Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 23.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

9 dec 2014 - 16:59

1049

13

576



23.

Image and video hosting by TinyPic

Next day (sorry voor timeskip)

Chantal pov

Ik open mijn ogen en kijk naast me. Hmm Michael is er niet. Ik sta op en loop naar de badkamer waar ik me snel opfris om vervolgens de badkamer weer uit te lopen en naar mijn kast te lopen. Daar pak ik een outfit uit en trek het aan. Ik pak mijn borstel en ga voor de spiegel staan. Een hand gaat door mijn haar. Dit kan niet.
‘MICHAEEEELLL!!’ Gelijk komt hij de kamer ingerent en kijkt me verbaasd aan. Ik haal een wenkbrauw op als ik zie dat zijn roze haren nu knal en dan ook knal rood zijn. ‘Babe wat heb je met je haar gedaan?’ Hij loopt naar me toe en haalt een hand door mijn nu roze haar.
‘Weet ik veel. Kan hetzelfde aan jou vragen.’
‘Hoezo?’ Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de spiegel.
‘Wat is er gisterenavond gebeurd?’
‘Weet ik veel. We waren dronken dat is alles wat ik me kan herinneren.’ Antwoord hij op mijn vraag.
‘Truth or dare! Dat deden we gisteravond nog met zijn tweeën! We moeten vast dit als dare voor elkaar hebben bedacht.’
‘Jou staat de kleur wel hoor babe. Maar waarom moest ik rood?’
‘Is die verf wel uitwasbaar?’
‘Geen idee.’ Ik ren naar de badkamer waar ik de verpakkingen uit de afvalbak vis. Crème haarkleuring, permanent.
Dat meen je niet.


‘Ik ga niet zo naar school, echt niet!’
‘Babe.’ Michael trekt me in een knuffel en legt zijn hoofd op dat van mij en geeft me een kusje op mijn haren.
‘Babe luister naar me.’ Hij duwt me iets van hem af zodat ik hem wel aan moet kijken. ‘Je bent prachtig echt.’ Ik geef hem een kleine glimlach en hij duwt zijn lippen op die van mij.
‘Ik heb trouwens iets voor je. Ogen dicht.’ Ik doe wat hij zegt en ik voel hoe Michael iets om mijn nek doet.
‘Nog niet je ogen open doen.’ Ik voel hoe Michael met zijn handen door mijn haar gaat.
‘Nu mag je je ogen open doen.’ Ik doe wat Michael zegt en om mijn nek hangt nu een hartjesketting. Mine Forever. Staat erin gegraveerd.
‘Michael dit had toch niet gehoeven.’ Ik draai me om en geef hem een knuffel.
‘Alles voor mijn babe.’ Ik plaats mijn lippen op die van hem.

We laten elkaar verschrikt los door een kuchje. Ik kijk naar de deur en zie Niall daar staan. Ugh.
‘Wow wacht Chantal wat is er met je haar gebeurd?’
‘Truth or dare.’
‘Okay. Maar ik wou sorry zeggen van gisteren. Ik had het niet moeten vragen als ik je antwoord al wist.’
‘Maakt niet uit broertje.’ Ik geef hem een knuffel waarna ik een raar gilletje maak.
‘Niall zet me neer!’
‘Nee.’
‘Michael help?’
‘Sorry babe dit is wel grappig.’ Ik sla met mijn handen op Niall’s rug en voordat ik het weer lig ik op mijn bed.
‘En waar was dat voor nodig?’ Ik ga overeind zitten maar nu neemt Michael het over van Niall en hangt Michael dus bovenop me.
‘Okay ik ga.’
‘Lijkt me verstandig Niall.’ Antwoord Michael voordat hij zijn lippen op die van mij drukt.
‘GET A ROOM.’
‘Hebben we al!’

Melina pov

Ik open voorzichtig mijn ogen en voel twee warme armen om me heen.
‘Goodmorning babe.’Hoor ik Luke zeggen met zijn sexy ochtendstem waarna hij me een kus op mijn wang geeft.
‘Hey.’ Ik wring me langzaam los en sta op uit bed. Ik voel Luke’s ogen op mijn rug. Ik draai me om en hij word langzaam rood.
‘Ik ga douche zie je zo.’ Ik geef hem een knipoog en loop de badkamer in.
Ik kleed me uit, nou ja ik trek het shirt van Luke over mijn hoofd en doe mijn onderbroek uit en zet de douche aan. Zodra de stralen de juiste tempratuur zijn stap ik eronder en laat ik het water mijn lichaam verwarmen. Ik hoor de deur open gaan en snel daarna voel ik 2 armen om mijn middel.
‘Wil je dat ik je haren was?’ Ik knik en niet lang daarna gaan zijn handen door mijn haren. Na ik denk een half uur zijn we allebei gedoucht en stappen we eronder uit. Ik wikkel een handdoek om me heen en Luke doet er een om mijn haren waarna hij zelf een handdoek om zijn middel knoopt.


We lopen de badkamer uit en ik loop gelijk mijn kast in om een setje te pakken wat ik aantrek. Ik maak er een foto van en plaats hem op instagram. Kinda batman feeling today. Ik loop mijn kast weer uit en zie Luke op mijn bed zitten met een batman shirt aan.
‘We passen bij elkaar!’ Hij kijkt op van zijn telefoon en staat op.
‘Je bent prachtig babe.’ Ik begin te blozen en Luke plaatst zijn lippen op die van mij.
‘Get a room pleas.’ Ik trek me voorzichtig los en kijk naar Liam die tegen de deurpost leunt.
‘We zijn al in een kamer Liam.’
‘Dan nog. Nice outfit zusje. Batman style toch maar geprobeerd?’
‘Wat kwam je eigenlijk doen Liam, moet je niet bij rachel zijn?’
‘Daarvoor kwam ik, je hebt je weet wel wat nog. Had ik aan jou gegeven omdat ik het anders kwijt zo raken, of Rachel zou het vinden.’
‘Owja.’ Ik loop richting mijn nachtkastje en haal het doosje uit de bovenste la.
‘Here you go.’ Ik gooi het zijn kant op en hij vangt het behendig.
‘Thanks. Doe het wel veilig he?’ Liam draait zich om en wil weglopen.
‘Als jij het ook veilig doet met Rachel broertje.’
‘Tuurlijk zusje.’ Ik schiet in de lach voordat ik me weer naar Luke richt.
‘Waar waren we?’
‘Hier.’ Luke plaatst zijn lippen op die van mij.
‘Nu moeten we denk ik toch maar naar de les.’ Luke knikt voordat we onze tassen pakken en de kamer uitgaan, het appartement uit de lift in.


…… Pov

Nieuwe school, nieuw leven. Ja dag, mijn ouders hoeven echt niet te denken dat ik hier wel mijn best ga doen hoor. De hoeveelste school was dit ook al weer? 5 in een jaar. Nou ja niet echt een jaar, na 3 maanden in de bak zitten omdat je samen met je oude vrienden je oude school in de fik steekt, dan laten ze je vallen omdat hun niet in de bak willen. Owja Londen unerversitie goed om terug te zijn. Dat ze me nog aannamen hier. I’m back bitchez!



setje Chantal
setje Melina


-------------
Hope you like it
Laat een reactie achter wat je er van vond
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx


Reacties:

1 2 3

Ashley1D zei op 13 dec 2014 - 20:47:
Wauww.. Badass hoor! Verder!

(Ik geef heel weinig reacties omdat ik niet kan inloggen om m´n mobiel en inloggen op de pc duurt te lang)


5sosxx
5sosxx zei op 13 dec 2014 - 11:07:
who's that boy/girl??


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 11 dec 2014 - 16:37:
ooh leuk
Wir is die nieuwe jongen of meisje ??


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 9 dec 2014 - 19:58:
GET A ROOM! hebben we al!
geniaal! x


EsjuhXxXLove zei op 9 dec 2014 - 19:58:
Dat haaaaar! Ik wil ook roze haar, alleen mn ouders vinden het niet goed...