Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Can I start all over? (AF) » .9.

Can I start all over? (AF)

13 nov 2014 - 20:35

2739

6

450



.9.

Image and video hosting by TinyPic

Niet lang daarna komen we aan bij hun appartement. Het is een mooi appartement en het is net iets buiten New York, heel slim. Hier hebben ze geen last van fans die ze volgen of zo. Harry opent de deur en een grote hal is te zien. Ik kijk mijn ogen uit.
,,En? Vind je het wat?” Niall kijkt me aan.
,,Of ik het wat vind? Weet ik niet hoor, ik zie alleen maar de hal.” Zeg ik lachend. Zayn begint ook te lachen.
,,Niall, laat haar de rest zien.” Zegt hij.
,,Ja, dan zal ze helemaal versteld staan.” Zegt Louis en loopt voorop verder de woonkamer in.
,,Ow, wauw!” zeg ik als ik de woonkamer in kom. ,,Het is prachtig!”
,,Heb jij ook zo'n mooi appartement?” Harry kijkt me aan en ik moet lachen. ,,Wat nou?”
,,Uhm, ik heb een appartement op een campus van een universiteit. Die zijn echt niet zo luxe als deze hoor.”
,,Ach ja, wij krijgen dit appartement ook maar gewoon van ons management.” Beweert Liam en gaat op de bank zitten.
,,Krijgen?”
,,Ja, als superster hoef je niks te betalen, dan word alles voor je geregeld.” Zegt Louis en een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht.
,,Aha, daarom ben jij dus beroemd geworden. Alleen maar omdat alles dan gratis is.” Zeg ik plagend en de rest begint hard te lachen. Dan gaat mijn mobiel af. Ik kijk wie het is en het is de groepsapp. Lachend open ik hem:

Lindy: OMFG! Je bent met Niall in één kamer?!
Melina: Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Nola: Lindy, Melina, rustig alsjeblieft. Ja, ik ben nu bij de jongens, maar dat hebben ze me zelf gevraagd.
Amber: Jaja, wat heb je gedaan?
Nola: Niks, echt niet. Zayn zei dat ik ook wel bij hun mocht slapen, aangezien het zo gezellig was.
Lindy: Mogen wij ook komen?
Nola: Weet ik niet hoor. Ik denk niet dat ze het echt op prijs stellen als jullie als hysterische meiden lopen te gillen.
Melina: Wie is hier hysterisch?
Nola: Jullie! Ik zal het vragen, maar als het mag, ga dan niet gillen. Daar houden ze niet zo van!
Amber: Vraag het nou maar!


Ik rol even met mijn ogen en krijg vijf verbaasde blikken op me.
,,Ik had mijn vriendinnen een app gestuurd dat ik bij jullie ging slapen en nu sturen ze terug dat ze ook willen komen. Ik heb al gezegd dat jullie daar niet op zitten te wachten, maar...”
,,Je vriendin Lindy?” Niall kijkt me meteen aan. Ik knik.
,,Ja, en mijn twee andere vriendinnen Amber en Melina.”
,,Dat waren die meiden die bij je stonden toen we je kwamen halen?” Liam kijkt me nu aan.
,,Ja.”
,,Mooi meisje.” Ik kijk Harry aan.
,,Wie?”
,,Ja, één van je vriendinnen, haha. Weet ik veel hoe ze heten.” Ik begin te lachen en laat Harry een foto van Lindy, Melina en Amber zien. ,,Wie is dat?” vraagt hij en wijst Amber aan.
,,Amber.”
,,Ja, die is mooi. Die bedoelde ik. Ik zag haar bij je staan en toen dacht ik echt zo van; wauw.”
,,Beslis nou even! Ik ben moe en ik wil naar bed.”
,,Ik denk niet dat het verstandig is om nu nog meer te vragen.” Zegt Louis en Zayn knikt.
,,Ja, dat word echt te veel, misschien later?”
,,Ik begrijp het.” Zeg ik en ga terug naar de groepsapp:

Nola: Ik heb het gevraagd, maar ze willen het nog niet. Misschien later.
Lindy:
Melina: Ahw
Amber: Helaas!
Nola: Sorry! Ik had jullie hier ook willen hebben, maar het is het appartement van de jongens, ik heb er niks over te zeggen. Ze zeiden wel misschien later
Lindy: Daar moet je ze aan houden!
Melina: Ja, ik moet en zal Liam zien een keer! <3
Amber: Harry is toch de leukste!
Nola: Uhm, meiden. Ik ga slapen, trusten! Xx
Melina: Later! Xx
Lindy: Trusten! Ly! Xx
Amber: Slaap lekker, you're the best! Xx


Ik sluit de groepsapp af en stop mijn mobiel in mijn broekzak.
,,Willen jullie me de logeerkamer wijzen? Dan kan ik daar settelen.” Niall knikt en loopt me voor de trap op. Eerst loopt hij zijn eigen kamer in en haalt een T-shirt uit zijn kast.
,,Hier heb je een nachtpon, of zoiets.” Zegt hij lachend.
,,Dank je wel.” Ik loop weer achter hem aan. Hij opent een deur niet zo ver van zijn kamer af en ik zie een eenvoudige slaapkamer. Niet te groot, maar zeker niet te klein. Ik loop verder de kamer in en Niall sluit de deur weer. Ik ben nu helemaal alleen. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Dan maar één avond niet mijn tandenpoetsen. Ik heb niks bij me en zo erg is dat toch niet? Dan neem ik morgen maar een extra kauwgompje. Ik ga in bed liggen en merk dat ik best wel moe ben. Dat komt meer door alle indrukken en de vragen die ik moest beantwoorden. Het leek wel een verhoor! Ik ga op mijn zij liggen en voel mijn ogen zwaarder worden. Niet heel veel later val ik in een diepe slaap.

.De volgende morgen.

,,Goedemorgen.” Zayn en Liam zitten al op de bank als ik de volgende morgen in de woonkamer kom.
,,Goedemorgen.” Zeg ik nog half slapend, een echt ochtendmens ben ik niet en het duurt ook even voordat ik wakker ben. Ik ga naast Zayn op de bank zitten en voel zijn blik op me.
,,Heb je lekker geslapen?” Ik kijk Zayn aan en knik.
,,Dat shirt staat je goed.” Liam kijkt naar het shirt van Niall en lacht even.
,,Ja, dank je. Ik had natuurlijk zelf niks bij me, dus het moest wel. Zijn de anderen nog niet wakker?” Zayn schudt zijn hoofd.
,,Niall is niet zo van het vroeg opstaan en Harry tja die slaapt door tot twee uur 's middags als het kan.”
,,Moeten jullie niet voorbereiden voor jullie concert?”
,,Ja, over een uur.” Liam kijkt op zijn horloge. ,,Dus ze mogen wel wakker worden.”
,,Zal ik ze anders wakker maken?”
,,Als je dat graag wilt doen, mag dat.” Zegt Zayn en glimlacht even. Ik kijk hem aan. Hij ziet er best sexy uit, zo half wakker. Zijn ogen staan nog steeds slaperig, maar ook weer niet. Ik weet niet waarom ik steeds naar zijn ogen moet kijken, maar ze trekken me aan als twee kleine magneten. Ik sta op en loop naar de kamer van Niall. Ik open de deur en ga zachtjes naar binnen.
,,Niall? Wakker worden, er staat van alles klaar beneden. Broodjes, croissantjes en heerlijke andere dingen.” Ik prik hem in zijn wang en langzaam word hij wakker.
,,Goedemorgen Nola.” Zegt hij en gaapt.
,,Goedemorgen, opstaan slaapkop. Over een uur moet je repeteren voor je concert en je moet toch wat eten.”
,,Eet jij ook mee?”
,,Ja, daarna ga ik weer terug naar de campus. Lindy, Melina en Amber willen alles weten en ik wil ze ook alles vertellen. Tenminste als jullie dat goed vinden.”
,,Natuurlijk. We hebben niks gedaan, alleen elkaar beter leren kennen toch?” Ik knik en loop zijn kamer weer uit. Oké, nu Harry. Hopelijk word hij niet boos omdat ik hem zo vroeg wakker maakt. Als het waar is wat Zayn zei, wilt hij tot half twee doorslapen. Ik klop op de deur. Geen gehoor, dan maar naar binnen. Ik open de deur en zie hem liggen. Hij ziet er best schattig uit. Iedereen zou zo een kus op zijn wang willen geven. Oh en vooral Amber. Als zij hem nu zo zou zien liggen, zou ze meteen naast hem gaan liggen, dicht tegen hem aan. Zij durft dat wel, ik zou dat echt niet durven. Niet bij Harry, Zayn of de andere jongens.
,,Harry?” Ik hoor een kleine kreun. Hij is dus wel wakker, maar staat niet op. ,,Je moet opstaan, je hebt een repetitie over een uur en je mag niet te laat komen.” Weer een kreun.
,,Maar ik lig nog zo lekker.” zegt hij daarna.
,,Sorry, maar de anderen zijn wel al wakker en maken zich klaar. Ik denk dat jij ook eerst nog wel wilt ontbijten?”
,,Ja...” zegt hij en daarna vallen zijn ogen weer dicht. Ik begin te lachen.
,,Slaapkop!” en ik gooi een kussen tegen zijn hoofd.
,,Hé!” zegt hij en gooit hem terug, maar ik buk en hij komt op de grond terecht.
,,Harry, kom op! Je wilt toch geen ruzie met de anderen?” Hij schudt zijn hoofd en gaat nu rechtop zitten. Zijn haar zit in de war en heel slaperig kijkt hij me aan. ,,Jij hebt een douche nodig. Daar word je wakker van.” Zeg ik en ik trek hem uit bed. Ik duw hem de badkamer in en loop zijn kamer weer uit.

,,En? Zijn ze wakker?” Liam en Zayn kijken me aan als ik weer de woonkamer in kom. Louis is ook al wakker en hangt op de stoel die naast de bank staat. Ik knik en loop de keuken in.
,,Wat ga je doen?” Meteen staat Zayn naast me.
,,Ontbijtje voor ons maken.”
,,Dat hoef jij toch niet te doen?”
,,Nee? Wie doet het dan? Jullie zijn allemaal nog te moe om op te staan. Liam en jij zitten te hangen op de bank, Louis ligt op een stoel, Harry is de badkamer nog niet uit geweest en Niall ligt waarschijnlijk nog in bed.” Zayn begint te lachen. ,,Wat?”
,,Je bent erg zorgzaam, maar dat hoeft echt niet en laat me anders helpen.”
,,Je mag best helpen, de croissantjes maken bijvoorbeeld.” Zeg ik en ik geef hem het blik waar het deeg in zit. Hij knikt en gaat naast me staan. Voor hem ligt een snijplank en daarop maakt hij de croissantjes. Hij weet wel hoe hij ze moet maken.
,,Ik weet best wel veel over je Nola, maar ik zou toch wel meer willen weten.” Zegt hij en kijkt me aan.
,,Wat wil je nog weten dan? Volgens mij weet je alles al.”
,,Nee, er valt nog zoveel te vragen. Heb je misschien zin om morgen of maandag weer af te spreken?”
,,Ik heb huiswerk voor maandag, wat ik eigenlijk morgen wilde maken, maar misschien vanmiddag of vanavond?”
,,Ja, graag. Misschien vinden de jongens het dan ook goed als je vriendinnen mee komen.”
,,Denk je?”
,,Ik heb geen idee, maar ik wil ze wel leren kennen.”
,,Dat zouden ze te gek vinden, maar ik waarschuw je alvast. Ze zijn grotere fans als dat ik ben, dus waarschijnlijk gaan ze wel gillen als ze jullie zien.” Zayn begint te lachen en ik smelt. Omg! Zijn lach is gewoon geweldig. Nola, stop! Dit kan nu niet, je moet je nu richten op je school! Spreek ik mezelf toe, maar toch kan ik het niet laten om naar hem te blijven kijken. Zayn doet de croissantjes in de oven en kijkt me daarna weer aan.
,,Dat hebben we al vaker meegemaakt, ik denk dat jij de enige bent die niet zo hysterisch doet.”
,,Sorry, maar zo'n grote fan ben ik niet. Ik vind jullie muziek leuk hoor echt waar, maar ik ben echt niet zo'n fan die persé vooraan wilt staan bij jullie concert. Niet lullig bedoeld hoor!” zeg ik snel erachter aan. Zayn mag niet denken dat ik ze niks vind, want dat is niet zo. Ik heb gewoon nooit zin om uren in een rij te staan en vertrapt te worden, maar ja dat doe ik altijd voor Melina en Amber, aangezien die wel altijd vooraan willen staan zodat ze goed zicht op Liam en Harry hebben.
,,Het is niet erg. Ik ben juist blij dat je zo eerlijk tegen ons bent. Jij bent anders dan de meeste meiden.”
,,Wat bedoel je?”
,,Nou, uhm...sommige meiden proberen vrienden met ons te worden alleen maar omdat we beroemd zijn, maar dat gevoel heb ik niet bij jou. Jij probeert met ons vrienden te worden, zonder dat je denkt aan dat wij beroemd zijn. Jij wilt de echte ons leren kennen en dat waardeer ik.” Even voel ik dat ik licht bloos. Ik heb echt geen idee waarom ik opeens zo moet blozen, maar waarschijnlijk omdat hij het zo lief zegt.
,,Dank je wel.” zeg ik wat verlegen. Ik kijk even naar de grond, die nu veel interessanter lijkt dan normaal.
,,Nola!” ik word opgeschrikt door Niall die voor ons staat met mijn mobiel in zijn handen. ,,Je mobiel ging af. Zou het een berichtje van Lindy zijn?” Als hij de naam 'Lindy' uitspreekt zie ik zijn gezicht helemaal oplichten. Wacht eens even? Waarom is hij zo geïnteresseerd in Lindy? Vind hij haar nu al leuk, terwijl hij haar nog niet eens gesproken heeft? Ik besluit er niet te veel over na te denken en haal mijn schouders op. Ik loop naar hem toe en pak mijn mobiel. Het is de groepsapp met de meiden en ik open hem.

Lindy: Ben je nog steeds bij Niall? <3
Melina: Is Liam echt zo perfect 's ochtends?
Amber: Harry? Is Harry al wakker en ziet hij er megasexy uit?
Nola: Meiden alsjeblieft! Ik heb Niall wakker gemaakt Lindy, Liam was allang wakker toen ik in de woonkamer kwam en Harry is niet echt sexy 's ochtends Amber.
Amber: Harry is altijd sexy!!
Nola: Haha, missen jullie me al of moet ik nog een nachtje hier blijven?
Lindy: Neeeeee!! Je moet hierheen komen!!
Melina: Jaaaa!! Samen met de jongens, plsssssss!!!
Nola: Ik weet niet of ze dat willen hoor. Jullie hebben zeker wel zin om de jongens te zien vanmiddag of vanavond?
Amber: OMG!! Wilt Harry mij ontmoeten? AAAAAAAAAAHHHHHH!!
Nola: Amber, rustig alsjeblieft! Zayn vroeg of ik vanmiddag of vanavond nog met hem en de jongens af wilde spreken. Hij zei zelfs dat hij jullie wilde leren kennen.
Lindy: OMG!! Wat zei je?
Nola: Ik zei dat ik het wel leuk vond.
Melina: Wel leuk?! Nola, plsssss!! Ik moet Liam ontmoeten!!
Nola: Ik vraag het wel aan ze en jullie horen het nog!!


Ik leg mijn mobiel op de tafel en roep de andere jongens. Harry is nu ook beneden en komt samen met Liam en Louis de keuken in. Zayn zet net de croissantjes op de tafel en Niall gaat gelijk zitten. Haha, die heeft volgens mij altijd honger.
,,Uhm, jongens.” zeg ik als we zitten en kijk de jongens aan. ,,Ik denk dat ik na het eten weer terug ga naar de meiden.”
,,Ahw, waarom? Het is toch gezellig.” Liam kijkt me aan met een pruillipje. Ik moet even lachen.
,,Ja, het is zeker gezellig, maar ik kan het niet maken om hier te blijven. Ze zouden een moord doen om hier te zitten en ik zit hier nu zonder hun. Ik voel me op zich best schuldig dat ik ze niet meegevraagd heb om hier te slapen.”
,,Dat is toch niet jou schuld? Wij wilden het toch nog niet.” Louis kijkt me aan. Ik knik.
,,Ja, maar waarom ik wel en hun niet?”
,,Niet lullig bedoeld,” begint Louis. ,,maar zij zijn grote fans en we hebben geen zin in gegil.”
,,Ze kunnen zich heus wel inhouden en jullie beter leren kennen. Ik ben toch ook fan?”
,,Ja, maar niet zo'n grote. Zij zijn echt megafan.”
,,Ach doe niet zo moeilijk.” Zayn kijkt Louis aan.
,,Ja, waarom zouden we Lindy, Melina en Amber niet kunnen ontmoeten en leren kennen?” Niall kijkt de anderen aan.
,,Ik wil Melina best leren kennen.” Liam kijkt mij hoopvol aan. Moet ik nou gaan beslissen?
,,Amber lijkt me anders ook een erg leuke meid,” begint Harry. ,,en ze is mooi.” zegt hij er nog achteraan. Ik begin te lachen. Ja, Amber en de meiden zijn erg mooi. Het is leuk dat de jongens dat ook zien, maar dat is logisch want jongens gaan alleen met meiden die heel mooi zijn.
,,Ik vind Lindy anders ook niet verkeerd, ze heeft iets speciaals.”
,,Wat dan?” Louis kijkt Niall aan. Hij haalt zijn schouders op en ik zie dat hij wat verlegen word als hij het over Lindy heeft.
,,Maar ik weet het goed gemaakt,” iedereen kijkt Zayn aan. ,,vanavond als het rustig is, spreken we met z'n allen af in het park. Dus ook met Melina, Lindy en Amber en dan gaan we ze beter leren kennen. Als het daarna nog steeds zo goed klikt, misschien kunnen zij hier dan ook blijven slapen, deal?” Hij kijkt de andere jongens aan en één voor één knikken ze. Ik zie Louis glimlachen. Wat is hij van plan?
,,Nola, wat vind jij?”
,,Als jullie het goed vinden, vind ik het ook goed.” Zeg ik glimlachend. De jongens knikken en ik stuur de meiden meteen een berichtje dat ze vanavond met mij meegaan naar het park om de jongens te ontmoeten. Die drie gaan helemaal uit hun dak vanavond, dat weet ik nu al!


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 14 nov 2014 - 19:33:
Super Leuk!
Snel verder!! X


Nynlufx
Nynlufx zei op 14 nov 2014 - 14:08:
*gilt luid* *stopt* *hoest* *gilt weer*
DIT IS ZO LEEEUUUKKK
Xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 13 nov 2014 - 22:21:
Awwwwwhhhhh hooe cuteee
snel verderr
xoxo


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 13 nov 2014 - 22:18:
LIAM WIL ME ONTMOETEN!!!
Louis mag het niet verpesten!
Snel verder please

Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 13 nov 2014 - 20:56:
awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mag ik wel gillen???