Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I thought I was alone - Niall Horan » Two

I thought I was alone - Niall Horan

29 dec 2014 - 21:21

438

2

216



Two

Voorzichtig kruip ik onder de dekens uit en ga op de rand van mijn bed zitten. Ik sta op door middel van op de bedrand te leunen. Ik loop naar mijn deur en open die dan. Als ik op de gang sta hoor ik gesnik. Ik kijk even om me heen en loop dan naar de trap waar ik Niall aantref. Ik ga zitten en kijk hem aan. 'Rustig maar, het is jou fout niet.' fluister ik bijna onhoorbaar. Maar ik weet dat hij het heeft gehoord omdat hij opkijkt. 'J..Jawel het spijt me..' snikt hij verder. 'Hé, luister is even. Ik bind me niet makkelijk aan personen. Ik, ik heb bindingsangst. Dat kon je niet weten...' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. Ik zie hem kleintjes knikken. 'Waar zijn de andere jongens eigenlijk?' vraag ik dan verbaasd en ik kijk even om me heen. 'Oh die zijn al naar het hotel' hoor ik hem zeggen. Volgens mij was hij weer wat gekalmeerd. 'Maar, maar waarom ben je dan nog hier?' vraag ik zacht en ik kijk hem aan. 'Ik wou weten of het wel goed ging met je..' ik zie dat hij even in zijn nek krabt. 'Ehm ik moet denk ik maar eens gaan' zegt hij. Ik knik en sta op. 'Doei' komt er uit mijn mond en ik draai me om, om naar mijn kamer te lopen. 'W..wacht' zegt hij en ik kijk verbaasd om. Hij pakt mijn hand en propt er een papiertje in. Dan draait hij zich om en loopt weg. Als Niall uit mijn zicht verdwenen is slof ik naar mijn kamer en kijk op het briefje. 'Het spijt me heel erg, misschien kunnen we een keer iets leuks doen. *telefoonnummer*' eventjes betrekt mijn gezicht maar dan denk ik aan de snikkende jongen. Hij zou me nooit kwaad doen. Denk ik, hoop ik.

Ik ben al druk aan het tekenen als ik weer aan het briefje denk. Even twijfel ik maar dan pak ik mijn mobiel en het briefje. 'Oke even kijken' mompel ik en open Contacten. Als ik zijn nummer in mijn telefoon heb gezet sla ik hem op en klik dan op bericht verzenden. Even twijfel ik maar typ dan toch iets in. 'Heej, It's me Sanne ' staat er in het bericht. Ik haal even diep adem en klik op verzenden. Even staar ik naar mijn telefoon, net op het moment dat ik hem wil wegleggen komt er een berichtje binnen. 'Hey hey Gaat het weer?x Niall' staat er in. Zo praten we nog even door en dan ga ik slapen. Het was een lange rare maar vooral vermoeiende dag.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 13 dec 2014 - 18:10:
AAHHHHHHWWWWWWWW!!!
ikke melding willen


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 13 dec 2014 - 16:43:
oh leuk !!
snel verder !!
mag ik aub een melding
xxxx