had ik niet verwacht.

-----------------------
Hope you like it.
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx


Reacties:

1 2 3

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 13 nov 2014 - 16:36:
wow wat??
Matthew


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 11 nov 2014 - 15:50:
leuk !!!!!!!!!!!!!!!!
snel verder


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 10 nov 2014 - 21:17:
Verder please!
Xx


EsjuhXxXLove zei op 10 nov 2014 - 17:56:
I'm gonna kill Matthew, were's my IHateThisPlot gun?


xHiimacookie zei op 10 nov 2014 - 17:01:
Omg Matthew skaam je