Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 22.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

30 nov 2014 - 19:12

1029

8

418



22.

Image and video hosting by TinyPic

Rachel pov

‘IK..’ dat hij dat nog moet vragen. Dit gaat leuk worden.
‘Ik eeuuhhm ik weet niet.’
‘Rachel ik zit aan je ogen dat je het wel al weet.’
‘Ashton broertje.’ Ik ga met mijn hand door zijn krullen.
‘Ik ben nog steeds ouder dan jou.’
‘Wat boeit het. Denk is terug aan vroeger.’
‘Huh?’ Ashton en Liam kijken me schaapachtig aan waardoor ik in de lach schiet.
‘Niet lachen!’ Schreeuwt Ashton.
‘Sorry.’ Snik ik door het lachen door. ‘Ik kan er niks aan doen, als je goed nadenkt weet je het antwoord allang.’
‘Huh. Wacht ff denken.’
‘Is het nee?’ Liam kijkt me met een pruillipje aan.
‘Sorry ik kan het niet.’ antwoord ik terwijl ik mijn lach in probeer te houden.
‘Het is okay.’ Liam geeft me een kus op mijn mond.
‘GET A ROOM!’ Ik kijk naar Ashton terwijl ik mijn tong uitsteek naar hem.
‘Misschien gaan we dat zo wel doen Ashton.’ Liam slaat zijn armen vanachter om me heen en zijn hoofd rust op mijn schouder.
‘IEL GADVER! Ik hoed geen tekst en uitleg.’
‘Die krijg je niet eens broertje.’
‘Nog steeds ben ik ouder.’
‘Boeit mij niet.’
‘Maar jammer dat je het niet wil doen, maar het is en blijft jou keuze.’
‘Je snapt hem nog niet he.’
‘Wat niet?’
‘Denk nou aan vroeger sukkel.’
‘YAY.’ Ashton knuffeld me plat.
‘Ashton geen lucht.’ Piep ik.
‘Sorry.’
‘Is het erg als ik het niet meer snap?’
‘Ja heel erg Payno.’ Antwoord Ashton.
‘Ow.’ Ik geef Ashton een por in zij waardoor hij een klein giecheltje laat.
‘Wij gaan dan leg ik het zo wel uit.’ Ik pak Liam’s hand en trek hem mee de zaal uit.
‘Wat bedoelde je net?’
‘Ik doe het.’
‘Echt?’
‘Ja.’
Liam vliegt me om mijn hals en zoent me daarna vol passie. Hij tilt me op in bruidsstijl en neemt me mee de lift in. Na een minuut gaat de lift open en loopt hij richting het appartement. Daar opent hij de deur en loopt naar binnen.


‘Niall ik ga, met mijn vriendje Matthew.’ Nieuwsgierig pak ik Liam’s hand en trek hem mee naar de woonkamer, waar ik Emma en Matthew zie zoenen. Dafaq.
‘Blijkbaar hebben we iets gemist.’ Kucht Liam en Emma en Matthew laten elkaar los.
‘Geweldig heb je ook nog even mevrouw Irwin en meneer Payne.’ Emma kijkt me bitchy aan. Ik heb haar nooit gemogen.
‘Ik snap het nog steeds niet.’ Hoor ik iemand snikken. Ik kijk achter Matthew en zie Serena in de armen van Niall huilen terwijl Niall haar troost en boos naar Matthew kijkt. Dan staat hij opeens op en ik ren naar Serena om haar in een knuffel te trekken.
‘Luister dat Emma mij dit aandoet okay kan, ik deal ermee. Maar jij Matthew. HOE DURF JE SERENA TE KWETSEN!’ Mijn blik glijdt naar de jongens. Emma rolt met haar ogen en wil Matthew meetrekken. Snel laat ik Serena los en ga voor Emma staan.
‘JIJ!’
‘Rachel ga gewoon aan de kant ja.’ Ze wil langs me af lopen maar ik zet een stap opzij zodat ik weer voor haar kom te staan.
‘Je denkt toch niet dat je hier mee weg komt.’
‘Luister bitch dat heb ik al gedaan. Nu aan de kant.’
‘Nee.’ Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Emma bitchy en boos aan.
‘Wat?’
‘Luister eens ‘’koningin’’ denk je nou echt dat ik je ongeschaaft laat gaan als jij ervoor zorgt dat iemands hart breekt.’
‘Ja.’
‘Mis.’ Ik haal uit met mijn vuist en Emma grijpt gelijk naar haar neus. Ik zie een klein straaltje bloed lopen die ze gelijk wegveegt.
‘JIJ BITCH!’ Ze gooit haar handen dramatisch in lucht waardoor ik een klein lachje niet kan onderdrukken.
‘Als je nog wil gaan ga je gang, of wil je nu liever eerst meer. Mag ook hoor.’
‘Aan de kant Bitch!’
‘GA!’ Ik wijs met mijn vinger naar de deur en Emma kijkt me eerst heel bitchy aan voordat ze Matthews hand pakt en langs mij af wil lopen.
‘Naha Matthew moet nog even blijven.’
‘Best!’ Emma loopt kwaad weg en ik breng mijn blik naar Matthew.
‘Jij hoe durf je Serena’s hart te breken.’ Hij kijkt naar zijn schoenen en ik kijk even snel naar Serena die nog steeds zit te huilen maar nu weer in de armen van Niall. Ahw hoe Niall naar haar kijkt.
‘Emma wou tenminste wel sex met me hebben. Serena niet.’
‘ARG zijn alle jongens zo?! Nee niet jij Liam!’ Liam klapt zijn mond al weer dicht en gaat op de bank zitten bij Niall en Serena.
‘Mag ik nu gaan?’
‘Nhe. Eerst dit.’ Ik loop langzaam op hem af en hij loopt stappen naar achteren totdat hij tegen de muur staat. Ik ga voor hem staan en net als hij zijn hoofd dichter naar me toe brengt geef ik hem een trap in zijn ballen. Hij krimpt in elkaar en ik sla ook nog een keer met mijn vuist tegen zijn neus en kaak.
‘Nu mag je gaan. En waag het niet om ooit nog je gezicht hier te laten zien.’
Matthew rent gelijk weg en ik voel twee armen om me heen. Ik draai mijn hoofd om en Liam geeft me een kus op mijn mond. Daarna trekt hij me mee en ik zie nog net Serena op Niall’s schouder liggen.

Al snel komen we in Liam’s kamer aan en duwt hij me op zijn bed. Hij begint me te zoenen en zijn handen gaan over mijn rug en al snel zijn mijn kleren uit. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en gooi het in een hoek van de kamer. Liam trekt zelf zijn broek uit en gaat weer bovenop me liggen. Hij geeft me kusjes op mijn lichaam en al snel ligt ons ondergoed ook ergens. Liam buigt zich over me heen en trekt een zakje uit de la van het kastje. Hij maakt het zakje open met zijn tanden en doet daarna de condoom bij hemzelf om. Ik plaats mijn lippen op die van hem en hij glijdt voorzichtig bij me naar binnen.



-------------------------------------------
so sorry dat het zo lang duurde maar ik had eerst niet echt veel tijd.
daarna had ik een writersblock.
DIE NU WEG IS#HAPPYDANCE
En nouja gisteren en vandaag schrijven in dit kwam eruit.
hope you like it
reageren=melding
geen reactie=geen melding

xx


ps.ik kan vanaf nu iets meer 16+ invoor komen en mocht je ideen hebben laat het me gerust weten of wil je dat er iets gebeurt laat eht me weten
xx


Reacties:

1 2

EsjuhXxXLove zei op 30 nov 2014 - 19:50:
Yeey.

Wat een pech, writersblock weg!

Grapje. Ben blij voor je mop! Xx


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 30 nov 2014 - 19:45:
bitchfight
you go Rachel


xHiimacookie zei op 30 nov 2014 - 19:43:
Omfg een heel hoofdstuk in mij pov ik ben zo blij nu ea Omfg Liam is een super schatje maar ik vermoord iedereen die mijn vrienden pijn doet reken daar maar op mensen Rachel is da rebel


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 30 nov 2014 - 19:37:
nicee x


Anne
Anne zei op 30 nov 2014 - 19:27:
Super hoofdstuk!!
Hopelijk komt er snel weer een!!