Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 8.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

12 dec 2014 - 19:23

685

11

468



8.

Image and video hosting by TinyPic

Clary pov

Als we op school aankomen stap ik snel uit de auto en wil naar binnen lopen, maar Alex trekt me terug en sluit zijn auto af voordat hij zijn arm om mijn schouder heenslaat.
‘Je weet wat ik gezegd heb!’ Ik knik voorzichtig en Alex trekt me mee naar binnen waar iedereen ons raar aankijkt. Zodra ik Lindy, Melina en Nola zie wil ik me lostrekken en naar hun toe rennen maar Alex draait me om en voordat ik er erg in heb duwt hij zijn lippen op die van mij. Als ik hem niet terugzoen trekt hij zich terug en kijkt me kwaad aan.
‘Meedoen!’ Hij duwt zijn lippen weer op die van mij en voorzichtig zoen ik hem terug. Ik voel zijn handen over mijn heupen en dan stoppen ze onder mijn kont waar hij een kneepje ingeeft. Ik laat een gilletje wat voor hem de rede is zijn tong naar binnen te duwen. Dit wil ik niet! Ik trek me terug en kijk naar mijn vriendinnen die diep in gesprek zijn met de jongens behalve met Michael. Michael staart me alleen maar aan en voorzichtig schud ik mijn hoofd naar hem voordat Alex zijn arm weer om me heen gooit en richting mijn kluisje loopt. Wacht hoe weet hij wat mijn kluisje is? Ik gooi mijn boeken erin en pak mijn telefoon voor het rooster.
Als ik mijn boeken erin heb gaat de bel en loop ik helaas met Alex, die mijn hand vast pakt en onze vingers verstrengeld, naar de les. Daar trekt Alex me gelijk naast hem en zie ik de rest ons raar aankijken. Als Michael binnen komt kijkt hij eerst verbaasd voordat hij me een boze blik geeft en voor zich uitstaart terwijl hij achter ons plaats neemt, naast Nash. De leraar begint met zijn uitleg en ik neem de aantekening over terwijl ik Michael´s ogen in mijn rug voel branden.

Als de leraar klaar is met zijn uitleg mogen we iets voor onszelf doen en ik pak mijn telefoon en kijk wat op instagram. Opeens voel ik een hand op mijn bovenbeen en als ik kijk zie ik dat het die van Alex is.
‘Wat noem je steeds babe?’ Ik herkend de stem van Lindy en nieuwsgierig kijk ik haar kant op netzo als de rest van de klas.
´Sorry´ Antwoord Ashton terwijl hij zijn handen in de lucht gooit. Ik kijk weg net zo als de rest van de klas omdat het toch niet zo interessant is. Ik herlaad instagram en een foto van een gebroken hart komt op mijn scherm.
I know she´s happy now, but it still kills me. Even when I hate her.
Wow wat. Ik like hem en zie dan pas dat het Michael is die het heeft geplaatst. Als ik op zijn profiel klik zie ik dat de foto al weer verwijderd is en zie ik alleen maar selfie´s van hem en de anderen jongens. Er is een foto van vanmorgen en gelijk klik ik op het hartje.
´Wat doe je?’
‘Niks.’ Ik klik instagram weg en de bel gaat. Snel sta ik op en schuif mijn boeken in mijn tas, op naar tekenen een uur zonder Alex.

Na een paar uur is het eindelijk pauze en gooi ik mijn kluisje dicht om naar de aula te gaan. ‘Clary!’ Ik draai me met een zucht om en Alex komt op me afgerend.
Samen lopen we naar de aula waar we bij de rest gaan zitten.
‘Ik ga naar mijn kluisje zie je zo weer.’ Ik knik en wacht totdat Alex weg is. Gelijk open ik whatsapp en klik op Michael.
Moet met je praten. Nu! Kom naar de wc´s!
Ik kijk naar Michael die zijn telefoon uit zijn broekzak haalt, erop kijkt en dan naar mij kijkt en kort knikt. Ik sta op en loop richting de wc’s. Na een minuut ofzo komt Michael eraan gelopen.
‘Waarom moet je met me praten?’
‘Die foto van je instagram wat betekend die?’
‘Welke?’
‘Die van dat gebroken hart.’
‘Hoef jij niet te weten. Maar een ding Clary wees eerlijk. Heb je serieus verkering met Alex?’
Fack wat moet ik zeggen?......



-------
Wat vinden jullie dat Clary moet zeggen?
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx


Reacties:

1 2 3

LoveMichael
LoveMichael zei op 23 dec 2014 - 14:30:
the truth


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 16 dec 2014 - 19:46:
De waarheid !!!
Snel verder !!!


HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 15 dec 2014 - 14:47:
De waarheid!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 13 dec 2014 - 12:51:
Wees eerlijk, als het goed is kom je daar het verst mee (:
-x-


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 13 dec 2014 - 12:34:
Eerlijk zijn!!!