Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Queen | Harry Styles » The Queen 6

The Queen | Harry Styles

7 dec 2014 - 15:30

485

5

271



The Queen 6

Daar blijf ik dan alleen achter, alleen in een reusachtige zaal. Zo groot als mijn hele huis, en hier alleen nog maar de 'eetkamer'. Het is hier gewoon raar, Harold is vreemd. Hebben alle koningen dat? Ik bedoel, bij de voorgaande heb ik het nooit gezien hoor, maar ja. Misschien is het wel zo dat het gewoon zo hoort. Misschien zou ik het moeten vragen. Ik bedoel, ik ben aangeleerd niemand te bevooroordelen. En erg goed ken ik Harold niet. Ik loop de zaal uit en zoek de weg naar mijn kamer. Nina staat bij mijn bed. 'Hoe gaat het?' Vraagt ze bezorgd. 'Ik denk verschrikkelijk.' Antwoord ik eerlijk. 'Zou ik met hem kunnen praten denk je?' Vraag ik aan Nina. Ze schudt haar hoofd. 'Lijkt me niet slim.' Beantwoordt ze mijn vraag. 'Maar het kan dus wel? Ik ben niet echt slim dan, maar daar kan ik mee leven. Ik moet met hem praten. Waar is hij?' Ratel ik. Ik loop al mijn kamer uit. Ik zie een bediende aankomen lopen, en ga voor hem staan. 'Waar is hij?' Vraag ik. Nina is ondertussen ook de kamer uit gekomen. 'Hou haar tegen!' Schreeuwt ze, maar gauw loop ik weg. Door vele gangen waar ik steeds deuren open gooi, maar steeds is hij er niet.
Gauw loop ik door, en na, ik denk zo'n 4 lange gangen, heb ik Harold eindelijk gevonden. Ik had de deur open gegooit, en ik zag hem rustig een boek lezen. 'We moeten praten.' Vertel ik hem. Harold lacht. 'Ik ben koning, ik moet niks van jou.' Ik zucht. 'Dat is dan pech voor je.' Harold kijkt me aan met een strenge blik. Net voor ik wou beginnen met praten, rent er een bediende de kamer in. 'Meneer, het spijt me. Er zijn vele gangen over hoop door dat ene meisje, ze wou met u praten of zo iets, en is van ons weggerent.' Zegt de bediende hijgend. Ik verschuil me een beetje achter de deur in de hoop dat hij me niet ziet. 'Oh ja?' Hoor ik Harold zeggen tegen de bediende. 'Ruim het dan op.' De bediende knikt en loopt weg. Ik doe gauw de deur dicht. 'Je hebt gangen over hoop gehaald?' Harold kijkt me grijnzend aan. 'Ja.' Geef ik eerlijk toe. Harold komt tegen me aan staan. 'Waarom moest je met me praten?' Vraagt hij zachtjes in mijn oor. 'Ik vind dat je normaal tegen me moet doen.' Zeg ik. 'Doe ik dat dan niet?' Hij geeft een zacht kusje in mijn nek. Ik duw hem weg. 'Nee, dat doe je niet.' Harold lijk het niet leuk te vinden dat ik hem weg duw en komt nog dichter op me staan en houdt me stevig vast. Hij duwt zijn lippen op de mijne. 'Weet je Dana, ik ken je beter dan je denkt.' Zegt hij tegen mijn lippen aan. Wat bedoelt hij? Ik ken hem niet eens!


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 27 dec 2014 - 17:30:
Super!
Heel snel verder!!! X


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 7 dec 2014 - 21:12:
oooeeehhhhh snel verder


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 7 dec 2014 - 17:07:
spannenddd


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 7 dec 2014 - 16:03:
Oehh spannundd
Snel verder
Xoxo


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 7 dec 2014 - 15:49:
oooeeeehhhh