Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Tomorrow never dies ~ Ashton Irwin » 006 ~ Monday, I hate you!

Tomorrow never dies ~ Ashton Irwin

11 nov 2014 - 12:47

1153

6

547



006 ~ Monday, I hate you!

Image and video hosting by TinyPic Wake up and the first thing you see, is this! <3

POV Lindy
*PIEP! PIEP!* Ik kreun en draai me om. Ik sla op mijn wekker, die gelijk ophoudt met piepen. Gisteren is Kyle meegelopen naar mijn appartement. Hij is echt super aardig. We waren gestopt bij mijn appartement en hebben nog even gepraat. We hebben ook nummers uitgewisseld. Ik denk dat we wel goede vrienden gaan woorden. Ik glimlach even om vervolgens omhoog te komen en op mijn ellen bogen te leunen. Zeven uur! Het is f* zeven uur! Wat denken die docenten wel niet! Ik open mijn mobiel en check mijn blog en accounts:

@Clary5: He is adorble! I want to cuddle him!
@ToriHood: I like the old Ashton the most! He is so cute!
@MelinaHemmings7: New Ashton! His hair is so long! I want to make a braid of his hair!

*tril* Ik open What’s App.
@Kyle: Goodmorning, Lin! Laat maar raden: je ligt te slapen of je bent net wakker.
@Lindy: UGH! I hate Mondays! Ik ben net wakker.
@Kyle: LOL! Ik sta al een uur in de sportzaal.
@Lindy: Ochtenden en ik zijn geen goede combi.
@Kyle: Haha
@Lindy: Ik ga me klaarmaken voor school xx
@Kyle: oké, bye xx

Ik lach even om de reacties en mijn gesprekje met Kyle. Ik ben echt blij dat mensen mijn posts zo leuk vinden en dat Kyle zo aardig is. Ik stap uit bed en open mijn gordijnen, voordat ik naar de badkamer loop. Ik heb geen zin om te douchen, dat doe ik vanavond wel. Ik pak mijn tandenborstel en poets mijn tanden. Ik spuug de tandpasta uit en kijk in de spiegel. What happend to my hair?! Mijn blonde haren staan alle kanten op en zit helemaal in de klit. Ik zucht. Eerst maar eens mijn outfit kiezen voor vandaag. Ik open mijn kast en kies uiteindelijke voor een leuk blouseje met een zwarte broek. Ik kies ook nog een paar schoenen en trek mijn outfit aan. Nu nog mijn haar… Ik loop weer naar de badkamer en pak mijn borstel. Ik begin te borstelen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Na een minuut of vijf is het redelijk goed door geborsteld. Ik maak een hoge staart en vlecht het. Het ziet er goed uit. Een beetje make-up maakt het af en ik controleer mijn outfit. Het ziet er goed uit. Snel pak ik mijn rugzak en loop ik de trap af.

Ik loop de woonkamer in en zie dat de zon nog laag aan de hemel staat. Ik loop naar de keuken en maak mijn ontbijtje. Ik neem een hap van mijn boterham. Ik kijk op de klok en zie dat het al tien voor half acht is. Shit! Melina is er al over tien minuten! Ik prop mijn boterham naar binnen en schenk snel een glas melk in. Ik drink het snel leeg en gooi het zowat in de gootsteen. Ruim ik vanmiddag wel op. Ik pak mijn mobiel en oortjes, hang mijn rugzak over mijn schouder en stop mijn sleutels in mijn zak. Ik loop de trap af richting de hal.

Ik pak mijn jas van het haakje en trek hem aan. Snel hang in mijn rugzak opnieuw over mijn schouder en pak mijn skateboard. Ik loop de deur uit en sluit deze af. Ik haat maandagen zo erg!

Ik open de deur die naar de lobby lijdt en stap binnen. Zo te zien is Melina er al, want ze staat te praten met Lennart. Ze heeft haar nieuwe outfit aan en het staat haar super goed! Ik loop op ze af en Melina geeft mij een knuffel. “Goodmorning, Lin!” roept ze vrolijk.
“Hoe kan jij zo vrolijk zijn?” vraag ik.
“Dat vroeg ik net ook al” zegt Lennart lachend en Melina bloost even.
“Sorry” piept ze.
“Ik maak maar een grapje” zeg ik lachend en ik geef haar een knuffel. Melina glimlacht ook en kijkt op haar horloge.
“Lin, het is nu half acht. Zullen we maar eens gaan?”
“Ja, anders flipt meneer Fell hem” zeg ik.
“Doei, Lennart!” roepen we in koor en schieten in de lach.
“Doei, meiden” zegt Lennart lachend. Samen lopen we het gebouw uit en stappen op onze boards.

“Zo zo! Als we daar mevrouw Lindy Connor niet hebben”
Ik sla mijn kluisje met een harde klap dicht en doe hem op slot, om vervolgens in het gezicht van Lars te kijken. “Lars, wat moet je?” vraag ik.
“Ik heb gehoord dat je een nieuw appartement hebt.”
“Dat klopt.”
“Waar woon je nu?”
“Haha! Alsof ik dat tegen jou ga zeggen!”
“Niet zo gemeen doen.” Lars zet een stap dichterbij. “Ik vraag het nog één keer, dus luister goed: waar woo…”
“LARS!!” Een meisje met blonde haren komt op Lars afgerend en geeft hem een kus op zijn mond. Ze kijkt me bitchy aan.
“Hoi, Lindy” zegt ze bitchy.
“Hoi, Anne” antwoord ik droog. Ik wil weglopen, maar Lars pakt mijn arm vast en trekt me tegen zich aan.
“Jou spreek ik later nog wel” sist hij in mijn oor. Ik kijk heb boos aan en ruk me los. Snel loop ik naar Melina toe.

“Is Lars weer eens bezig?” vraagt Melina, terwijl zij haar Frans boeken in haar kluisje legt.
“Heb je alles gezien?” vraag ik.
“Lars!!!” doet Melina Anne na. Ik schiet in de lach.
“Ja dus.”
“Wat moet die eikel nu weer van je?”
“Hij wil weten waar ik nu woon.” Melina’s toch al zo’n grote ogen sperren open.
“Je hebt niets gezegd hé?”
“Natuurlijk niet! Ik heb geen zin in die problemen van vorig jaar.”
“Exen zijn altijd lastig.”
“Jij ziet Tristan tenminste niet meer.”
“Gelukkig niet nee.” We lachen even, maar dan gaat helaas de bel.

We zitten in het wiskunde lokaal van meneer Fell.
“Sla jullie boeken open op pagina vijftig” buldert hij door het lokaal. Iedereen slaat zijn boeken open. Op dat moment kruist mijn blik die van Lars en hij grijnst even naar me. Anne ziet het en kijkt me bitchy aan. Ze mag hem hebben!
“Bij vraag A doe je eerst de X keer de Y en daar tel je twee bij op en dan…”
Meneer Fell praat nog even verder, maar ik staar uit het raam. Wat zouden Kyle en Lennart nou aan het doen zijn? Kyle is waarschijnlijk bezig in de sportzaal en Lennart zit waarschijnlijk achter de balie.
“Mevrouw Connor, kunt u het antwoord geven van vraag A?” vraagt meneer Fell.
“Euh…”
“Zat u niet op te letten?”
“Sorry meneer.”
“Iemand anders die het antwoord weet? Meneer Green misschien?”
“X is gelijk aan tachtig, meneer” antwoord Lars en kijkt mij aan.
“Klootzak” fluister ik tegen mezelf.
“Maak nu maar opdracht dertig tot en met veertig. Succes!” Ik begin aan mijn opdrachten.

De bel is gegaan en ik loop met Melina naar het lokaal van mevrouw Wood. Ik heb eigenlijk een hekel aan aardrijkskunde, maar dat is het enige vak, op biologie na dan, waarbij ik niet in de zelfde klas zit als Lars. Ik neem plaats naast Melina en we beginnen te kletsen. Mevrouw Wood komt binnen gelopen en begroet ons allemaal.
“Vandaag gaan we het hebben over het ontstaan van natuurrampen en wat dit met zich meebrengt, dus open jullie boeken op pagina zesenzeventig” zegt ze en we beginnen te lezen. Dit wordt een lange les.


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 13 dec 2014 - 11:16:
snel verder!!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 13 nov 2014 - 16:36:
nice


HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 12 nov 2014 - 19:31:
Leuk!!! Xx


1Dtjetanya zei op 11 nov 2014 - 23:32:
Leuk!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 11 nov 2014 - 15:58:
*KUCHT*Lars en Anne VALT NIET OP OFZO?!?!?*KUCHT*