Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Little Hemmings {Pauze} » Hoofdstuk 7

Little Hemmings {Pauze}

14 nov 2014 - 2:38

1564

5

384



Hoofdstuk 7

Luke

Ik word wakker van Hope's gehuil. Ik open mijn ogen en zie dat Melina nog slaapt. Ik kus haar op haar voorhoofd en klim snel uit het bed. Ik loop naar Hope's kamer en open de deur langzaam. Ze zit rechtop in haar bedje met haar konijn in haar armpjes. ''Papa?'' vraagt ze. Ik loop naar haar bed toe en glimlach. ''Hey Prinsesje.'' zeg ik en til haar uit haar bedje. Ze slaat haar armpjes om mijn nek heen, haar konijn in haar rechterhandje. Ik geef haar een kus op haar wang.

''Kom je bij papa en mama liggen?'' vraag ik. Ze knikt, ja. Ik neem haar mee naar onze kamer en leg haar naast Melina op het bed. Ik ga op mijn zij naast haar liggen en ze glimlacht naar me. ''Blijven we bij oma?'' vraagt ze. ''Ja, zolang als je wilt.'' antwoord ik. ''Mag ik naar tante Gabi?'' vraagt ze. ''Ja.'' antwoord ik en klim weer uit het bed, ik help Hope uit het bed en houd haar handje vast terwijl we naar Gabriëla's kamer lopen. Ik klop op de deur en open hem.

''Gabi!!'' Roept Hope, Gabi schrikt wakker en valt uit bed. ''Gaat het Gabriëla?'' vraag ik en loop naar hem toe. ''Ja hoor. Waar is mijn liefste nichtje?'' vraagt Gabriëla en kijkt naar Hope. Hope rent naar haar toe en knuffelt hem. ''Tante Gabi , mag ik bij jou slapen?'' vraagt Hope. Gabriëla kijkt naar mij, ik knik. ''Ja.'' antwoord Gabriëla en staat op met Hope in haar armen. Ze klimt in bed en legt Hope op haar buik. ''Dag papa.'' zegt Hope en ik geef haar een kus op haar wang voordat ik de kamer uitloop.

Ik doe Gabriëla's deur dicht en loop weer naar mijn kamer. Melina ligt nu op mijn plek en ik zie dat ze niet lekker is, ze glimlacht als ze me ziet. ''Mel, gaat het?'' vraag ik. ''Nee.'' antwoord ze. ''Heb je buikpijn?'' vraag ik. ''Ja.'' antwoord ze en schuift op zodat ik naast haar kan liggen. Ik ga liggen en ze komt tegen me aan liggen. Ik leg mijn hand op haar buik en wrijf erover, iets wat ze altijd fijn vond als ze ziek was.

''Waar is hope?'' vraagt ze. ''Bij me zus .'' antwoord ik. Ze zucht en kijkt me aan. ''Gaan we naar beneden?'' vraagt ze. ''Euhm, moet je niet in bed liggen?'' vraag ik. ''Tuurlijk niet, ik loop normaal ook gewoon door het hele huis heen om voor Hope te zorgen.'' zegt ze. Ze gaat rechtop zitten en kijkt me aan.Ik zie dat ze pijn heeft. ''Ik denk dat je beter in bed kunt blijven, je moet rusten.'' zeg ik en leg haar voorzichtig terug in bed. ''Nee. Ik moet naar Hope'' zegt ze. ''Ik ga vandaag een leuke dag hebben met Hope en Gabriela gaat voor jou zorgen. deal?'' ''Okay.'' antwoord ze en glimlacht naar me. Ik loop de kamer uit, richting Hope's deur. ''Luke?!'' roept mijn moeder, ik draai me om en loop naar de trap. ''Ja?!'' antwoord ik. ''Je vader en ik gaan een dagje weg, jullie kunnen hier blijven zolang je wilt.'' roept ze voordat de voordeur dichtgegooid wordt. Ik hoor de auto wegrijden en draai me weer om.

Ik sta bij Gabriëla's deur, die een klein stukje open is en zie Gabriëla en Hope in een fotoalbum kijken. Hope vindt het leuk om foto's te kijken. ''Is dat papa?'' vraagt ze aan Gabriëla. Gabriëla begint te lachen. ''Ja.'' antwoordt ze, ik hoor Hope giechelen en loop de kamer in. ''Jullie lachen me toch niet uit hè?'' zeg ik en hope verstopt haar gezicht in Gabriëla's buik. ''Nee.'' mompelt ze. Gabriëla lacht en doet het boek gauw dicht. Ik pak Hope uit haar armen en ga bij ze op het bed zitten, met Hope op mijn schoot. ''Wat wil je doen vandaag Prinses?'' vraag ik. ''Weet ik niet.'' antwoord ze. ''Zullen we gaan winkelen en daarna naar de dierentuin gaan?'' vraag ik, dat winkelen zal misschien een beetje raar klinken uit de mond van een jongen maar, boeie

''Ja!'' antwoord ze vrolijk. ''Gabriëla, kun jij op Mel letten. Ze is ziek.'' zeg ik tegen haar. Ze knikt, ''Ja. tuurlijk, ik kijk wel een film met haar ofzo.'' zegt ze. Ik loop de kamer weer uit en ga de badkamer in, als ik klaar ben met douchen kleed ik me om, een zwarte broek met een wit v hals shirt, ik doe mijn witte all stars aan en pak mijn beanie. Ik loop naar Mel die op het bed ligt, ze kijkt al de hele tijd, sinds ik omkleedde. ''Gabriëla komt straks een film met je kijken. Ik neem Hope mee naar de stad en daarna gaan we naar de dierentuin oke?'' ze knikt. Ik kus haar op haar wang en voel dat ze koorts heeft. Ik leg mijn hand op haar voorhoofd.

Haar ogen vallen dicht en ik kijk een tijdje naar haar. Als ze inslaap gevallen is kus ik haar nog een keer op haar voorhoofd en loop naar beneden. Gabriëla en Hope zitten op de bank naar een kinderprogramma te kijken. ''Ga je mee Hope?'' vraag ik, ze kijkt op en geeft Gabriëla een knuffel en kusje. Ze loopt naar me toe en ik pak haar hand. Ze draagt een roze jurkje met roze schoentjes en een witte haarband in haar haar. Ik zet haar in haar stoeltje en ga daarna zelf in de bestuurdersstoel zitten. Ik start de auto en rijd naar de stad.

''Kijk papa!'' zegt Hope terwijl ze naar de spelende zebra veulens ''Die zijn lief hope.'' zeg ik. ''Zullen we weer naar mama en tante Gabi gaan?'' vraag ik. ze kijkt me aan en ik zie dat ze moe is. Ik til haar op en loop naar de uitgang. ''Welke dieren vond je het leukst?'' vraag ik. ''De baby giraffe.'' zegt ze en legt haar hoofd op mijn schouder. ''En jij?'' vraagt ze zachtjes. ''De... Euhm... de tijgers.'' zeg ik. ''Papa mag ik een puppy?'' vraagt ze. ''Ja hoor, zullen we er een uitzoeken in de winkel.'' ''Ja!!'' antwoord ze vrolijk als ik haar in haar autostoeltje zet.

Ik rijd weer terug naar de stad en parkeer de auto. Ik loop naar Hope's deur en zie dat ze half slaapt. ''Hope. Ga je mee een puppy kopen?'' vraag ik. ze kijkt me aan en strekt haar armpjes. Ik maak haar riempjes los en til haar uit de auto. Ik loop de eerste dierenwinkel in. ''Hey, hebben jullie ook puppy's ?'' vraag ik aan het meisje achter de kassa. ''Ja, achterin.'' zegt ze, ik volg haar en zie een paar nestjes met puppy's ik zet Hope op de grond. Er komt meteen een hele mooie licht bruine puppy naar haar toe lopen. ''We nemen die'' zeg ik tegen het meisje. Ik kijk op haar naamplaatje en zie dat ze Bella heet. ''Dat is echt een hele goede keuze! Ik knuffel ook altijd met haar als ik voor de puppies zorg, ze is heel erg lief.'' verteld Bella. ''Papa mag ik een naam kiezen?'' vraagt Hope. ''Tuurlijk.'' antwoord ik. ''Wacht jij bent toch die jongen uit 5sos?'' vraagt het meisje. ''Euhm. Ja.'' antwoord ik. ''Cool.'' zegt ze en pakt de puppy op. ''Kom Hope dan gaan we spulletjes zoeken voor onze nieuwe puppy.'' zeg ik. ''Voor Dizzy.'' zegt ze.''Wie?'' vraag ik. ''Dizzy, zo heet ze.'' zegt hope en neemt me mee naar de prinsessen spulletjes. ''Zoek maar een etensbak en speeltjes.'' zeg ik. Hope vertelt me welke spulletjes ze wilt en ik geef ze aan Bella. Als ik betaald heb lopen we de winkel uit ik zet hope in haar stoeltje en zet Dizzy bij haar opschoot. Dizzy gaat meteen liggen en Hope aait haar.

Als ik de auto parkeer en omdraai in mijn stoel om naar Hope te kijken zie ik dat ze ligt te slapen. Ik glimlach en maak snel een foto van haar en Dizzy. Ik stap uit de auto en haal eerst alle kleding van Hope en Dizzy's spulletjes uit de kofferbak. Ik loop naar de voordeur en Gabriëla opent hem. ''Hey Luke.'' zegt ze zachtjes.
''Hey Zussie, waar is Mel?'' vraag ik. ''Ze slaapt op de bank.'' antwoord ze. Ze pakt een paar tassen uit mijn handen en ik volg haar naar binnen. Ik zet de tassen zachtjes neer en kijk naar Melina.
''Gaat het met haar?'' vraag ik. ''Ze heeft al een paar keer overgegeven en slaapt nu pas 10 minuten ofzo. Ze wou maar niet rusten.'' zegt Gabriëla Ze volgt me naar buiten en pakt de laatste tassen uit de auto. Ik pak Dizzy op, ze wordt wakker en begint te blaffen.

''Hey Dizz.'' zeg ik en breng haar naar binnen. Ik geef haar aan Gabriëla en loop weer naar buiten om mijn slapende dochter uit de auto te halen. Ik til haar op en ze mompelt een beetje in haar slaap. Ik doe de auto op slot en leg haar binnen op de bank. Gabriëla zit op de bank met Dizzy te knuffelen en Melina wordt langzaam wakker. ''Luke.'' zegt ze met een slaperige glimlach. ''Hey baby.'' zeg ik. Ik loop naar haar toe en til haar een beetje op zodat ik op de bank kan zitten. Ik leg haar hoofd op mijn schoot en zie haar vragend naar Dizzy kijken.

''Dat is onze nieuwe puppy.'' zeg ik.
''Hope heeft er zeker om gevraagd.'' zegt ze.
''Ja.'' antwoord ik. ''Hoe heet ze?'' vraagt Melina
''Dizzy.'' antwoord ik.


Reacties:


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 16 nov 2014 - 20:08:
Dit is gewoob super schattig


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 15 nov 2014 - 11:50:
Ahw schattig! X


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 15 nov 2014 - 1:40:
Cute!
Xx


1Dtjetanya zei op 14 nov 2014 - 22:28:
awww leuk!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 14 nov 2014 - 7:13:
Aaaaaahhhhhhhwwwwwwwww